Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

De bommer ofte, de hardscoper i COMMENTARYS, osv. Og de kaller seg verdens beste sniperklan? Tviler på at du har spillt med OpTic da det er ekstremt få av dem på PS3.

Er det noe gale i å hardscope da? Skjønner ikke hva som er problemet! Folk hardscoper med ump, acr, tar alle slags våpen. Jeg har ingen problemer med å bli hardscopet med mindre det var regler satt før gamen om at man ikke skulle det. I en krig, hadde du løpt rundt å quick scopet alle du så? Jeg hadde hvertfall campet mens jeg spiste negler og siktet på samme sted hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg forventer folk som er gode til å snipe, sniping er ikke bare quickscope. Når man kan ha et helt lag med kun snipere å vinne f.eks demolition lett med bare sniping ser jeg på det som meget bra.

Lenke til kommentar

De har vel aldri kalt seg verden største sniperclan, men verden største underholdningsclan. Kall meg fanboy fordi jeg vet mye om OpTic, kunne ikke brydde meg mindre.

 

''De bommer ofte, de hardscoper i COMMENTARYS, osv. Og de kaller seg verdens beste sniperklan? Tviler på at du har spillt med OpTic da det er ekstremt få av dem på PS3. ''

 

Ekstremt få? De var 8, nå er de fem. Bommer ofte? Nope. Hardscoper i commentarys? Det er ikke ofte, kanskje på spawnsnipes da.

Lenke til kommentar

Ikke for å blande meg inn her, eller jo! Jeg har spilt CoD siden Call of Duty 2 kom ut og jeg har vært en aktiv sniper i alle cod spillene jeg har spilt, og når jeg sniper så ''hardscoper'' jeg, jeg driver ikke med quickscoping og NoScoping for det kaller jeg ikke sniping.

 

Optic er en rå klan, å de suger ikke i det hele tatt! De kan knuse en god del av klanene her i verden. Kall meg gjerne en fanboy men jeg må si at jeg er det motsatte av en fanboy, jeg er bare en underlig fyr som er så sinsykt lei av de som kaller seg sniper når de holder på med noe som bare har flaks i seg, og de som klager på noe de ikke har peiling på!

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

OpTic er sikkert drit god, har ingen erfaring med de siden jeg ikke har spilt med de. Men kan vi bare sette en strek her før en moderator kommer her og kanskje stenger tråden :)? Ta det videre på pm!

Lenke til kommentar

Nei, nå er jeg lei av Modern Warfare 2. Det er et jævlig bra spill, men er blitt totalt ødelagt av cheaters. Jeg tar pause til Black Ops er ute.

 

Gi dere med diskusjonene/kranglene nå folkens. Kommer bare en moderator og stenger og retter opp i tråden. Dere har da hverandre på Skype har jeg lest. Snakk der!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Tenkte sånn jeg og. Syntes det var gøy etterhvert, måtte bare få litt kontroll. Ikke vær så pesimistisk og gi det en sjangse :D

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...