Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Keen på en sniper montage? Check me out http://www.youtube.com/watch?v=MvlrBt-O4ME Ja? To ting som ødelagte hele filmen. Kjedelig redigering og ingen gode clips. Det beste clippet du hadde var bullet prenetration og da sier det litt om filmen. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Snipermontager suuuuuuuuger. Second that. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Føler meg lite EMO her... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvilken våpen man bruker i montager spiller ingen trille. Så lenge det er lagt innsats bak produksjonen kan det bli bra uansett. Om du derimot hiver alle klippene i en smørje og kjører en standard Vegas crossfade hele filmen igjennom vil den bli dårlig. Jeg har sett montager med rimelig fete klipp bli elendige bare fordi redigeringen er horribel. Enten ved null bruk av redigering, eller enda verre, bruke så mange effekter du klarer på hvert klipp slik at evt seere får epilepsi midtveis. Jeg får si en positiv ting om montagen jeg da. Jeg likte den ene overgangen mellom to klipp der du knuste en rute på et brett og kom ut en annen rute på et annet brett. Det så faktisk ganske kult ut. Ellers er det mye av det de andre sier. Klippene er bare OK og når det ikke er spesielt bra syncet til musikk eller gjort noe særlig med redigeringen blir det fort kjedelig. Ellers likte jeg introen svært dårlig. Den planeten som suser over skjermen gjorde nesten til at jeg slo av før det i det hele tatt ble vist noe gameplay. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Men tingen med Sniper-montages er at alle er like. Enten Quickscoper du, eller så tar du en 360. Og det går jo bare på flaks :s Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Så triples, 720 collatts betyr ingenting for deg? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 720 Collaterall handler jo ingeting om hvor god du er. Du bruker jo sikkert 720 forsøk for å få til 10 klipp. Multikills med sniper blir noe annet ja. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ein 360, 540, 720 elns er ikkje så ofte flaks. Har du tatt 360 ofte, så går det automatisk Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Multikill med sniper er 75% aldri skill. En montage trenger ikke vise skill. Den skal vise nice clips! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er uansett oppbrukt Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Et lite klipp fra CoD4, for de som har spilt det, hvor H3CZ spiller. Bildet er speilvendt, og jeg ble litt overrasket over hvor sykt annerledes mappet føles da. Det er naturligvis redigert til å være speilvendt, men allikevel. http://www.youtube.com/watch?v=mUBWSkQxov0 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Var mye montages her nå, så da kan jeg vel vise min favoritt sålangt. Ikke pga gameplayet, men syntes editenga er veldig bra. http://www.youtube.com/watch?v=Q3PknWjKdMw Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fall camo på UMP og ACR Trykk på bildet for større bilde Trykk på bildet for større bilde Går over til SPAS-12 nå, den var hysterisk morsom Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Var mye montages her nå, så da kan jeg vel vise min favoritt sålangt. Ikke pga gameplayet, men syntes editenga er veldig bra. http://www.youtube.com/watch?v=Q3PknWjKdMw Fantastisk, skuddlydene var nær sagt hele tida i synk med musikken... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Haha, digga Spas-runden der Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Første montage eg editer. Håper dere ikke synst det er helt forferdelig. Tar gjerne feedback om det er positift eller negatift.. http://www.youtube.com/watch?v=MjAP0Q276tM Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Annbefalte plugins til Vegas? (vurderer å mekke en COD4 montage). Endret 2. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har nesten ikke noen! :S Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Første montage eg editer. Håper dere ikke synst det er helt forferdelig. Tar gjerne feedback om det er positift eller negatift Orka ikke se ferdig engang. Etter et halvt minutt med no fullstendig blurry gunfight i slowmo eller whatever var det stopp. 40 sek. intro er også helt jall, det samme var den helt uforståelige pausa hvor skjermen blir svart for å fortelle oss hva som spilles av musikk. Denne var rett og slett bare rotete og veldig dårlig redigert. Testing av innebygde redigeringseffekter kan det kalles. -ft = -vt Endret 2. september 2010 av bas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå