Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

No scoping er omentret 90% flaks i MW2. I MW1 var det mulig å manipulere spillet til å skyte rett frem hver gang, noe som førte til at zzirGrizz er en kjent mann i CoD miljøet. Quick scoping som glitch har også blitt debatert til det uendelige da mange mener du "misbruker" aimassisten når du gjør det. Personelig mener jeg det er svada ut ifra mine egne erfaringer med quickscoping, men men.

Er enig i at det til tider ser veldig rart ut i GWK når du skyter over/til høyre/ til venstre for motspiller og enda får treff, men lar det gå når jeg har sett folk drepe en person med to skudd, over hele wasteland, med silenced UMP.

 

Angående SnD så er det også blitt det eneste jeg spiller. Jeg hatet i utgangspunktet gamemoden da jeg er utålmodig og ikke liker å vente på runder bli ferdig. Spilte derfor aldri SnD i CoD4 og ungikk det som pesten i starten av MW2. Men etter å ha gitt det en sjanse falt jeg helt for gamemoden. Det er noe eget når du sitter alene mot fem mann og vet resten av laget ser på deg.

Det kalles masturbasjon uten bruk av kjønnsorganer :tease:

 

EDIT: dere som spiller på xbox og ps3... Prøv på pc, der finnes det ikke noen aimassist som kan manipuleres slik at dere kan duckjumpquicnoscope 1080 med kniven opp i rompa. Dere vil oppdage at dere vil bli eid fra ende til annen av cs-erfarne 35-40 åringer...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel hvis jeg sier at moden aldri funket, det sto bare på mod programmet at den gjorde det.

Jeg kan også si at jeg fikk bare helt randomly en /kick og feilmelding cheat detected.

Dette skjedde altså mens jeg spilte public.

 

Er det sånn at når man er bannet, så kræsjer mw2 når du starter det og du får opp console der det står cheat detected?

Endret av maikzor
Lenke til kommentar

Vel hvis jeg sier at moden aldri funket, det sto bare på mod programmet at den gjorde det.

Jeg kan også si at jeg fikk bare helt randomly en /kick og feilmelding cheat detected.

Dette skjedde altså mens jeg spilte public.

 

Er det sånn at når man er bannet, så kræsjer mw2 når du starter det og du får opp console der det står cheat detected?

This, is the truth!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...