Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spilt et par runder nå, og liker det (litt minus med lagg, men kan jo bare jeg som var uheldig med server.)

 

det får være så mye piratkopiering det vil, hvis de som har gitt ut spillet ikke klarer å ta seg av jukserne som direkte ødelegger spillet får det f.... meg bare være.

synes det er greit å spille et par runder uten å bli skutt av en dude som bare holder inn museknappen fra andre siden av en murbygning elns.

 

kan jo i bunn og grunn være en taktikk for å få spillere til å tenke på noe nytt og gå lei mw2.

leste vel en artikkel her om at de taper penger på at de har laget et spill folk vil spille om og om igjen og ikke teste ut det nye de gir ut(tror det var det som sto med litt flere ord osv)

 

edit: må kanskje reinstallere om jeg vil spille via steam igjen?

Endret av thiscouldbeanyone
Lenke til kommentar

ser ikke ut som om steam blir brukt nei.

om du gjør som michael sier der å kopierer mw2 mappa på feks skrivebordet eller noe annet så kan du bare legge inn de nye filene der i stede for i den originale steam mappa.

 

kommer personlig aldri til å gå tilbake til steam

edit: for å spille mw2 vel å merke

Endret av thiscouldbeanyone
Lenke til kommentar

er det mulig å kopiere cod mappa på skrivebordet, innstalere alterIW der og kunne bruke både den og steam? siden den andre cod mappa fortsatt ligger inne?

 

Ja det er mulig. Har både Steam versjonen og AlterIWnet. Har ikke spilt Steam versjonen på et halvt år nå. Men du får ikke spilt med Steam venner på AlterIWnet med mindre de har AlterIWnet, så bare kobler du til de via IP

Edit:

Her har du et lite innblikk

 

19448.jpg

Endret av michael691
Lenke til kommentar

er det mulig å kopiere cod mappa på skrivebordet, innstalere alterIW der og kunne bruke både den og steam? siden den andre cod mappa fortsatt ligger inne?

 

Ja det er mulig. Har både Steam versjonen og AlterIWnet. Har ikke spilt Steam versjonen på et halvt år nå. Men du får ikke spilt med Steam venner på AlterIWnet med mindre de har AlterIWnet, så bare kobler du til de via IP

Edit:

Her har du et lite innblikk

 

19448.jpg

okay, takker for svar :)

 

Bare ett spørsmål til; Høres veldig dumt ut, men den COD mappa, hvor finner jeg den? Den ligger ikke under activision som andre cod spill, og i steam er den heller ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...