Razorlight Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Free for All + SitRep = Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hey! :] - http://www.youtube.com/watch?v=SRKjVYmGZfk 100 Subscribers montage. Kommenter og si hva du syns om den? Du kan requeste en montage jeg skal lage når jeg når 250 subs Får vondt i øynene av å se på den der, helt ærlig. For mye fancy effekter og random skyting inn i bildet. Lenke til kommentar
sake Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hey! :] - http://www.youtube.com/watch?v=SRKjVYmGZfk 100 Subscribers montage. Kommenter og si hva du syns om den? Du kan requeste en montage jeg skal lage når jeg når 250 subs Får vondt i øynene av å se på den der, helt ærlig. For mye fancy effekter og random skyting inn i bildet. Enig. For mye bruk av effekter og blinkesaker. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvilke Sony Vegas effekter burde jeg bruke i min neste montage? Når jeg bruker NewBLue effekter blir klippet jeg legger til på effekten, svart Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Free for All + SitRep Pro = Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hey! :] - http://www.youtube.com/watch?v=SRKjVYmGZfk 100 Subscribers montage. Kommenter og si hva du syns om den? Du kan requeste en montage jeg skal lage når jeg når 250 subs Får vondt i øynene av å se på den der, helt ærlig. For mye fancy effekter og random skyting inn i bildet. Enig. For mye bruk av effekter og blinkesaker. Mnjaaa.... Syns nå egentlig effektene passa til musikken. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hey! :] - http://www.youtube.com/watch?v=SRKjVYmGZfk 100 Subscribers montage. Kommenter og si hva du syns om den? Du kan requeste en montage jeg skal lage når jeg når 250 subs Får vondt i øynene av å se på den der, helt ærlig. For mye fancy effekter og random skyting inn i bildet. Enig. For mye bruk av effekter og blinkesaker. For mye effekter? Og blinkesaker? Utdyp litt? hvis du hører etter så er så og si alle skuddene og alt syncet med musikken.. Untatt noen skudd med RPG Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fyfaen dere har dårlig smak ass... Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hey! :] - http://www.youtube.com/watch?v=SRKjVYmGZfk 100 Subscribers montage. Kommenter og si hva du syns om den? Du kan requeste en montage jeg skal lage når jeg når 250 subs Sangen var helt grei, og color correctionene var også bra. Du kunne ha variert killsa litt mer, kanskje tatt med noen collats, triple spray med andre våpen osv. Og som mange andre har sagt; så kunne du utelatt noen av effektene. Ikke så værst montage overall though. Endret 11. september 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Er jeg den som ikke skjønner poenget med å gå rundt å gjøre triks på MW2? Er ikke meninga med spillet å gå rundt å drepe? F.eks hvis jeg peprer løs på en fiende, han dør ikke, jeg må reloade, så kommer det en multihandikappa tulling på laget mitt og skal ta 720 grab dragshot, og feiler. I stedet for å finishe fienden enkelt skal han prøve å være kul. Jeg blir drept. Endret 11. september 2010 av dreaMz 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 jeg ser heller ikke poenget Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Enkelte har behov for og utføre slike uberkule triks for og kunne kompensere for liten penis størrelse Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Enkelte prøvar å friske opp spelet litt. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg quickscoper fordi jeg NESTEN aldri bommer. Jeg har en positiv K/D ratio, jeg syntes det ser småbra ut og det gir meg små fordeler. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg quickscoper fordi jeg NESTEN aldri bommer. Jeg har en positiv K/D ratio, jeg syntes det ser småbra ut og det gir meg små fordeler. Fair enough. Men du skjønner frustrasjonen når man gang på gang blir drept pga. en idiot på laget ditt skal gjøre et idiotisk triks? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 360, osv er lame. Som du ser på montagen min på forrige side, ser du at jeg omtrent aldri bommet (tilfeldige klipp fra rundt 4 vanlige runder). Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 360, osv er lame. Som du ser på montagen min på forrige side, ser du at jeg omtrent aldri bommet (tilfeldige klipp fra rundt 4 vanlige runder). Sykt kul montage! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ty =D Skal nok mekke en til med litt bedre kvalitet og "finere kills" til uken (kanskje noen få effekter til i vegas også). Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ty =D Skal nok mekke en til med litt bedre kvalitet og "finere kills" til uken (kanskje noen få effekter til i vegas også). Var litt vel mørkt på noen av killsene. Kan være lysstyrken min på skjermen også da, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ser dem dritklart på alle skjermene mine. Mørkeste jeg kan se er på Rundown. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå