ListeKlovnen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ForksIsForNoobs gå får den du Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 zZzZxXzXHard|SCoPEzZZZZZZZz Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 zZzZxXzXHard|SCoPEzZZZZZZZz Hvorfor skal jeg kalle meg noe allerede 25% av CoD-gamere kaller seg? :3 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 zZzZxXzXHard|SCoPEzZZZZZZZz Hvorfor skal jeg kalle meg noe allerede 25% av CoD-gamere kaller seg? :3 Tror egentlig han mente det som en spøk Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ForksIsForNoobs gå får den du Hvis du mener den som GaflerErForNoobs, ville jeg heller gått for ForksAreForNoobs Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Je je, whatever Har fått med meg at jeg er ganske god på å legge ordleggingsfeil her i forumet. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Je je, whatever Har fått med meg at jeg er ganske god på å legge ordleggingsfeil her i forumet. Blant annet navnet ditt. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Je je, whatever Har fått med meg at jeg er ganske god på å legge ordleggingsfeil her i forumet. Blant annet navnet ditt. Det var liksom litt det jeg hintet til da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Som noen av dere hadde forutsett, ble det så mye krangling her i løpet av i går kveld at det var nødvendig med en opprydning. At noen av dere krangler utenfor forumlivet kan vi gjøre lite med, men å dra "skittentøyvasken" inn på forumet er på ingen måter akseptabelt og skal rett og slett ikke finne sted. 50+ innlegg er fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) 5 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Artig så lenge det varte, though! 2 Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Noen som har forslag til ny gamertag? Hvilket som helst av de unike gamertagene nedenfor med så mange i'er, x'er eller z'er som mulig (og gjerne litt 1337 språk), da blir du kongen av 1n7erW3bzzZZ......... Scopes Reflex Snipes/Sniper Fusion iTz Skills Limits Quick Scope No Scope Dreams Masterchief Halo Intense Hitman Ninja Ambitions osv.... Endret 12. september 2010 av bas Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Gamertags? Pass på å KUN bruke æ,ø og å... Og begynn med [{ som alle de dustene som tror de da slipper å bruke coldblooded... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det er vel ikke noen som tror det? :O Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Spill på pc så ser du nesten i hver match en eller annen luring som tror det Navnet til vedkommende kommer ikke opp på tagen som viser "navn has killed you" men selvfølgelig på feeden nede til høyre... I begynnelsen så funka det, før de patcha det og enda er det folk som ikke har fått det med seg Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nei, nå er jeg lei av Modern Warfare 2. Det er et jævlig bra spill, men er blitt totalt ødelagt av cheaters. Jeg tar pause til Black Ops er ute. Samme sa jeg, men klarer ikke legge fra meg mw2 desverre. Da jeg heller ikke har cod 4 lenger og game Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nei, nå er jeg lei av Modern Warfare 2. Det er et jævlig bra spill, men er blitt totalt ødelagt av cheaters. Jeg tar pause til Black Ops er ute. Samme sa jeg, men klarer ikke legge fra meg mw2 desverre. Da jeg heller ikke har cod 4 lenger og game Huff, du har rett... Det er rett og slett et for bra spill til å kunne kuttes ut. Må bare finne et game hvor det ikke er cheaters... Lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) de har ingen servere som er type jukse-sikre tro? rimelig lei av at minimum 3 stk bruker aimbot o.l. og treffer deg gjennom alt fra den andre siden an banen:/ Endret 13. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Bruk AlterIWnet Gikk fra Steam versjonen til det. Ingen cheaters, folk har mulighet til å hoste server, kicke, banne osv. Mods, Bedre FOV osv osv. Angrer ikke. Fuck IWnet 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) nice. er det bare å registrere seg og laste ned noe eller er det masse kompliserte ledd man må gjennom? edit: glem det Endret 13. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Kopier COD mappa til skrivebord f.eks. Last ned AlterIWNet og kopier det til COD mappa. Solved. Nye gamemodes der forresten. Global Thermonuclear War, OneFlag og OneBullet (Som vist i Black Ops) Endret 13. september 2010 av michael691 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå