Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører OMA på alle klasser (Assault, Sniper, Noobtuber, Silent Assault og Silent Sniper) untatt en jeg kaller Banzai, som består av akimbo våpen med Rapid Fire.

 

Herlig å kunne bare fylle på med ammo osv (spesielt flash og semtex), og bytte raskt mellom sniper og assault.

 

Om jeg har fortstått det riktig, må man drepe 750 personen mens man bruker One Man Army, for å få OMA Pro, som gjør at det går dobbelt så fort? :)

Lenke til kommentar

120 kills for å få pro. Vil du det skal gå fort kan du gjøre slik; "An easy way to get One Man Army Pro without having to use it is to simply switch to the desired class at the beginning of a life. Any kills performed with the new class will still count as an OMA kill. Placing a claymore before switching classes can help."

 

Ellers er alt du trenger å vite om OMA her; http://callofduty.wikia.com/wiki/One_Man_Army :)

Lenke til kommentar

Det at folk prestigehacker er selvfølgelig dust og latterlig, men på den andre siden blir forventningene knust av opplevelsen når 10'th folk er fryktelig dårlig! :roll:

 

Men når jeg åpentlyst blir spurt om jeg vil hacke dritten går det litt for langt. Jävlar!

Endret av feggy
Lenke til kommentar

10th prestige er ikke så vanskelig å nå da...

 

Jeg er elendig å spille og har 616 timer og er snart ferdig med 4. prestige.

 

Skal da nevnes at jeg har lenge spilt på 3. prestige for å få fallcamo på noen våpen så de/dere som roper om rankhack i lobbyer er litt rare...

 

Jeg forstår det om dere ser noen med emblemet som har den snurrende hodeskallen, den MÅ hackes for å kunne brukes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...