feggy Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Merkelig diskusjon, even though jeg ser poenget til alle parter. Men hvis man tenker over det, og ser på den idiotiske videoen med spilling fra 4'ern. Veier ikke de gode tingene opp for de dårlige? sett at det bare er ti (ish??) dårlige ting? mulig jeg skyter "tmp med thermal" (helt på trynet altså)... edit: eller det er ikke det det heter? Villskudd i blinde da. noe sånn? Endret 26. august 2010 av feggy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Les det jeg skrev en gang til, vær så snill.. Upsideisi Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 owned xD men må si ejg liker ACR veldig godt med silencer, men må prøve lit tar nå Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg dro en 6 - 3 til 23 - 3 på Wasteland (FFA) Tror det var fem stykker som "var på lag" og dreit i alle andre. Tre av dem skulle booste, mens to av dem passer på. Med mine runner skills med Tac Knife, fikk jeg plutselig 7 kills, som ga meg både predator og Harrier som lett ga meg til Chopper Men så har det seg slik at jeg suger med chopper Noen tips? Endret 26. august 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
feggy Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Skyte på de røde firkantene... høhø, neida. Jeg er fryktelig dårlig selv. klarer ikke å holde siktet rolig. drittchoppa! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) det er vel bare å skyte på alt som lyser. lite aiming etc.... SPRAY ND PRAY! Endret 26. august 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Når har driver og viser videoer om hva som er gale med cod, til folk som liker det. Ja da søker han krangel. Vi kan ikke gjøre no med det, og det eneste han prøver på da er å få oss til og finne et annet spill og spille. JEG godtar slike ting med mw2, for jeg syntes i sin helhet at det er et bra spill. Og at han skal komme her, klage på mw2, og vi ikke kan gjøre noe med feilene er i mine øyne absurd. Syntes heller han kan utrykke sinnet sitt i et brev til Infinity Ward. Alle spill har ting som er urealistisk, det jeg syntes er meningsløst er å påpeke det, når det er mest sannsynlig sagt en million ganger før. JEG vet at marathon, commando og one man army er urealistisk. Alle oppegående personer skjønner slikt, samme med quick scoping og no scoping. Men det fjerner forsatt ikke fakta at personer syntes det er gøyt å gjøre/bruke. så ikke/huska ikke at det var han som uploade den videoen. så jeg trodde du bare gikk ut fra det han sa om qs og ns når du beskylte han for å syntes hele spillet er latterlig.. men ser den nå (my mistake) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=HDECDRxOkvI&feature=related Se fra 3:20.. Sweet (eller hele er sweet, men hvis dere ikke ordker å se så lenge;P) sry for dobbelpost Endret 26. august 2010 av mhen93 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Den var ikke spesielt mye åhoppe i taket over. Average klipp og lite til ingen editing over hele fjøla. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) jeg syntes nå den var deeilig da han sier BOOM hver gang han skyter EDIT: trykkleif Endret 27. august 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Beste program for å filme noen matcher er? Har sett på fraps og wegame til nå. Et spesielt program som kanskje går bedre overens med steam/mw2 enn andre? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fraps på "Half-Size". WeGAme fungerte KONGe helt til de ødela hele programmet sitt med den nye oppdateringen. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 må du ikke betale for fraps hvis du skal recorde mer enn 30 sek? var det når jeg prøvde det til cod4 (men det er for minst ett år siden) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Joda.. Men på en måte så betalte jeg jooo ikke Lenke til kommentar
feggy Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hva mener dere om teamkills i Hardcore Tdm? Hvis det skjer gjentatte ganger mens du er på vei til streak? Er det "lov" å skyte tilbake da? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvis en teamkiller meg, får jeg venner til å joine for å drepe han hele runden ^_^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 14tiz. Ikke det mesteparten som spiller cod er a? Fraps lagget da jeg skulle prøve det, uansett hvilke instillinger jeg brukte. Prøvde også WeGame, men der fikk jeg ikke lyden til å virke, dessuten frøs alt en stund når jeg trykte record Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ikke det mesteparten som spiller cod er a? Kanskje her på forumet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 De er nok i flertall, om man skal dømme etter gamer-tags, ting de sier, hvordan de sier det og hvordan de hørest ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå