Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første montage eg editer. Håper dere ikke synst det er helt forferdelig. Tar gjerne feedback om det er positift eller negatift

 

Orka ikke se ferdig engang. Etter et halvt minutt med no fullstendig blurry gunfight i slowmo eller whatever var det stopp. 40 sek. intro er også helt jall, det samme var den helt uforståelige pausa hvor skjermen blir svart for å fortelle oss hva som spilles av musikk. Denne var rett og slett bare rotete og veldig dårlig redigert. Testing av innebygde redigeringseffekter kan det kalles.

 

-ft = -vt

Der har du alt. Ja det er konstruktiv kritikk, men det finnes mange milliarder andre måter å si det på også.

 

 

Halvt minutt + 40 sek = 1min og 10sek.

 

l2math

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Første montage eg editer. Håper dere ikke synst det er helt forferdelig. Tar gjerne feedback om det er positift eller negatift

 

Orka ikke se ferdig engang. Etter et halvt minutt med no fullstendig blurry gunfight i slowmo eller whatever var det stopp. 40 sek. intro er også helt jall, det samme var den helt uforståelige pausa hvor skjermen blir svart for å fortelle oss hva som spilles av musikk. Denne var rett og slett bare rotete og veldig dårlig redigert. Testing av innebygde redigeringseffekter kan det kalles.

 

-ft = -vt

Der har du alt. Ja det er konstruktiv kritikk, men det finnes mange milliarder andre måter å si det på også.

 

 

Halvt minutt + 40 sek = 1min og 10sek.

 

l2math

Kan mistolkes lett. Uansett så kan han faen ikke dømme en film uten å se hele først. Samme som å se en ordentlig film, bare se 30 min av den også skrive en dårlig filmannmeldelse.

Lenke til kommentar

Første montage eg editer. Håper dere ikke synst det er helt forferdelig. Tar gjerne feedback om det er positift eller negatift

 

Orka ikke se ferdig engang. Etter et halvt minutt med no fullstendig blurry gunfight i slowmo eller whatever var det stopp. 40 sek. intro er også helt jall, det samme var den helt uforståelige pausa hvor skjermen blir svart for å fortelle oss hva som spilles av musikk. Denne var rett og slett bare rotete og veldig dårlig redigert. Testing av innebygde redigeringseffekter kan det kalles.

 

-ft = -vt

Der har du alt. Ja det er konstruktiv kritikk, men det finnes mange milliarder andre måter å si det på også.

 

 

Halvt minutt + 40 sek = 1min og 10sek.

 

l2math

Kan mistolkes lett. Uansett så kan han faen ikke dømme en film uten å se hele først. Samme som å se en ordentlig film, bare se 30 min av den også skrive en dårlig filmannmeldelse.

 

Så du sier at fragmovier pleier ofte å endre sitt preg i løpet av den siste halvdelen? At den første delen ofte er dritdårlig og siste utrolig bra(el. vice verca)?

Er nok ikke slik, nei. Når en først har sett halve, er det ikke vanskelig å få et inntrykk av hvordan resten er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Første montage eg editer. Håper dere ikke synst det er helt forferdelig. Tar gjerne feedback om det er positift eller negatift

 

Orka ikke se ferdig engang. Etter et halvt minutt med no fullstendig blurry gunfight i slowmo eller whatever var det stopp. 40 sek. intro er også helt jall, det samme var den helt uforståelige pausa hvor skjermen blir svart for å fortelle oss hva som spilles av musikk. Denne var rett og slett bare rotete og veldig dårlig redigert. Testing av innebygde redigeringseffekter kan det kalles.

 

-ft = -vt

Der har du alt. Ja det er konstruktiv kritikk, men det finnes mange milliarder andre måter å si det på også.

 

 

Halvt minutt + 40 sek = 1min og 10sek.

 

l2math

Kan mistolkes lett. Uansett så kan han faen ikke dømme en film uten å se hele først. Samme som å se en ordentlig film, bare se 30 min av den også skrive en dårlig filmannmeldelse.

 

Så du sier at fragmovier pleier ofte å endre sitt preg i løpet av den siste halvdelen? At den første delen ofte er dritdårlig og siste utrolig bra(el. vice verca)?

Er nok ikke slik, nei. Når en først har sett halve, er det ikke vanskelig å få et inntrykk av hvordan resten er.

Nei, jeg sier ikke det slik. Men det endrer ikke fakta om at den KAN det. Noe man egentlig ikke skal snakke om da hvis man ikke har sett hele! Skjønner du ingenting du da?

Lenke til kommentar

 

Ta deg en vaffel og lær deg å lese! Jeg tror (uten å være sikker) at jeg så bortimot 2/3 av filmen. Hvis du leser det jeg skriver så gadd jeg ikke se mer etter en sekvens på (sikkert overdrevet) et halvt minutt med bare blurring og slowmo i en gunfight.

 

Hvis man legger ut filmer bare for å få positiv kritikk så har man kommet feil sted. Dette var bare en av en gazillion slike filmer, det er få eller ingen som pr. dags dato er verken nyskapende eller på andre måter lager sinnsyke filmer, og når man da attpåtil får servert slike halfass forsøk fra en som åpenlyst driver med "testing" av et redigeringsprogram kan man ikke forvente all verden til feedback. Det flommer over med videoer fra folk som "bare skal teste ting" her. Hold dere til den tråden som allerede er om videoer, eller lag en egen "feedback på første videoredigeringsforsøk" tråd............

