Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 berZerk <3 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ja, det så jeg. Bare tenkte at det var merkelig å trekke inn 2 i W/L ettersom han ikke hadde sagt noe om den ratioen.. Og hvorfor skulle han ha det? Han sa jo nettopp at han hadde 0.8 ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg spurte han on W/L Ratio for jeg syntes det er bedre enn Kdr, så svarte han 0,8 og da syntes jeg det hadde vært bedre med 2 i W/L Ratio. Skjønte du den ? Endret 14. september 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 jeg kjønte allt før du begynte å forklare det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 jeg kjønte allt før du begynte å forklare det Var ikke meningen at jeg måtte forklare det, men godt noen skjønte det Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg skjønte også alt, jeg bare mener at du formulerer deg feil. Jeg hadde ikke sagt det på den måten, men det er selvfølgelig lov å si det som du gjorde. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Satan kor lang tid det må ta og finne lobby hvis man er i party med folk. Vi brukte vel 5-10 min på å finne en game -.-" Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Garantert fordi en eller annen i party har moderate eller strict NAT setting, det begrenser tilkoblingsmulighetene betraktelig og det kan innimellom ta evigheter å finne et party. Endret 14. september 2010 av bas Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det noen som vet hvorfor NAT-typen min skifter mellom Strict og open akkruratt som det passer den? det er ca. hver gang jeg går ut og inn av spillet. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvordan bytter man NAT til Open? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Søk på youtube så finner du nok svaret Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det noen som vet hvorfor NAT-typen min skifter mellom Strict og open akkruratt som det passer den? det er ca. hver gang jeg går ut og inn av spillet. Det er ikke godt å si, kan være noe med ruteren... Hos meg er det ihvertfall slik at hver gang strømmen går eller at rutheren mister strømmen får jeg strict. Det jeg må gjøre da er å gå inn på rutheren og lagre innstillingene på nytt. Det står liksom at portene til cod er åpne men jeg må av like vel lagre ting på nytt. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) D'oh! Var kun èn kill unna min første nuke noensinne, nå. Kjiiiipt. Endret 15. september 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Faen klokken er mye og man skulle lagt seg, men har akkurat begynt å få skikkelig teken på quickscope. Jaja, fri imogren uansett. Bare hente unge og kjerring på sykehuset Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Når kommer black ops ut? Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 9. November. Såpass lenge ja Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=mWSDYxA2hmI Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har børjat og spille MW2 heftig mye i det siste, og er litt interessert i å høre hva folk mener om diverse ting. Jeg spiller blant annet kun Search & Destroy, av den enkle grunn at dette minner mest om "ekte" krig. Dør du så dør du, du kan ikke spawne 36 ganger og ta hevn på alle. Personlig synes jeg dette bør spilles på en særskilt måte, mer taktisk enn feks Team Deathmatch uten enkelte klasser etc etc. Når folket her spiller S&D, hva legger di da særskilt vekt på? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg fåretrekker SnD fordi det på mange måter gjelder å holde seg i live, det er flere "risikoer" og det inneholder mye spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå