Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Jeg mangler bare 2 sjerner i spec ops så har jeg alle achievementsa på 360, sliter med wetwork, den er håpløs på veteran...

den er lett ihvertfall iforhold til de to siste.

noen som har klart dem? det virker 100% umulig

Lenke til kommentar
Jeg mangler bare 2 sjerner i spec ops så har jeg alle achievementsa på 360, sliter med wetwork, den er håpløs på veteran...

den er lett ihvertfall iforhold til de to siste.

noen som har klart dem? det virker 100% umulig

Slett ikke, om du sliter med å ta de juggernautsa så har jeg noen råd. Bruk .50 cal mot dem, funker veldig bra, de blir liksom stønnet av et skudd så om du først har truffet dem klarer dem ikke å reise seg om du bare fortsetter å treffe på rett tidspunkt. Og hvis dem kommer litt for nært, er det bare å flashe dem så ligger dem nede et par sekunder. Om du spiller med en kompis så burde en av dere også bruke thumper til å ta litt dmg.

Endret av 12345689
Lenke til kommentar
Er det slik at Steam laster ned og installerer patcher av seg selv?

yupp fikk nettopp en patch

Og hvorfor i helvete får jeg virus når jeg spiller mw2 online? Jævla møkkaspill.

Får hele tida warnings om selve hoved exe filene til spillet(kan være avg's feil), og jeg får en trojan når jeg spiller online :/

IWNet er ræv

Endret av sureup
Lenke til kommentar
First Modern Warfare 2 p2p virus :w00t:

Yep.. it seems that they have figured out how to spread viruses using MW2's p2p architecture

This could potentially turn very nasty, as each server can spread it to every client, who spread it to more people when they become the server.

So far it seems that only the PC version is affected

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=239153

Lenke til kommentar

Har nettopp fått en update via Steam til Modern Warfare 2 der jeg mottar et virus :):):)

AVG sin historie: Multiple threat detection = E:+Program Files+Steam`steamapps\common\call of duty modern warfare 2+iw4sp.exe

Hva skjer? Vet at exe fila er infisert, er det hackere som står på???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...