Feh Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvordan legger man egentlig til folk? Steam nick eller steam brukernavn? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Samme måten som du legger til folk på CS: S, TF2 og så videre tipper jeg. Steam-brukernavn. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som er keen på å ta litt spec ops? Eller MP, samma. Steam brukernavnet mitt er: tehpwn Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Noen som er keen på å ta litt spec ops? Eller MP, samma. Steam brukernavnet mitt er: tehpwn Jeg slenger meg på samme spørsmålet som 'Feh', bare at jeg spiller på PS3. Jeg skulle gjerne likt å rundet spec-ops og unlocka noen MP achieves:) PSN Nicket er Colecter (jeg vet at det skrives collecter, men det var opptatt ) Edit: om du har mic er det enda bedre! Editx2: Jeg har rundet campain som sakt fire ganger og to av de på veteran, så jeg har litt SP erfaring. Endret 19. november 2009 av xitto Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det skrives egentlig "collector", men pytt. Hvem bryr seg vel om å skrive riktig? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Endelig SCAR-H med ACOG og Heartbeat sensor! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det skrives egentlig "collector", men pytt. Hvem bryr seg vel om å skrive riktig? Du, tydeligvis Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Tror han var ironisk Men om du ser innlegget lenger opp så bare PM meg eller bare legg meg til på PSN og send meg et brev Lenke til kommentar
Such Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 leter også etter noen å spille sf med. eller mp, bare gøy. steam-id er invaderzim86 Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bug eller min spillestil? Hardeste nivå, singel , flyr inn på helikopter til en borg på en øy hvor man er "sniper" Så lander man og går inn, kommer til en kontrollsentral og derifra går man ned til cellene. Her stopper alt opp, på lavere nivå var det en på laget som over radioen jobbet på spreng for å åpne dørene. Nå er det ingen radio og alt stopper, kommer ingen veg. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bug eller min spillestil? Hardeste nivå, singel , flyr inn på helikopter til en borg på en øy hvor man er "sniper" Så lander man og går inn, kommer til en kontrollsentral og derifra går man ned til cellene. Her stopper alt opp, på lavere nivå var det en på laget som over radioen jobbet på spreng for å åpne dørene. Nå er det ingen radio og alt stopper, kommer ingen veg. Ivertfall ikke spillestil skal jeg tro, men hva spiller du på? PC, Xbox 360, PS3? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) PC, det kan være spillestil, jeg bugger ting ofte om jeg går for fort frem osv. Dette er 71% ut i spillet, jeg har enda ikke rundet far cry 2 heller, pga jeg ikke kommer vidre (på 71%) pga samme bug der også, er det noe meg 2ère eller 71%? Noe magisk er det iallefall. Har tatt hele brettet på nytt 6 ganger, også prøvd passiv og lat teamet mitt drepe alt. 2 stk blir med meg inn, resten henger ved inngangen Endret 19. november 2009 av War Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 hvordan er egentlig folks oppfatning av pc versjonen i mp? jeg har testet det i noen timer hos en kompis og følte jeg ofte kom inn på servere som lagga... altså det var ikke mye, men jeg er vandt til cs1.6 aka ping på 20-40... syntes spillet var morsomt så vurderer å kjøpe det, men er fortsatt skeptisk pga ingen dedicated servers... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Serverne har dårlig ping ja, er du meget heldig holder du deg akuratt i underkant av 100ms. Men det funker helt greit. Den første dagen var alt raskt og fant server på 2 sek, nå bruker den opptil flere minutter for å finne server. Men ellers så er morroa der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bug eller min spillestil? Hardeste nivå, singel , flyr inn på helikopter til en borg på en øy hvor man er "sniper" Så lander man og går inn, kommer til en kontrollsentral og derifra går man ned til cellene. Her stopper alt opp, på lavere nivå var det en på laget som over radioen jobbet på spreng for å åpne dørene. Nå er det ingen radio og alt stopper, kommer ingen veg. brukte/bruker du skjoldet som foreslått? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Bug eller min spillestil? Hardeste nivå, singel , flyr inn på helikopter til en borg på en øy hvor man er "sniper" Så lander man og går inn, kommer til en kontrollsentral og derifra går man ned til cellene. Her stopper alt opp, på lavere nivå var det en på laget som over radioen jobbet på spreng for å åpne dørene. Nå er det ingen radio og alt stopper, kommer ingen veg. Vel la meg stille deg et lite spørsmål. Laster du ned, eller kjøper du spillene dine? Det har mye å si selv om folk ikke tror det, for under prosessen som gjøres for å kunne gjøre det mulig å dele en..la oss si konvertering til iso. så kan en slik prosess skade flere filer. Noen filer vil kansje ikke bli tatt i bruk før utti spillet, som f.eks map-filene osv. Det med at det har stoppet på 71% på farcry2 og MW2 tror jeg er ren tilfeldighet:) Endret 19. november 2009 av xitto Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 hvordan er egentlig folks oppfatning av pc versjonen i mp? jeg har testet det i noen timer hos en kompis og følte jeg ofte kom inn på servere som lagga... altså det var ikke mye, men jeg er vandt til cs1.6 aka ping på 20-40... syntes spillet var morsomt så vurderer å kjøpe det, men er fortsatt skeptisk pga ingen dedicated servers... Serverne har dårlig ping ja, er du meget heldig holder du deg akuratt i underkant av 100ms. Men det funker helt greit. Den første dagen var alt raskt og fant server på 2 sek, nå bruker den opptil flere minutter for å finne server. Men ellers så er morroa der. okei, takker for svar, men setter pris på flere erfaringer, stor sannsynlighet for at jeg kjøper det i morgen nemmelig =) Lenke til kommentar
War Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Vel la meg stille deg et lite spørsmål. Laster du ned, eller kjøper du spillene dine? Thank you for your recent purchase on Steam. If you’re new to Steam, install the free Steam application now: http://www.steampowered.com/getsteam To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: munkvoll. Your games will be available in Steam on the “My Games” tab. Your credit card has been charged as detailed below. This email message will serve as your receipt. You can also access your Purchase History online at any time. Call of Duty: Modern Warfare 2 (ROW) 59,99 EUR Subtotal 59,99 EUR Tax 0,00 EUR Shipping 0,00 EUR Total 59,99 EUR Credit card type Visa Må legge til at etter ca 20 nye runder kom vidre, men etter å ha reddet fangen skal man løpe ut/til helikopteret og da får jeg friendly fire og dør om og om igjen selv om jeg ikke skyter eller rører noen ting. Dette skjer bare på hardeste lvl. Endret 20. november 2009 av War Lenke til kommentar
12345689 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg mangler bare 2 sjerner i spec ops så har jeg alle achievementsa på 360, sliter med wetwork, den er håpløs på veteran... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 I dag når jeg spilte så var det en på det andre laget som hoppet fram fra bak hjørnet i en slags skli-animasjon. Han skle ut lavt fra hjørnet for å så reise seg opp. Noen som vet hva dette er? Forvirrende var det i hvert fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå