Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt dustete å ha to forskjellige tråder til det...? Det er jo her diskusjonene rundt COD foregår. Det er her vi vil ha videoene!

 

Igjen... Du skjønner ikke at hvis en vil se CoD-videoer går man til den andre tråden, mens hvis man vil ha "Småprat rundt/om CoD: Modern Warfare 2" holder man seg her?

Lenke til kommentar

Er det ikke litt dustete å ha to forskjellige tråder til det...? Det er jo her diskusjonene rundt COD foregår. Det er her vi vil ha videoene!

 

Igjen... Du skjønner ikke at hvis en vil se CoD-videoer går man til den andre tråden, mens hvis man vil ha "Småprat rundt/om CoD: Modern Warfare 2" holder man seg her?

 

Og hvis man vil diskutere videoene om CoD?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke litt dustete å ha to forskjellige tråder til det...? Det er jo her diskusjonene rundt COD foregår. Det er her vi vil ha videoene!

 

Igjen... Du skjønner ikke at hvis en vil se CoD-videoer går man til den andre tråden, mens hvis man vil ha "Småprat rundt/om CoD: Modern Warfare 2" holder man seg her?

 

Og hvis man vil diskutere videoene om CoD?

 

 

Den andre :)

Lenke til kommentar

Folkens. Om folk har problem med snipers, gi faen. Me snipers spela som me vil, så har folk problem med at me tar 360s 720s something, ikkje bry deg. Folk spelar vel spelet sånn dei vil(Det er no ein tulling kjem med kommentaren: Men å spele spelet med å ta 360s, er ikkje å spele spelet skikkelig)

 

Btw, er i ArTiiC! Og me driver ikkje med sniperlobbys og legger dei clipa i montage.

Endret av Pop-Fiske
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2207/1298=1,7 K/D Ratio..

Må skjerpe meg..

 

Det er jo superbra! Jeg ligger på rundt 46000/36000 = 1,27.

 

Spilte gruuusomt i starten. Tok omtrentlig 3 prestiges for min første nuke. Men nå får jeg kanskje gjennomsnittlig 3-4 i K/D ratio. Med unntak av at noen ganger går selvfølgelig ting til helvette.

Lenke til kommentar

Public sniperlobby da!

Hvis det er så vanskelig å skjønne.

javel da, ro ned! har bare aldri vært bort det så ante ikke at det var noe som het lukka public..

 

Nei, la oss spamme hele tråden med dårlige CoD-videoer der nesten alle består av samme dritten, og la oss samtidig drite i den andre tråden.

 

Logisk? ...eller ikke.

Du skjønner ikke at hvis en vil se CoD-videoer går man til den andre tråden, mens hvis man vil ha "Småprat rundt/om CoD: Modern Warfare 2" holder man seg her?

Jeg bruker ikke se på montages egentlig, men ser på de som kommer her. Hvis jeg måtte til en egen tråd for å se det så hadde jeg aldri giddi å sett det. Hvis du ikke vil se det så bare ikke start videoen da.

Lenke til kommentar

Alt lot seg fikse av å endre ett par DVARS :)

EDIT: Har gjort ett par andre endringer i tillegg!

- Endret ping interval til 30

- Gjort filen til read-only sånn at ingen hacket server endrer innstillingene

- Satt ned "YOU" i killcam's størrelse

- Fjernet "breath hint" som sniper

- Gjort UAVen ett hakk større

- Gjort at raggdolls ser bedre ut

- Gjort belysningen mye bedre

Bare å spørre om config_mp filen min hvis noen vil ha den.

Hva er raggdolls? :p

 

Jeg vil gjerne ha den fila :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...