Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

 

:D

Glemte og nevne i vidden at du må adde xMeOutPlz på PS3 hvis du vil joine. Sepe45 er nesten full, og kan snart ikke adde flere. :S

Da satser jeg på å stikke innom. Får nok "øve" meg litt på ett par gode kills ^_^

bare vær så snill og ikke gjem deg...

Lenke til kommentar

2. Jeg eier masse folk med UMP jeg! :)

3. Tryhard? Tryhard er å bruke det mest overpowerede tinga i spillet!

ump èr en av de mest overpoerede tinga i spillet

Tror du folk løper rundt med one man army og får tactical nuke, emp og alt for killstreaks på ekte og du da? NEI. Bli vandt med at spill er urealistisk.

Sa noen noen gang at de trodde dette var realistisk? selv om noen sier at de syntes en ting med spillet er urealistisk betyr ikke det at de mener alt annet med spillet er realistisk.

nei, qs og no scope er i mine øyne helt latterlig

Ja, i dine øyne er dette spillet latterlig. Derfor søker du krangel i denne diskusjonen? Snakk om noe on topic eller hold deg utenfor herfra.

søker krangel ja.. da har jeg hørt det og! Han sa meningen sin om noe som ble diskutert i tråden så vidt jeg kan se..

Sa han at han syntes hele spillet er latterlig? nei, han sa at en ting med det er latterlig! og hvordan er det ikke on-topic?

Bryr meg like lite om K/D som infinity ward gjør med Mw2 :)

haha, bra sagt. Da bryr du deg ikke spesielt mye så sant du ikke finner noen måte å melke penger ut av det da xD

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

2. Jeg eier masse folk med UMP jeg! :)

3. Tryhard? Tryhard er å bruke det mest overpowerede tinga i spillet!

ump èr en av de mest overpoerede tinga i spillet

Tror du folk løper rundt med one man army og får tactical nuke, emp og alt for killstreaks på ekte og du da? NEI. Bli vandt med at spill er urealistisk.

Sa noen noen gang at de trodde dette var realistisk? selv om noen sier at de syntes en ting med spillet er urealistisk betyr ikke det at de mener alt annet med spillet er realistisk.

nei, qs og no scope er i mine øyne helt latterlig

Ja, i dine øyne er dette spillet latterlig. Derfor søker du krangel i denne diskusjonen? Snakk om noe on topic eller hold deg utenfor herfra.

søker krangel ja.. da har jeg hørt det og! Han sa meningen sin om noe som ble diskutert i tråden så vidt jeg kan se..

Sa han at han syntes hele spillet er latterlig? nei, han sa at en ting med det er latterlig! og hvordan er det ikke on-topic?

Bryr meg like lite om K/D som infinity ward gjør med Mw2 :)

haha, bra sagt. Da bryr du deg ikke spesielt mye så sant du ikke finner noen måte å melke penger ut av det da xD

Når har driver og viser videoer om hva som er gale med cod, til folk som liker det. Ja da søker han krangel. Vi kan ikke gjøre no med det, og det eneste han prøver på da er å få oss til og finne et annet spill og spille. JEG godtar slike ting med mw2, for jeg syntes i sin helhet at det er et bra spill. Og at han skal komme her, klage på mw2, og vi ikke kan gjøre noe med feilene er i mine øyne absurd. Syntes heller han kan utrykke sinnet sitt i et brev til Infinity Ward.

 

Alle spill har ting som er urealistisk, det jeg syntes er meningsløst er å påpeke det, når det er mest sannsynlig sagt en million ganger før. JEG vet at marathon, commando og one man army er urealistisk. Alle oppegående personer skjønner slikt, samme med quick scoping og no scoping. Men det fjerner forsatt ikke fakta at personer syntes det er gøyt å gjøre/bruke.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

I mine øyne: Spill skal IKKE være realistiske!

Kom deg ut hvis du vil se hva realistisk er.

Finn et spill som ikke har det da. Du vil også at man skal kjøpe et skytespill, dør man så må man kjøpe et nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...