Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg spurte han on W/L Ratio for jeg syntes det er bedre enn Kdr, så svarte han 0,8 og da syntes jeg det hadde vært bedre med 2 i W/L Ratio. Skjønte du den :)?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvorfor NAT-typen min skifter mellom Strict og open akkruratt som det passer den? det er ca. hver gang jeg går ut og inn av spillet.

 

Det er ikke godt å si, kan være noe med ruteren... Hos meg er det ihvertfall slik at hver gang strømmen går eller at rutheren mister strømmen får jeg strict. Det jeg må gjøre da er å gå inn på rutheren og lagre innstillingene på nytt. Det står liksom at portene til cod er åpne men jeg må av like vel lagre ting på nytt.

Lenke til kommentar

Har børjat og spille MW2 heftig mye i det siste, og er litt interessert i å høre hva folk mener om diverse ting.

Jeg spiller blant annet kun Search & Destroy, av den enkle grunn at dette minner mest om "ekte" krig. Dør du så dør du, du kan ikke spawne 36 ganger og ta hevn på alle.

Personlig synes jeg dette bør spilles på en særskilt måte, mer taktisk enn feks Team Deathmatch uten enkelte klasser etc etc.

 

Når folket her spiller S&D, hva legger di da særskilt vekt på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...