Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det å kalle det noob blir jo litt dumt, det er jo slik en virkelig krig kriges. Ingen som løper rundt med en snikskyterrifle, eller en kniv og dreper mennesker.

Nå hadde jo MW2 blitt ekstremt kjedlig om man skulle ventet i timesvis på fienden :p

Agreed!

Dæven, fikk rundt 10-0 på hver eneste SnD runde i går (I hele går), alle kalte meg cheater fordi jeg fikk qser på andre siden av banene.

Lenke til kommentar

Har ofte blitt kalt camper fordi jeg holder et området (men nå er da dette "the internets").

 

I S&D så "skal" man jo campe, samme med flere av de andre objektiv baserte modusene. Men likevel så er det mange som roper ut "noob camper".

Føler nesten at man er "noob" hvis man dreper noen, er alltid noe feil med det du gjør. :hmm:

Bare man tenker på å spille mw2 er man jo noob nå for tida :p

 

Prøv å skrive "CAPTAIN OBVIOUS STRIKES" i CAPS neste gang noen kaller deg noobcamper :p

Lenke til kommentar

Hva er det folk mener er camping i detta spillet?

 

Er det sitte i et hjørne/gang og bare vente til en kommer forbi og drepe ham. Eller er det å bli værende i det samme huset/området og "forsvare" det?

 

Folk klager å syter over alt mulig. Dersom du held deg i ro i samme område så er du ein camper. Dersom du bruker marathon og lightweight så er du ein noob.

Det virker som at dei som er "pro" er der dei som beveger seg sakte rundt slik at det er lett for fienden å drepe dei :roll:

 

Totalt sett kjem eg til at MW2 må være spelehistorias best balanserte spel sidan det finnes hatere av omtrent alle tenkelige oppsett.

 

 

Noen som har tips til hvordan jeg kan "levle" fortere eller noe? Føler jeg aldri får noe nye ting på online. Er på 85 %...

 

Dersom du ikkje får mange kills så kan det være ein ide å spele meir domination og HQ, då vil då få XP for å hjelpe laget i tillegg til kills.

På samme måte kan det dersom du får få kills være ein idé å bruke killstreak oppsettet: UAV, counter-UAV/care-package og predator missile. På den måten får du oftere killstreaks og dermed meir XP. Er ingen vits i å ha eit oppsett med nuke dersom du aldri oppnår 25 kills likevell.

 

Care-package og emergency airdrops er fine å dele med lagkammeratane dine, med unntak av dei aller beste killstreakane så får du meir XP av å la ein lagkammerat tar den en om du bruker den sjølv. Dei du bør ta sjølv er choppergunner, AC-130 og kanskje Harrier dersom det er fientleg luftstøtte i lufta.

Eit problem med denne taktikken er at det er svært ofte at lagkammeratane dine enten ikkje vil ta pakkane dine eller kanskje endå værre; alle sprinter som blinde høns til di kasse og døyr fordi det står ein fiende og passer på.

Det aller beste måten å løyse dette på er å spele samman med nokon som du har kommunikasjon med. På den måte kan du gi vekk dine care-package og du kan ta din venns care-package. I tillegg kan dere sammarbeide med å kalle inn pakkane på gunstige plassar og la den som kaller inn pakken gi dekkning til den som skal ta pakken.

 

Ellers så kan det være lurt å bytte våpen ofte. Når du har fått 300 eller 500 kills med eit våpen så begynder det å kreve mange kills før du får neste XP bonus, då kan det være lurt å starte med eit nyttvåpen og mota fyrste XP bonus alt ved berre 10 kills.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan "levle" fortere eller noe? Føler jeg aldri får noe nye ting på online. Er på 85 %...

 

 

Spill mer? :love:

 

Hehe, spiller jo ganske ofte da :p Men det er som regel i FFA eller TM med samme våpen hver gang. Vinner dog så å si hver runde da, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke levler mer osv. :(

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan "levle" fortere eller noe? Føler jeg aldri får noe nye ting på online. Er på 85 %...

 

 

Spill mer? :love:

 

Hehe, spiller jo ganske ofte da :p Men det er som regel i FFA eller TM med samme våpen hver gang. Vinner dog så å si hver runde da, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke levler mer osv. :(

 

Er du god nok, vil jeg anbefale Search & Destroy. :) Eller prøv ut nye våpen og perks. Jeg vedder på at du kommer til å finne nye favoritter! :) Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

skal mw2 optatere seg i 2 timer nå, eller er det bare steam som vil laste ned spillet på nytt fordi jeg prøvde å bytte språk?

 

 

Når jeg setter i CDen er det bare alternativer om å reinnstalere eller avinstallere.. Hvis jeg velger "play" kommer oppdateringa opp i en liten rute

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Omg, klarer ikke Snatch and Grab på Veteran. Føler meg som en noob nå lol, selvom jeg klarte High Explosives alene før den...

 

Gøy og sitte fast på 68/69 stjerner xD.

Jeg syntes Home land security, wardriving og big brother var de vanskeligste jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...