Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, er i lvl 68 tror jeg og har spilt i litt over 2 dager.

 

Men den ene kompisen min er i lvl 69, men har spilt i 4 dager sånn ca :thumbup:

 

Så hva er problemet? Det eneste begge mangler ar AK-47 og ser ikke noen grunn til å glede seg til å unlocke det, men det er min mening.

AK47 er jo et av de bedre våpnene som er tilgjengelig i dette spillet mtp spillbarhet spør du meg. Elsker det våpenet med extended mags + SOH, SP, SA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som lurte, og jeg VET jeg har rett. Man får spinning skull, ved å gjøre som jeg fortalte til Cake, man må ha 1000 av alle accolades. Eller, jeg vet ikke nøyaktig antall, men det er iallefall alle accolades MANGE ganger...

 

Har ikke det legit selv, men jeg har det! :D

Back to cheating altså, oh why aint I surprised!

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

En liten historie fra gårsdagens Search & Destroy-eventyr.

Jeg og en kompis endte opp med å spille 2 vs 5 (ettersom 2 leavet med engang spillet begynte, og det andre laget bestod av 5 med samme klan-tag med level 70 nivå 10 prestige) på karachi og vi begynte som attack. Vi tapte første runden og tenkte vi var buttfucked, men i neste runde tenkte vi mer defensivt og endte med å vinne 2 runder på rappen.

Tapte selvfølgelig når vi skulle være defense, ettersom di flanket oss ihjel.

 

Endte dog opp med ca. 10 kills hver. Har seriøst aldri spilt mot en så dårlig klan i hele mitt liv :!: Komplett ownage, selv om vi tapte til slutt.

Lenke til kommentar

Jeg blir bare sur på folk som spiller overdefensivt (Camping på spawn og HBsensor når de er attackere).

 

Så du blir sur når det faktisk er et gedigent overtall? 5 vs 2? Da er det du som er problemet,ikke jeg. For min egen del har jeg gitt kred til di som har giddet i det hele tatt å spille når det er så dårlige odds imot dem, med blant annet å sende pm. Kanskje noe til ettertanke, istedenfor å kalle dem "noobs" eller "campers"!

 

Og vi campet ikke heller, det gjorde saken ekstra morsom, vi beveget oss sakte men sikkert framover.

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå snakka jeg overdefensivt, da jeg nettopp hadde spillt med folk som stod samla med riot og tubes inni ett lite hus på spawnen (Sub Base).

Jeg nevnte det fordi du sa at dere spillte defensivt.

 

Jaja, seff.

 

Generelt er defensive folk utrolig kjedelig for spillet. Jeg uttalte meg på grunnlag om at vi var 2 vs 5.

Lenke til kommentar

Slenger ut denne i full fart..

 

http://www.youtube.com/watch?v=zc7nAONaUmY

 

Du har litt å jobbe med her. Alt for mange effekter som virker mot sin hensikt her. Musikken du har valgt er fartsfylt, så vær forsiktig med å bruke slow-mo effekter. Fjerner "action"-aspektet av filmen. Du "hakker" filmen noen steder og, som aldri fungerer med mindre det er perfekt syncet til musikken. Også de flytende ordene var litt sånn unødvendig, slikt passer bedre til intro sekvenser. Bruk gjerne klipp der man får se lengre sekvenser av gameplayet (ikke klipp der du tømmer magasinet og får 5 kills).

 

Sånn hvis du ville ha feedback :)

Endret av bandreas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...