 

Beklager at du tok deg nær av kritikk av en annen manns arbeid.

Endret av bas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Ta deg en vaffel og lær deg å lese! Jeg tror (uten å være sikker) at jeg så bortimot 2/3 av filmen. Hvis du leser det jeg skriver så gadd jeg ikke se mer etter en sekvens på (sikkert overdrevet) et halvt minutt med bare blurring og slowmo i en gunfight.

 

Hvis man legger ut filmer bare for å få positiv kritikk så har man kommet feil sted. Dette var bare en av en gazillion slike filmer, det er få eller ingen som pr. dags dato er verken nyskapende eller på andre måter lager sinnsyke filmer, og når man da attpåtil får servert slike halfass forsøk fra en som åpenlyst driver med "testing" av et redigeringsprogram kan man ikke forvente all verden til feedback. Det flommer over med videoer fra folk som "bare skal teste ting" her. Hold dere til den tråden som allerede er om videoer, eller lag en egen "feedback på første videoredigeringsforsøk" tråd............

 

Beklager at du tok deg nær av kritikk av en annen manns arbeid.

Å, get this okei? Du vet ingenting om at den ble bedre, enig om den? så bare ikke si at den va så dårlig, og vær så snill neste gang si det på en annen måte. Det er kritisering og nedlatende for den det gjelder og hvorfor han skal orke og lage andre montager skjønner jeg ikke med sånn dritt kritikk. Det finnes andre måter å si ting til personen. Uansett så syntes jeg mange deler var bra, og det var hans FØRSTE montage. Jeg mener ikke at han skulle fått dritbra feedback, jeg bare irriterer meg at det alltid skal knuses inn med en hammer i hodet på vedkommende. Kan vi bare la det ligge herfra?

Lenke til kommentar

Hvis man har sett 2/3 av en film, og syns den er så dårlig at man ikke gidder å se siste 1/3 på bakgrunn av det man har sett - da kan man kalle filmen dårlig. Hvorfor?

 

Jo, fordi han som har lagd filmen har mislykkes i å fange seerens interesse i utgangspunktet. Det at folk ikke gidder å se ferdig filmen kan også fattes som konstruktiv kritikk. For han får jo en forklaring om at det er for mye slow-mo/blurs - noe som gjorde den dårlig i hans øyne. Hvordan folk formulerer seg er alltid ulikt fra folk til folk, du virker like mye "politi" som han virker "forhåndsdømmende"... ta deg ei kake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg ikke kritikken var nedlatende. Greit nok at "introen var helt jall" kanskje ikke er det mest konstruktive, men man skjønner jo at poenget med den setningen er at introen ikke passet inn med resten av filmen. Foruten den setningen så er kritikken konstruktiv, der det kommenteres hva som ikke settes pris på.

 

En ting å være nedlatende, men hårsår behøver man heller ikke å være da man ber om tilbakemeldinger på noe.

Lenke til kommentar

"Introen ikke passet inn med resten av filme." Kva faen? Må introen òg plutselig vere spesialtilpassa alle CoD-montages?

 

Og holder med Waffle her, Cake lagde nettopp sin første montage(noko han seier), da er det vel mulig å komme med litt betre kritikk? Hjelper han lite når han er på veg å finne nåla i høystakken, og du stappar på enda meir høy.. Hyggligt.

Så når han presisera at det er hans første montage- da kan du vel lese det, og gi kritikken på ein anna måte ;)

 

Er sikker på du Bas heller ville ha fått litt betre kritikk, en det du nettopp gav han!

Lenke til kommentar

"Introen ikke passet inn med resten av filme." Kva faen? Må introen òg plutselig vere spesialtilpassa alle CoD-montages?

 

Og holder med Waffle her, Cake lagde nettopp sin første montage(noko han seier), da er det vel mulig å komme med litt betre kritikk? Hjelper han lite når han er på veg å finne nåla i høystakken, og du stappar på enda meir høy.. Hyggligt.

Så når han presisera at det er hans første montage- da kan du vel lese det, og gi kritikken på ein anna måte ;)

 

Er sikker på du Bas heller ville ha fått litt betre kritikk, en det du nettopp gav han!

 

Så en skal få annen type kritikk - helst kun positiv i deres øyne - når man viser fram sin første redigerte film? Det skal da ikke være noe forskjell selv om det er den første eller den fjortende.

Lenke til kommentar

Bare for å presisere, jeg vurderte ikke innholdet av introen så nøye, det jeg mente var "jall" var at den var overdrevet lang (40 sek.), noe alt for mange som lager videoer har en tendens til.

 

Skal inrømme at ordet "jall" ikke var velbrukt og lite konstruktiv, og kan misforstås, men "tonen" i kritikken har jeg ingen kvaler med, er vel ikke no Kardemommeby forum dette?

 

Dessuten, som det blir sagt lengre opp her, hvorfor er man ikke berettiget å gi kritikk hvis man har sett såpass at man rett og slett ikke gidder mer fordi man mener innholdet ikke holder mål?

 

Vel, dette blir mye off-topic i en MW2 tråd, så jeg sier takk for meg angående denne diskusjonen, så får vi ta det igjen ved en annen anledning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...