Christoffero89 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) vet ikke hva det er men om det er feil nat type så kan det hindre deg å joine eller andre joine deg det sjekker du fint i spillet. stå rNAT TYPE og bør stå OPEN http://www.youtube.com/watch?v=bRBJ2V9NwuA fuck! lei av de jævla drittungene med noobtube på SND som skyter der vi spawner. de burde ikke fått lov til å spille! Endret 28. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hm, skal jeg gå i andre prestige? Nettopp ferdig med lvl 70, første prestige. Tok meg 4-5 mnd å kommetil lvl 70. Med LITE spilling Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Noen som har tips til hvordan jeg kan komme "lengre" på online? Er kun på 72%, og har spilt mye. Spiller så å si nesten kun FFA og Domination, men vinner nesten hver runde. Endret 29. august 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvordan skal jeg få NAT type open?? Det står strict nå Lenke til kommentar
feggy Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvis du ser LITT lengre opp i posten står det en "how to". Og poeng? Gjør challenges Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Min første Cod film der jeg kommenterer over gameplayet: http://www.youtube.com/watch?v=bfitwvgrQew Det er ikke fantastisk bra, men har lyst på litt tilbakemeldinger (Ikke vær for sint ) Marcus Lenke til kommentar
feggy Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kommenterer vel egentlig ikke så mye om gameplayet vel? Masse info om deg her.. Men for all de. spilte bra da Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kommenterer vel egentlig ikke så mye om gameplayet vel? Masse info om deg her.. Men for all de. spilte bra da Er ikke så mye å si om gameplayet disse dager Alt er blitt sagt før, de fleste vet noen lunde hva de bør gjøre. Så skal du prøve å skille deg litt ut, kan du ikke bare snakke om gameplayet. Det er min oppfatning hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Har nat type Moderate, hadde open før Min bror har open på data ? Jeg kan ikke spille med vennene mine så noen som vet hvordan man får den til open? Ruteren min er noe telenor skit så hvis jeg søker på ip adressen kommer det ingenting opp --, Endret 29. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 I mine øyne: Spill skal IKKE være realistiske! Kom deg ut hvis du vil se hva realistisk er. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Lw4oSdwOs1k Fikk endelig til skikkelig color correction eller hva syns dere? ^^ Feedback? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Feedback? Snipermontager har blitt KJEDELIGE med tiden. Gi meg multikills med SMGer, aktivering av 9001 nukes, store eksplosjoner, osv. Så skal jeg tillgi deg. Endret 29. august 2010 av ANiftyNinja 1 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 De har jo aldri vært kule, som regel har det jo ingenting å gjøre med hvor god du er, bare random røring og klikking på musa/kontrollern mens du prøver å få en "kul" game winning kill ... Mye bedre med lange killstreaks og multikills 1 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fikk endelig til skikkelig color correction eller hva syns dere? ^^ Feedback? Kjedelig, lite underholdene, ikke nok action. Pluss at jeg har sett min kvote av snipermontage. Også at dette var privat lobby med 3 stk gjør det også veldig kjedelig å se på, ingenting som foregår rundt deg bortsett fra ham du skyter på. Bra redigering, men det hjelper ikke hvis videoen din ikke holder mål. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fikk endelig til skikkelig color correction eller hva syns dere? ^^ Feedback? zzzzZZZzz,som jeg ikke var trøtt nok fra før. Ingen har noen interesse av å se deg og en kompis skyte hverandre. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Takk for svar alle sammen ^^ Multikills dere har lyst på? Aug, og den slags typen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Javelin, rpd, frag grenade, ak, acr, tar, m16, m4a1, famas, scar, f2000, ump, mp5k, vector, uzi, p90, aa12, spas 12, model, ranger, m9, magnum, desert eagle, usp, pp2000, g18, tmp, rpd, l86a1, rpg, at4, nubtube, ja osv. Du tok poenget? få multikills med noen våpen i det hele tatt. multikill med sniper er også awesome. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Tok poenget Har btw en magnum montage og en spas montage ute Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Helst en montage med forskjellige våpener i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå