Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 ahhhhh... trodde jeg måtte laste ned den rippen og alt for å få det til å funke. laster ned greiene nå og tester ut om ca 15 min. takk for hjelpen og slikt:) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Problemet er at AlterIWNet går som piratkopiering. Sist jeg spillte på ALterIWNet så var det så få spillere det kan bli i tillegg. (Mulig fordi det var den uka det først var lansert). Men jeg holder meg til IWnet på grunn av at det er lett å joine venner, osv. Endret 13. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er lettere å joine på AlterIWNet, da skjer ikke connection problems, attempting to join 1...2...3 osv som IWNet. Nå er det nok over 15 tusen spillere på alterIW Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) spilt et par runder nå, og liker det (litt minus med lagg, men kan jo bare jeg som var uheldig med server.) det får være så mye piratkopiering det vil, hvis de som har gitt ut spillet ikke klarer å ta seg av jukserne som direkte ødelegger spillet får det f.... meg bare være. synes det er greit å spille et par runder uten å bli skutt av en dude som bare holder inn museknappen fra andre siden av en murbygning elns. kan jo i bunn og grunn være en taktikk for å få spillere til å tenke på noe nytt og gå lei mw2. leste vel en artikkel her om at de taper penger på at de har laget et spill folk vil spille om og om igjen og ikke teste ut det nye de gir ut(tror det var det som sto med litt flere ord osv) edit: må kanskje reinstallere om jeg vil spille via steam igjen? Endret 13. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvis du kopierte fra steam mappa og ikke bare dro den rett til skrivebordet er det ikke no problem. Men hvis du bare dro COD mappa så må du nok re-installere Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 oj, dret vist i å dra den og bare innstallerte alt rett i den mappa hvor jeg har innstallert det(via steam) dett var kanskje ikke noe lurt? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 noen av dere som kaller seg #sRN? Fått venne forespørsel+ invite til sniper lobby av sRN. Dunno hvem det er Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er ikke det alterIW litt risky? og bruker man ikke steam i det hele tatt når man spiller det? (fikk litt lyst til å prøve det, men vil hvertfall kunne gå tilbake til normal senere/kanskje swithe mellom de?) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) ser ikke ut som om steam blir brukt nei. om du gjør som michael sier der å kopierer mw2 mappa på feks skrivebordet eller noe annet så kan du bare legge inn de nye filene der i stede for i den originale steam mappa. kommer personlig aldri til å gå tilbake til steam edit: for å spille mw2 vel å merke Endret 13. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 er det mulig å kopiere cod mappa på skrivebordet, innstalere alterIW der og kunne bruke både den og steam? siden den andre cod mappa fortsatt ligger inne? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 om jeg har forstått det riktig så, men det er jo aldeles ikke sikkert. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) er det mulig å kopiere cod mappa på skrivebordet, innstalere alterIW der og kunne bruke både den og steam? siden den andre cod mappa fortsatt ligger inne? Ja det er mulig. Har både Steam versjonen og AlterIWnet. Har ikke spilt Steam versjonen på et halvt år nå. Men du får ikke spilt med Steam venner på AlterIWnet med mindre de har AlterIWnet, så bare kobler du til de via IP Edit: Her har du et lite innblikk Endret 13. september 2010 av michael691 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei! Har planer om å skifte gamertag idag, men vet ikke hvilken jeg skal velge sC mag1cian sC g4ndhi sC er en clan btw. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei! Har planer om å skifte gamertag idag, men vet ikke hvilken jeg skal velge sC mag1cian sC g4ndhi sC er en clan btw. Ville heller funne på noko anna ! Men av dei, så ta den nederste ! Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 er det mulig å kopiere cod mappa på skrivebordet, innstalere alterIW der og kunne bruke både den og steam? siden den andre cod mappa fortsatt ligger inne? Ja det er mulig. Har både Steam versjonen og AlterIWnet. Har ikke spilt Steam versjonen på et halvt år nå. Men du får ikke spilt med Steam venner på AlterIWnet med mindre de har AlterIWnet, så bare kobler du til de via IP Edit: Her har du et lite innblikk okay, takker for svar Bare ett spørsmål til; Høres veldig dumt ut, men den COD mappa, hvor finner jeg den? Den ligger ikke under activision som andre cod spill, og i steam er den heller ikke? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 C:/Program Files(x86)/Steam/Steamapps/Common eller noe. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei! Har planer om å skifte gamertag idag, men vet ikke hvilken jeg skal velge sC mag1cian sC g4ndhi sC er en clan btw. Ville heller funne på noko anna ! Men av dei, så ta den nederste ! dr0id dro1d Lenke til kommentar
feggy Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Angående dette AlterIWnett-greiene.. Hvis jeg forstod det rett trenger man ikke steam for dette? Men en disk til å laste ned selve greien? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei! Har planer om å skifte gamertag idag, men vet ikke hvilken jeg skal velge sC mag1cian sC g4ndhi sC er en clan btw. Ville heller funne på noko anna ! Men av dei, så ta den nederste ! dr0id dro1d hva med. sC ^xxMag1c4lG4ndhiz0r^ ? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 C:/Program Files(x86)/Steam/Steamapps/Common eller noe. Derja! trodde jeg hadde sett igjennom alle de mappene jeg Hvorfor MÅ det være så mye xX1337Xx4r14h i alle nickene? ser bare stygt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå