Pop-fiske Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Åh fy faen.. 11 streak og på god vei mot mitt første nuke, før jeg finner ut at hosten har disablet killstreaks Nuke på Private Match? Seier det samme 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 eventuelt hacka lobby? Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ser ganske ofte folk med spin 10th prestige emblem fortida, å det på ps3! Såg min første for en veke sida og nå ser eg det nesten ver game eg er i! WTFRUIT? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ser ganske ofte folk med spin 10th prestige emblem fortida, å det på ps3! Såg min første for en veke sida og nå ser eg det nesten ver game eg er i! WTFRUIT? Hvordan får du egentlig det emblemet? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ser ganske ofte folk med spin 10th prestige emblem fortida, å det på ps3! Såg min første for en veke sida og nå ser eg det nesten ver game eg er i! WTFRUIT? Hvordan får du egentlig det emblemet? Mener å huske at det er umulig uten hackz? Tror faktisk jeg har lest det på Callofduty sin hjemmeside. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har hørt at det går når du har 1000 av ver accolades Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 .. fant nettopp ut at jeg hadde skrudd av killstreaks Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 .. fant nettopp ut at jeg hadde skrudd av killstreaks Phail! Hahahaha xD Surt? Indeed. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Åh fy faen.. 11 streak og på god vei mot mitt første nuke, før jeg finner ut at hosten har disablet killstreaks .. fant nettopp ut at jeg hadde skrudd av killstreaks Phail! Hahahaha xD Surt? Indeed. Failer xD Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Herre. Tidenes rageprosjekt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) It finally was updated on how to get this! You have to complete all prestige challenges by tenth prestige. All the challenges (but prestige challenges) were made by some dude and a link is posted up in the guide with all the other stuff. http://www.youtube.com/watch?v=oyr8KgvzQBs Endret 18. september 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fins det noen mail eller support side der man kan sende message til IW/Valve om problemet jeg forklarte på forrige side? Jeg har jo egentlig ikke gjort noe galt, er vel verdt et forsøk? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tricks til "hele magasinet i motstander uten å bomme" missionene? Mener jeg så det for noen uker siden, men klarer ikke å finne igjen. Hvilke våpner er lurest? Lite magasin / lite damage? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 I deres bok har du gjort noe galt, og om du klarer å få snudd det rundt vil du skrive historie. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Vel, det var vel egentlig på tide å gi seg etter 7d played Lenke til kommentar
danielch Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 It finally was updated on how to get this! You have to complete all prestige challenges by tenth prestige. All the challenges (but prestige challenges) were made by some dude and a link is posted up in the guide with all the other stuff. http://www.youtube.com/watch?v=oyr8KgvzQBs Det der er bare tøv. Kom selv i en hacket lobby og fikk alle challangene fullført+10th prestige, ingenting. Det er filmet på 360 i tillegg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du får den visstnok ikke om du kommer i en hacket lobby, da ting unlockes i feil rekkefølge. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nei, ikke så lenge gsc (PC) modden iallefall (husker ikke helt hva Xbox jtag-brukere bruker) er riktig kodet. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Unlockes i feil reggefølge? så hvis du skal gjøre dette uten å hacke så må du passe på at du får challengene ferdig i riktig rekkefølge? :/ Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Unlockes i feil reggefølge? så hvis du skal gjøre dette uten å hacke så må du passe på at du får challengene ferdig i riktig rekkefølge? :/ At du får en og en. Ikke alle sammen på en gang, som du kommer til å få om du havner i en hacket lobby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå