Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Merkelig diskusjon, even though jeg ser poenget til alle parter.

Men hvis man tenker over det, og ser på den idiotiske videoen med spilling fra 4'ern.

Veier ikke de gode tingene opp for de dårlige? sett at det bare er ti (ish??) dårlige ting?

 

mulig jeg skyter "tmp med thermal" (helt på trynet altså)...

 

edit: eller det er ikke det det heter? Villskudd i blinde da. noe sånn?

Endret av feggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg dro en 6 - 3 til 23 - 3 på Wasteland (FFA) :new_woot: Tror det var fem stykker som "var på lag" og dreit i alle andre. Tre av dem skulle booste, mens to av dem passer på. Med mine runner skills med Tac Knife, fikk jeg plutselig 7 kills, som ga meg både predator og Harrier som lett ga meg til Chopper :D Men så har det seg slik at jeg suger med chopper :ermm: Noen tips? :blush:

Endret av Liste klovnen
Lenke til kommentar

Når har driver og viser videoer om hva som er gale med cod, til folk som liker det. Ja da søker han krangel. Vi kan ikke gjøre no med det, og det eneste han prøver på da er å få oss til og finne et annet spill og spille. JEG godtar slike ting med mw2, for jeg syntes i sin helhet at det er et bra spill. Og at han skal komme her, klage på mw2, og vi ikke kan gjøre noe med feilene er i mine øyne absurd. Syntes heller han kan utrykke sinnet sitt i et brev til Infinity Ward.

 

Alle spill har ting som er urealistisk, det jeg syntes er meningsløst er å påpeke det, når det er mest sannsynlig sagt en million ganger før. JEG vet at marathon, commando og one man army er urealistisk. Alle oppegående personer skjønner slikt, samme med quick scoping og no scoping. Men det fjerner forsatt ikke fakta at personer syntes det er gøyt å gjøre/bruke.

så ikke/huska ikke at det var han som uploade den videoen. så jeg trodde du bare gikk ut fra det han sa om qs og ns når du beskylte han for å syntes hele spillet er latterlig.. men ser den nå (my mistake) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...