Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Som noen av dere hadde forutsett, ble det så mye krangling her i løpet av i går kveld at det var nødvendig med en opprydning. At noen av dere krangler utenfor forumlivet kan vi gjøre lite med, men å dra "skittentøyvasken" inn på forumet er på ingen måter akseptabelt og skal rett og slett ikke finne sted. 50+ innlegg er fjernet.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen som har forslag til ny gamertag? :)

 

Hvilket som helst av de unike gamertagene nedenfor med så mange i'er, x'er eller z'er som mulig (og gjerne litt 1337 språk), da blir du kongen av 1n7erW3bzzZZ.........

 

Scopes

Reflex

Snipes/Sniper

Fusion

iTz

Skills

Limits

Quick Scope

No Scope

Dreams

Masterchief

Halo

Intense

Hitman

Ninja

Ambitions

osv....

Endret av bas
Lenke til kommentar

Spill på pc så ser du nesten i hver match en eller annen luring som tror det :p

 

Navnet til vedkommende kommer ikke opp på tagen som viser "navn has killed you" men selvfølgelig på feeden nede til høyre...

I begynnelsen så funka det, før de patcha det og enda er det folk som ikke har fått det med seg :lol:

Lenke til kommentar

Nei, nå er jeg lei av Modern Warfare 2. Det er et jævlig bra spill, men er blitt totalt ødelagt av cheaters. Jeg tar pause til Black Ops er ute.

Samme sa jeg, men klarer ikke legge fra meg mw2 desverre. Da jeg heller ikke har cod 4 lenger og game

 

Huff, du har rett... Det er rett og slett et for bra spill til å kunne kuttes ut. Må bare finne et game hvor det ikke er cheaters... Lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...