Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken våpen man bruker i montager spiller ingen trille. Så lenge det er lagt innsats bak produksjonen kan det bli bra uansett. Om du derimot hiver alle klippene i en smørje og kjører en standard Vegas crossfade hele filmen igjennom vil den bli dårlig. Jeg har sett montager med rimelig fete klipp bli elendige bare fordi redigeringen er horribel. Enten ved null bruk av redigering, eller enda verre, bruke så mange effekter du klarer på hvert klipp slik at evt seere får epilepsi midtveis.

Jeg får si en positiv ting om montagen jeg da.

Jeg likte den ene overgangen mellom to klipp der du knuste en rute på et brett og kom ut en annen rute på et annet brett. Det så faktisk ganske kult ut. Ellers er det mye av det de andre sier. Klippene er bare OK og når det ikke er spesielt bra syncet til musikk eller gjort noe særlig med redigeringen blir det fort kjedelig.

Ellers likte jeg introen svært dårlig. Den planeten som suser over skjermen gjorde nesten til at jeg slo av før det i det hele tatt ble vist noe gameplay.

Lenke til kommentar

Første montage eg editer. Håper dere ikke synst det er helt forferdelig. Tar gjerne feedback om det er positift eller negatift

 

Orka ikke se ferdig engang. Etter et halvt minutt med no fullstendig blurry gunfight i slowmo eller whatever var det stopp. 40 sek. intro er også helt jall, det samme var den helt uforståelige pausa hvor skjermen blir svart for å fortelle oss hva som spilles av musikk. Denne var rett og slett bare rotete og veldig dårlig redigert. Testing av innebygde redigeringseffekter kan det kalles.

 

-ft = -vt

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...