Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

hva hjelper det om spiller er fucked up? er så mange feil med spillet.

http://www.youtube.com/watch?v=RYar_Yr3eVs

litt utdatert? cp glitchen + 1887 er patcha for leeenge siden. Og han hadde ikke vurdert å treffe med den sniperen først da? xD

Fikk egentlig ikke med meg hvorfor han viste gameplay fra cod4 hele tiden...

 

Har prøvd de noscope lobbiene noen ganger, men blir for dumt syntes jeg. Alle whiner hele tiden.. med en gang jeg tar fram barret(og skyter saktere enn de kan med intervention, for å ikke spraye) så whiner de om at folk sprayer ok jeg blir kicka hvis jeg ikke bytter..:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

nei, qs og no scope er i mine øyne helt latterlig

Ja, i dine øyne er dette spillet latterlig. Derfor søker du krangel i denne diskusjonen? Snakk om noe on topic eller hold deg utenfor herfra.

Lenke til kommentar

SLETT

 

Hva synnses du er kjekt da? UMP? :)

Syns det er kjekt å snipe vanlig på search and destroy eller aller helst bruke et assult våpen med silencer<3

 

Quickscope og noscope er latterlig fordi?

 

Du ikke klarer det?

Du blir eid av det?

Du er UMP-tryhard?

 

syns det ser helt teit ut å 360 scope og at folk kjefter på deg om du bruker feil sniper eller sikta 1 sek for mye. og ingen qs på ekte in reel life

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt meg mer enig med Cosmo :thumbup:

 

 

Quickscope og noscope er latterlig fordi?

 

Du ikke klarer det? Hvorfor bruke tid på å mestre noe som ikke har noen som helst verdi i normale lobbyer?

Du blir eid av det? Rimelig vanskelig å bli eid av en quick/no-scoper i normale lobbyer da de suger balle så lenge ikke alle andre spiller med samme regler.

Du er UMP-tryhard? Finnes ikke noe mer tryhard enn en quick/no-scoper? (bortsett fra tryhard gamertags da...)

Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt meg mer enig med Cosmo :thumbup:

 

 

Quickscope og noscope er latterlig fordi?

 

Du ikke klarer det? Hvorfor bruke tid på å mestre noe som ikke har noen som helst verdi i normale lobbyer?

Du blir eid av det? Rimelig vanskelig å bli eid av en quick/no-scoper i normale lobbyer da de suger balle så lenge ikke alle andre spiller med samme regler.

Du er UMP-tryhard? Finnes ikke noe mer tryhard enn en quick/no-scoper? (bortsett fra tryhard gamertags da...)

1. Quickscoping har verdi i normal lobbyer. Pleier du og hardscope en som står 5 meter unna?

 

2. De fleste som quickscoper i en normal lobby får kanskje en dårlig score, men det gjør bare at du kan føle deg enda mere eid hvis du blir drept av en.

 

3. En quickscoper er ikke en tryhard, det er en som liker og HA DET GØY og ikke bryr seg om K/D eller W/L.

 

1080 laddershot fakey over det å cappe et flag i domination. Any day.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt meg mer enig med Cosmo :thumbup:

 

 

Quickscope og noscope er latterlig fordi?

 

Du ikke klarer det? Hvorfor bruke tid på å mestre noe som ikke har noen som helst verdi i normale lobbyer?

Du blir eid av det? Rimelig vanskelig å bli eid av en quick/no-scoper i normale lobbyer da de suger balle så lenge ikke alle andre spiller med samme regler.

Du er UMP-tryhard? Finnes ikke noe mer tryhard enn en quick/no-scoper? (bortsett fra tryhard gamertags da...)

1. Du kødder sant? Det er jo akkurat det jeg gjør? -_-

2. Jeg eier masse folk med UMP jeg! :)

3. Tryhard? Tryhard er å bruke det mest overpowerede tinga i spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...