Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Jeg fåretrekker SnD fordi det på mange måter gjelder å holde seg i live, det er flere "risikoer" og det inneholder mye spenning :)

 

Enig. Det er dette jeg legger i ekte krig.

Noe jeg anser som like viktig som å holde seg i live er å være tro imot laget sitt. Greit nok at du dør, det kan ingen gjøre noe med. Men når en gnokk med running class tar bomben på Estate og går bånn gass inn i huset, da kjenner jeg at jeg tilter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har børjat og spille MW2 heftig mye i det siste, og er litt interessert i å høre hva folk mener om diverse ting.

Jeg spiller blant annet kun Search & Destroy, av den enkle grunn at dette minner mest om "ekte" krig. Dør du så dør du, du kan ikke spawne 36 ganger og ta hevn på alle.

Personlig synes jeg dette bør spilles på en særskilt måte, mer taktisk enn feks Team Deathmatch uten enkelte klasser etc etc.

 

Når folket her spiller S&D, hva legger di da særskilt vekt på?

 

SnD er min favoritt. Kansje fordi eg spiller med en clan som går for feete gwk's. Her er en vid fra oss...

http://www.youtube.com/watch?v=3WzPGqs2sH4

Endret av Cup-Cakez
Lenke til kommentar

Det er ikke en glitch.

Quickscoping har vært siden starten av CoD serien, og IW har til og med fokusert på det med Intervention..

 

Glitch blir kanskje litt feil og si. Kan heller ikke uttale meg om tidligere COD-serier. Det dog største irritasjonsmomentet for min egen del, er den store radiusen til sniper-riflene. Når du ser på kill-cam så er siktet en halvmeter til siden for målet, men det blir treff for det om. Såvidt meg bekjent så må skarpskytter-kuler, på lik linje med andre våpen, gå direkte på målet.

Lenke til kommentar

No scoping er omentret 90% flaks i MW2. I MW1 var det mulig å manipulere spillet til å skyte rett frem hver gang, noe som førte til at zzirGrizz er en kjent mann i CoD miljøet. Quick scoping som glitch har også blitt debatert til det uendelige da mange mener du "misbruker" aimassisten når du gjør det. Personelig mener jeg det er svada ut ifra mine egne erfaringer med quickscoping, men men.

Er enig i at det til tider ser veldig rart ut i GWK når du skyter over/til høyre/ til venstre for motspiller og enda får treff, men lar det gå når jeg har sett folk drepe en person med to skudd, over hele wasteland, med silenced UMP.

 

Angående SnD så er det også blitt det eneste jeg spiller. Jeg hatet i utgangspunktet gamemoden da jeg er utålmodig og ikke liker å vente på runder bli ferdig. Spilte derfor aldri SnD i CoD4 og ungikk det som pesten i starten av MW2. Men etter å ha gitt det en sjanse falt jeg helt for gamemoden. Det er noe eget når du sitter alene mot fem mann og vet resten av laget ser på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er enig i at det til tider ser veldig rart ut i GWK når du skyter over/til høyre/ til venstre for motspiller og enda får treff, men lar det gå når jeg har sett folk drepe en person med to skudd, over hele wasteland, med silenced UMP.

 

Angående SnD så er det også blitt det eneste jeg spiller. Jeg hatet i utgangspunktet gamemoden da jeg er utålmodig og ikke liker å vente på runder bli ferdig. Spilte derfor aldri SnD i CoD4 og ungikk det som pesten i starten av MW2. Men etter å ha gitt det en sjanse falt jeg helt for gamemoden. Det er noe eget når du sitter alene mot fem mann og vet resten av laget ser på deg.

 

Veldig godt poeng du kommer med der, som jeg faktisk ikke har tenkt over. Har selv drept en god del med TARen på langskudd som jeg har forundret meg over. Har også sett folk drepe noen på andre siden av "fotballbanen" med shotgun på Favela. Største "glitchen" jeg vet om som jeg utnytter til fulle er en vegg i Terminal som du kan skyte igjennom med hvilket som helst våpen :innocent:

 

Finnes vel ikke en bedre følelse i verden enn når du last alive i SnD mot 4-5-6 stk og dreper alle.

Lenke til kommentar

Haha, synes 360, 720 osv ser så jævlig dumt ut jeg, spessielt om du ikke skyter i luften.

 

Hoppe fra et tak, 360, lande..... sikte, skyte. ololol

 

No shit.

 

Det gøye er jo når di prøver på det, så er di lette kniv-offer.

 

Apropos kniv-offer, jeg har fått noen haters i innboksen etter å ha knivet dem... Jeg ser ikke helt tegninga på hvorfor folk klikker på dette. Gjerne enlighten me hvis noen føler for det...

Lenke til kommentar

Fatter ikke jeg. Dette er et krigsspill. Skal du ta 360, spill Tony Hawk

 

Elsker tony hawk og skate spillene. Altid vert min favoritt og personlig liker eg det bedre en cod. Synst bare det er kjedelig og spille mw2 seriøst å løpe med ump når eg nesten har hatt det i ett år. Altid likt å prøve nye ting.

Lenke til kommentar

Cup-Cakez: Eneste jeg ikke liker med montagene deres er vel at det for det meste er i sniperlobbyer/GWK lobbyer.

 

Lol? Det er jo dine som er det? Du ser xp bar. Matchbonus og de vi dreper er ikke altid snipere...

Sist vi spillte var sniperlobbyer og filming i public games.

 

Hva mener du? Vi joiner en public snd så prøver vi og få gode gwks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...