danielch Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Der på rikig vei iallefall. EDIT: Musikken matche i allefall, det er bra! Dæven, ser ut til at jeg liker utrykksikoner på fredagskveldene! Endret 4. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kanskje ikke de råeste klippene, men likte synkingen veldig godt. Mye morsommere å se på når det er noen som blir skutt i takt. Den var og litt kort for min smak, men det er jo ikke en stor sak. Stå på videre. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Deer sikkert bare en test D:D: Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Takk Ble bare ett forsøk ^^ Kommer nok en v2 en gang Hvis du ser etter, så er det synket mellom hvert beat. Bom,klapp,bom,klapp,bom,klapp,bom,bom,klapp liksom ^^ Er synkronisert mellom alle dem, ikke bare på bom, hvis dere skjønner Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nå er jeg rasende folkens. Jeg og min kjære gjeng med COD-nerder har i lengre tid hatt store problemer med å komme i samme party. Det fungerer kun når han ene inviterer, og den idioten har selvsagt pakket sine brune koffert og reist til Vietnam. Så nå sitter vi tilbake i vår kalde velferdsstat uten å ha mulighet til å spille Ground War mens vi prater om løst og fast i party-mode. Er dette et problem flere har erfart, og viktigere, noe som det finnes en løsning på? Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Sjekket NAT-settings på routeren? Skal være OPEN. Står når under alle valgene dine helt til venstre når du er i lobbyen... Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg er muligens tilbakestående men jeg fant ingen NAT-setting i noen som helst lobby. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du er tilbakestående Gå til partyet ditt, så under invite (spørs om du spiller på konsoll.) så ser du Nat type : Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvorfor er det så utrolig mange fra norge som bruker cheat? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fordi de er pisslei Mw2, og vil ødelegge spillet. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvorfor er det så utrolig mange fra norge som bruker cheat? Multihandikappede personer som er tragisk dårlig i ett spill og ikke kan godta at de faktisk er ræva. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du er tilbakestående Gå til partyet ditt, så under invite (spørs om du spiller på konsoll.) så ser du Nat type : Der ja. Har spilt dette møkkaspillet i ett år nå og ikke lagt merke til den setninga. Moderate står det. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Nå er vi i et landskap hvor jeg ikke hører hjemme. Får vel ringe en eller annen smarting. Det jeg ikke skjønner er hvorfor dette plutselig har blitt et problem nå. Endret 5. september 2010 av KjemikerJon Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fordi de er pisslei Mw2, og vil ødelegge spillet. Et slik svar kan bare komme fra et barn. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du vet at jeg snakker "av erfaring"? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fordi de er pisslei Mw2, og vil ødelegge spillet. Et slik svar kan bare komme fra et barn. De fleste som spiller mw2, er barn. Og han har nok veldig rett. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er det noen måte å få bedre stemme kommunikasjon på? Spiller med en kompis, vi er i party og snakker sammen med mic, men det er helt elendig lyd og det virker som tilkoblinger er dårlig. For vi hører hverandre veldig hakkete og noen ganger ikke i det hele tatt. Begge har greie internett linjer så er ikke der problemet ligger. Begge har det standard xbox headsetet. Noen her som sliter med det samme? Og vet om det går ann å gjøre det bedre? vet at problemet er litt dårlig forklart, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qUF3bifHtok Feedback? Beats, prøvd så godt jeg kunne og synke musikk med gameplay hvorfor hadde du med den siste killen? Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qUF3bifHtok Feedback? Beats, prøvd så godt jeg kunne og synke musikk med gameplay hvorfor hadde du med den siste killen? Manglet litt recording, og orket ikke recorde mer. Men jeg faila litt på syncen... Hvis du skrur opp lyden, så hører du da jeg reloader(der det er slowmo) litt tøft. Spør du meg hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå