Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger ut denne i full fart..

 

http://www.youtube.com/watch?v=zc7nAONaUmY

 

Du har litt å jobbe med her. Alt for mange effekter som virker mot sin hensikt her. Musikken du har valgt er fartsfylt, så vær forsiktig med å bruke slow-mo effekter. Fjerner "action"-aspektet av filmen. Du "hakker" filmen noen steder og, som aldri fungerer med mindre det er perfekt syncet til musikken. Også de flytende ordene var litt sånn unødvendig, slikt passer bedre til intro sekvenser. Bruk gjerne klipp der man får se lengre sekvenser av gameplayet (ikke klipp der du tømmer magasinet og får 5 kills).

 

Sånn hvis du ville ha feedback :)

 

Tragisk at du ikke klarer å gi noe feedback som er positift.

Lenke til kommentar

Tragisk at folk skal gnåle om at man ikke får positiv kritikk. Ber man om kritikk så får man akkurat den kritikken vedkommende som gir den synes er passende. Skal man bare ha positiv kritikk får man legge det inn som et kriterie for å få lov til å gi kritikk. Sutring.

 

 

-ft=-vt

Endret av bas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Cup-Cakez, kritikk må ikke være positivt, og det positive får noen andre ta seg av :p Personlig føler jeg samtidig at jeg ikke må gi positiv kritikk da man lett kan tolke det frem til at jeg f.eks. ikke kommenterer introen, så da syns jeg kanskje den var ok? Er lov til å tenke seg om en gang før man dømmer folk på grunnlag av sitt egne snevre syn.

 

Så lenge kritikk er konstruktivt gitt er det positivt, for da er det meningen at det skal hjelpe. Hadde jeg ville si noe negativt hadde jeg vel formulert meg slik som deg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Cup-Cakez, kritikk må ikke være positivt, og det positive får noen andre ta seg av :p Personlig føler jeg samtidig at jeg ikke må gi positiv kritikk da man lett kan tolke det frem til at jeg f.eks. ikke kommenterer introen, så da syns jeg kanskje den var ok? Er lov til å tenke seg om en gang før man dømmer folk på grunnlag av sitt egne snevre syn.

 

Så lenge kritikk er konstruktivt gitt er det positivt, for da er det meningen at det skal hjelpe. Hadde jeg ville si noe negativt hadde jeg vel formulert meg slik som deg ;)

 

Om man legger ut en video må man tåle både god og dårlig kritikk. Håper folk her inne holder seg konstruktiv, dog. :)

(Ingen spesiell grunn til at jeg siterte deg. Var bare on-topic)

Lenke til kommentar

Snakker vi tidenes opphenting i domination her eller?

 

725172.jpeg

 

725173.jpeg

 

Joinet den første lobbyen for kvelden og skjønte fort at her var det noe piss som foregikk. Jeg fikk ikke killstreaksene mine uansett hvor mange kills jeg fikk.. Killstreaks var disablet (og det var eneste grunnen til at jeg ble så lenge på serveren. Så ikke hvor mange EXP jeg egentlig fikk på runden, for jeg stakk før den ble ferdig.

Lenke til kommentar

Slenger ut denne i full fart..

 

http://www.youtube.com/watch?v=zc7nAONaUmY

 

Du har litt å jobbe med her. Alt for mange effekter som virker mot sin hensikt her. Musikken du har valgt er fartsfylt, så vær forsiktig med å bruke slow-mo effekter. Fjerner "action"-aspektet av filmen. Du "hakker" filmen noen steder og, som aldri fungerer med mindre det er perfekt syncet til musikken. Også de flytende ordene var litt sånn unødvendig, slikt passer bedre til intro sekvenser. Bruk gjerne klipp der man får se lengre sekvenser av gameplayet (ikke klipp der du tømmer magasinet og får 5 kills).

 

Sånn hvis du ville ha feedback :)

 

Tragisk at du ikke klarer å gi noe feedback som er positift.

 

Jeg tviler på at dette var ment som kritikk, snarere noen ideer som kunne gjort filmen bedre :)

Lenke til kommentar

Snakker vi tidenes opphenting i domination her eller?

 

725172.jpeg

 

725173.jpeg

 

Joinet den første lobbyen for kvelden og skjønte fort at her var det noe piss som foregikk. Jeg fikk ikke killstreaksene mine uansett hvor mange kills jeg fikk.. Killstreaks var disablet (og det var eneste grunnen til at jeg ble så lenge på serveren. Så ikke hvor mange EXP jeg egentlig fikk på runden, for jeg stakk før den ble ferdig.

 

Det er slike cheats som faktisk er morsomme! Ikke når en person har godmode eller hva det heter på for å få oppmerksomheten bort fra den lille tissen sin.

Lenke til kommentar
Uinteressant. Kjedelig. Lite spennende.

 

Hørt om konstruktiv kritikk? kthx.

 

hadde du dog postet riktig ville du sikkert fått den responsen du ville ha. Når det er sagt kan jeg kanskje utdype litt.

4 kills. Ingen ekstraordinære kills ( vanlig 4-streak?) Du spiller cod 4. Dette er tråd om MW2 ;)

 

Prøver ikke å være dust eller noe, men syns at filmene kan legges i tråden for filmer :)

Lenke til kommentar
Uinteressant. Kjedelig. Lite spennende.

 

Hørt om konstruktiv kritikk? kthx.

 

hadde du dog postet riktig ville du sikkert fått den responsen du ville ha. Når det er sagt kan jeg kanskje utdype litt.

4 kills. Ingen ekstraordinære kills ( vanlig 4-streak?) Du spiller cod 4. Dette er tråd om MW2 ;)

 

Prøver ikke å være dust eller noe, men syns at filmene kan legges i tråden for filmer :)

 

Når det har blitt lagt ut tallige CoD4-filmer her tidligere, ser jeg ikke noe problem i at det blir lagt ut en til. Skal dere flame en, flame alle.

Det er klipp fra en 5v5 match, tydeligvis et sjeldent ord for MW2-spillere. Public er det ingen i CoD4-miljøet som recorder, da både 8 og 9 kill streak er null stress. Når en derimot spiller mot et team som spiller seriøst og bra, er det bedre å få flere kills, og dermed vil en selvfølgelig recorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...