Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Cup-Cakez: Eneste jeg ikke liker med montagene deres er vel at det for det meste er i sniperlobbyer/GWK lobbyer.

 

Lol? Det er jo dine som er det? Du ser xp bar. Matchbonus og de vi dreper er ikke altid snipere...

Sist vi spillte var sniperlobbyer og filming i public games.

Sniperlobby = Lukka public lobby hvor alle bruker sniper.

 

Så vidt jeg vet har ikke ArTiiC på noen som helst måte brukt lock-lobby trikset. Er ikke sikker på om det funker på MW2 heller. Selv alle på laget bruker sniper, så betyr det ikke at det er en sniper lobby.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At man inviter mange, søker og at alle joiner..

Men ialllefall, jeg syntes at det ser veldig ut som at det er tatt fra en public snipermatch (Noe ala killcamlobby, der omtrent alle på serveren satsa på nice game winning kill).

Har selv spilt med dem, og det var bare vi som prøvde på det. Tror også at ArTiiC aldri invita noen over til det andre laget. Du har egentlig ikke noe å klage på. Liker du ikke videoen; så kan du ta deg en bolle og holde kjeft. Klart du skal få ha dine egne meninger, men ingen liker folk som whiner over små bagateller som du bare nevner for å rakke ned på andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

'jeg har vært med på det samme med dem før.'

 

Hva er det for en løyn? Du har spilt med oss, men det var privat match... (Just for fun) Og ingen av klippene i viden er privat match. Du har aldri vert med på gwk party. Men nå kom du off topic igjen, du har meg på skype og klag der vist det er noe.

Endret av Cup-Cakez
Lenke til kommentar

Nei, la oss spamme hele tråden med dårlige CoD-videoer der nesten alle består av samme dritten, og la oss samtidig drite i den andre tråden.

 

Logisk? ...eller ikke.

Du skjønner ikke at hvis en vil se CoD-videoer går man til den andre tråden, mens hvis man vil ha "Småprat rundt/om CoD: Modern Warfare 2" holder man seg her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...