Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Når jeg skal spille online nå på ps3, så kommer jeg til Fetching playlist, updating rank and unlocks og connecting to matchmaking server. Det er kun Fetching playlist som ikke blir complete, why is that? Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noken som veit korlenge 2x XP er? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noken som veit korlenge 2x XP er? Til tirsdag tror jeg. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er det noen måte å få bedre stemme kommunikasjon på? Spiller med en kompis, vi er i party og snakker sammen med mic, men det er helt elendig lyd og det virker som tilkoblinger er dårlig. For vi hører hverandre veldig hakkete og noen ganger ikke i det hele tatt. Begge har greie internett linjer så er ikke der problemet ligger. Begge har det standard xbox headsetet. Noen her som sliter med det samme? Og vet om det går ann å gjøre det bedre? vet at problemet er litt dårlig forklart, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Noen som vet? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Vist begge har Skype så kan dere jo bruke det istedenfor:) Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Vist begge har Skype så kan dere jo bruke det istedenfor:) Hvis du leser gjennom teksten så ser du at det er på xbox Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kan fremdeles bruke skype. Er faktisk mange som gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg gjør det med sånn 15 andre. (ikke samtidig selvfølgelig.) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Vist begge har Skype så kan dere jo bruke det istedenfor:) Hvis du leser gjennom teksten så ser du at det er på xbox Har en kompis som kjører skype på en maskin mens han kjører mw2 på en annen Lenke til kommentar
seblar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Vist begge har Skype så kan dere jo bruke det istedenfor:) Hvis du leser gjennom teksten så ser du at det er på xbox Vist du tenker deg om så kan man fortsatt bruke Skype selvom det er på xbox 3 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 neeei, nå begynner jeg å bli dritt lei alle cheaterene og all laggen på pc. Om det neste cod blir like morsomt men like ødlagt pga mangel på dedicated servers og dårlig anticheat kjøper jeg meg konsoll! Får jeg heller starte på scratch med aim 1 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 neeei, nå begynner jeg å bli dritt lei alle cheaterene og all laggen på pc. Om det neste cod blir like morsomt men like ødlagt pga mangel på dedicated servers og dårlig anticheat kjøper jeg meg konsoll! Får jeg heller starte på scratch med aim Om du ikke har fått det med deg, så vil Black Ops ha dedikerte servere. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Vist begge har Skype så kan dere jo bruke det istedenfor:) Hvis du leser gjennom teksten så ser du at det er på xbox Vist du tenker deg om så kan man fortsatt bruke Skype selvom det er på xbox Hvordan får jeg skype på xbox? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Du har Skype på en laptop ved Xbox'en og bruker den. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 neeei, nå begynner jeg å bli dritt lei alle cheaterene og all laggen på pc. Om det neste cod blir like morsomt men like ødlagt pga mangel på dedicated servers og dårlig anticheat kjøper jeg meg konsoll! Får jeg heller starte på scratch med aim Om du ikke har fått det med deg, så vil Black Ops ha dedikerte servere. Thank GOD! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Faen så vanskelig det skulle være å få 40 bullet penetration kills med FMJ på intervention.. Skal ha 1000 kills på intervention + fmj saken Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg fikk akkurat multi-kill, ved å spille Free for all. Go boosters, go, go, go boosters. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 neeei, nå begynner jeg å bli dritt lei alle cheaterene og all laggen på pc. Om det neste cod blir like morsomt men like ødlagt pga mangel på dedicated servers og dårlig anticheat kjøper jeg meg konsoll! Får jeg heller starte på scratch med aim Om du ikke har fått det med deg, så vil Black Ops ha dedikerte servere. Thank GOD! Og Punkbuster Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 neeei, nå begynner jeg å bli dritt lei alle cheaterene og all laggen på pc. Om det neste cod blir like morsomt men like ødlagt pga mangel på dedicated servers og dårlig anticheat kjøper jeg meg konsoll! Får jeg heller starte på scratch med aim Om du ikke har fått det med deg, så vil Black Ops ha dedikerte servere. Thank GOD! Og Punkbuster (n) Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 neeei, nå begynner jeg å bli dritt lei alle cheaterene og all laggen på pc. Om det neste cod blir like morsomt men like ødlagt pga mangel på dedicated servers og dårlig anticheat kjøper jeg meg konsoll! Får jeg heller starte på scratch med aim Om du ikke har fått det med deg, så vil Black Ops ha dedikerte servere. Thank GOD! Og Punkbuster Nei, VAC http://callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=270441 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå