Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Argh. Så det var rett og slett helt rævva? :D

Skjøner ikke ka du meiner med at intro er jall. Personelig synst eg det er 2 syke introer.

Nei, eg pausa ikke for og si hvilken musikk det var. Det var kun en gang det kom navne på sangen når det var svart, hadde du sitt resten hadde du skjønt det...

Tok med musikk for eg har hørt ønsker fra folk om og skrive det. Har også sitt på andre forum der det diskuteres montages å hørt folk synest at det hadde vert fin om noen tok det med i montager.

btw, takk for tilbakemelding.

Endret av Cup-Cakez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh. Så det var rett og slett helt rævva? :D

Skjøner ikke ka du meiner med at intro er jall. Personelig synst eg det er 2 syke introer.

Nei, eg pausa ikke for og si hvilken musikk det var. Det var kun en gang det kom navne på sangen når det var svart, hadde du sitt resten hadde du skjønt det...

Tok med musikk for eg har hørt ønsker fra folk om og skrive det. Har også sitt på andre forum der det diskuteres montages å hørt folk synest at det hadde vert fin om noen tok det med i montager.

btw, takk for tilbakemelding.

 

Det jeg mener er at 40 sek. intro for å promotere seg selv og vidoen er alt for lenge, veit ikke med andre, men jeg er ikke interessert i å bruke masse tid på å se introer. Veit heller ikke hvorfor du tok "svartpausa", jeg skrev bare at du sa hvilken musikk som spilte for at du skulle skjønne hvilken pause det var snakk om. Jeg synes bare hele den svarte pausa var helt misplassert og for lang, og hva slags funksjon har den egentlig? Det var også flere slike korte svarte pauser under gameplay rett etterpå, skjønte bare ikke greia med det. Og som sagt, overdreven bruk av slowmo, bluring osv.

Lenke til kommentar

Møtte noen norske boostere som snakka over mic for litt siden. Han eine sa under brua, og eg gjekk der og tok dei. Så sa han under den andre brua, og mens eg var på vei såg eg dei samla seg et annet sted og tok dei der :yes:

 

Seinere på en annen bane fekk eg "behind enemy lines" med spas-12 og barret :D

 

EDIT: Det var ikkje boostere når eg fekk tittelen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Argh. Så det var rett og slett helt rævva? :D

Skjøner ikke ka du meiner med at intro er jall. Personelig synst eg det er 2 syke introer.

Nei, eg pausa ikke for og si hvilken musikk det var. Det var kun en gang det kom navne på sangen når det var svart, hadde du sitt resten hadde du skjønt det...

Tok med musikk for eg har hørt ønsker fra folk om og skrive det. Har også sitt på andre forum der det diskuteres montages å hørt folk synest at det hadde vert fin om noen tok det med i montager.

btw, takk for tilbakemelding.

 

Det jeg mener er at 40 sek. intro for å promotere seg selv og vidoen er alt for lenge, veit ikke med andre, men jeg er ikke interessert i å bruke masse tid på å se introer. Veit heller ikke hvorfor du tok "svartpausa", jeg skrev bare at du sa hvilken musikk som spilte for at du skulle skjønne hvilken pause det var snakk om. Jeg synes bare hele den svarte pausa var helt misplassert og for lang, og hva slags funksjon har den egentlig? Det var også flere slike korte svarte pauser under gameplay rett etterpå, skjønte bare ikke greia med det. Og som sagt, overdreven bruk av slowmo, bluring osv.

Du har tydeligvis bare sett introen du da? Tidligere skrev du at du bare så 40 sek, og nå sier du introen er 40 sek :) ikke for å pirke men du har ikke sett en dritt av filmen du da? En ting er at du ikke skal klage HVIS du ikke har sett filmen engang. For en første montage så va det ikke gale, tester ut effects etc, og sony vegas ble jo fucked up. Den måten du sier det på hjelper ikke en skit for at han skal legge ut flere videoer, og jeg tviler du hadde likt å fått en sånn tilbakemelding sjøl. Jeg holder på med en montage og det frister ikke å legge ut link til den her hvertfall. Spis en bolle :)

Lenke til kommentar

Argh. Så det var rett og slett helt rævva? :D

Skjøner ikke ka du meiner med at intro er jall. Personelig synst eg det er 2 syke introer.

Nei, eg pausa ikke for og si hvilken musikk det var. Det var kun en gang det kom navne på sangen når det var svart, hadde du sitt resten hadde du skjønt det...

Tok med musikk for eg har hørt ønsker fra folk om og skrive det. Har også sitt på andre forum der det diskuteres montages å hørt folk synest at det hadde vert fin om noen tok det med i montager.

btw, takk for tilbakemelding.

 

Det jeg mener er at 40 sek. intro for å promotere seg selv og vidoen er alt for lenge, veit ikke med andre, men jeg er ikke interessert i å bruke masse tid på å se introer. Veit heller ikke hvorfor du tok "svartpausa", jeg skrev bare at du sa hvilken musikk som spilte for at du skulle skjønne hvilken pause det var snakk om. Jeg synes bare hele den svarte pausa var helt misplassert og for lang, og hva slags funksjon har den egentlig? Det var også flere slike korte svarte pauser under gameplay rett etterpå, skjønte bare ikke greia med det. Og som sagt, overdreven bruk av slowmo, bluring osv.

Du har tydeligvis bare sett introen du da? Tidligere skrev du at du bare så 40 sek, og nå sier du introen er 40 sek :) ikke for å pirke men du har ikke sett en dritt av filmen du da? En ting er at du ikke skal klage HVIS du ikke har sett filmen engang. For en første montage så va det ikke gale, tester ut effects etc, og sony vegas ble jo fucked up. Den måten du sier det på hjelper ikke en skit for at han skal legge ut flere videoer, og jeg tviler du hadde likt å fått en sånn tilbakemelding sjøl. Jeg holder på med en montage og det frister ikke å legge ut link til den her hvertfall. Spis en bolle :)

 

Vennligst sitèr der bas skriver at han kun så 40 sekunder. Han nevner "svart-pausen" som er godt uti filmen, men i følge deg kan han umulig ha fått med seg den, da han kun har sett 40sek.

Tilbakemeldingen han gir er konstruktiv, sett i objektive øyne. Ser man derimot gjennom dine subjektive øyne er alt negativt i hans innlegg.

l2read plox.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Første montage eg editer. Håper dere ikke synst det er helt forferdelig. Tar gjerne feedback om det er positift eller negatift

 

Orka ikke se ferdig engang. Etter et halvt minutt med no fullstendig blurry gunfight i slowmo eller whatever var det stopp. 40 sek. intro er også helt jall, det samme var den helt uforståelige pausa hvor skjermen blir svart for å fortelle oss hva som spilles av musikk. Denne var rett og slett bare rotete og veldig dårlig redigert. Testing av innebygde redigeringseffekter kan det kalles.

 

-ft = -vt

Der har du alt. Ja det er konstruktiv kritikk, men det finnes mange milliarder andre måter å si det på også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...