Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Et par forsøk på rickrolling er fjernet fra tråden. Og bare så det er sagt, rickrolling har aldri vært godt mottatt hos moderatorer.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Call of Duty Modern Warfare 2 glitch funnet :p

Følgende glitch:

Du ligger ned og har last stand, du får da UAV Call. Bruk den og du er oppreist igjen :)

 

PS3 virker det på.

 

EDIT:

xitto ga meg det riktige.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Når du går innpå mine spill på steam så er det en knapp nede som heter "legg til spill som ikke er i steam", trur du kan legge til de andre spillene dine der.

 

Så jeg kan finne frem steamspill fra Konto 1 og legge de til i "Mine Spill" på Konto 2. Dermed spille spill fra Konto 1 med Konto 2?

Ja trur det skal funke, men jeg har ikke prøvd det selv.

 

Liten update til de som måtte lure: Det fungerer ikke å legge til spill som er knyttet til en Steam-bruker (A) i Mine Spill-listen til en annen Steam-bruker (B). Man blir bare vist til Steam-butikken der man kan kjøpe spillene når man prøver å starte spillene via Steam-brukeren som ikke er knyttet til spillene.

Så blir nok å bytte mellom kontoer når jeg skal spille HL2 og Borderlands eller MW2 da. Surt, men sånn er det.

Lenke til kommentar

Selvmord å kjøpe dette spillet for 300,- KUN FOR SINGLE PLAYER ???? Signalet fra naboen er ikke sterkt nok til stua så spiller ikke ONLINE med ps3 lenger hehe ;)

 

suger fett for jeg spillte online 24/7 med MW1 før og det var drit fett. Men gidder ikke betale 300 spenn hver måned for ok internet linje som jeg kan få gratis til dataen.

 

Bedre å kjøpe Assasian CREED 2 da eller ? Aldri spilt enern.

Lenke til kommentar

Til nå har jeg slitt noe utrolig og jeg har vært fornøyd med en hver runde hvor jeg har fått flere kills enn deaths, men nå har jeg endelig funnet et oppsett som fungerer for meg. Jeg bruker Scar + silencer, scavenger og cold-blooded. Dermed vises jeg ikke på radaren, og jeg drar inn langt flere kills. Fra en typisk 8-8-runde før, ligger jeg nå mer typisk på 16-7. Selv om dette sikkert er middelmåding for mange her, så er det likevel et kvantesprang i riktig retning for meg. Endelig begynner dette spillet å gå fra ubeskrivelig frustrerende til noe à la det jeg følte for COD4.

Lenke til kommentar
Selvmord å kjøpe dette spillet for 300,- KUN FOR SINGLE PLAYER ???? Signalet fra naboen er ikke sterkt nok til stua så spiller ikke ONLINE med ps3 lenger hehe ;)

 

suger fett for jeg spillte online 24/7 med MW1 før og det var drit fett. Men gidder ikke betale 300 spenn hver måned for ok internet linje som jeg kan få gratis til dataen.

 

Bedre å kjøpe Assasian CREED 2 da eller ? Aldri spilt enern.

 

Slask.

nuff said.

Lenke til kommentar
Selvmord å kjøpe dette spillet for 300,- KUN FOR SINGLE PLAYER ???? Signalet fra naboen er ikke sterkt nok til stua så spiller ikke ONLINE med ps3 lenger hehe ;)

 

suger fett for jeg spillte online 24/7 med MW1 før og det var drit fett. Men gidder ikke betale 300 spenn hver måned for ok internet linje som jeg kan få gratis til dataen.

 

Bedre å kjøpe Assasian CREED 2 da eller ? Aldri spilt enern.

 

Slask.

nuff said.

 

. Tror det blir Mw2 jeg as. Får det til 200,- så da er det verdt det tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...