Dufen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva er så fake med den? I midten av videoen bruker han deadtricks (skifte fort mellom primary og secondary), det funker som juling og bruker man coldblooded så ser man dau ut Ehm, DET ER COD4 ja? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva er så fake med den? I midten av videoen bruker han deadtricks (skifte fort mellom primary og secondary), det funker som juling og bruker man coldblooded så ser man dau ut Ehm, DET ER COD4 ja? Cold-blooded finnes ikke i CoD 4. Derfor dukker det røde navnet opp uansett om du har på UAV Jammer på. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Haha, der blei jeg EID... Trodde "i fylla" at det var mw2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Var du full for 8 min siden? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Neeeeeeei, det er jo skrevet i gåseøøøøøyneeeeeeeeee Men man skulle f**n meg tro jeg var det av og til når jeg spiller sånn som aimen min er til tider Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Faen. Hva er poenget med å lage fake videoer da? drittfolk...! g Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Fy faen for et spill, det er fult av cambere , jeg løper rundt og prøver å få kills. Plutselig sitter en i et hjørne og prøve å få kills, og hva faen skjer med commando, hadde hvært fett om det hadde funke på ekte da hedde jeg ikke trenkt en gunner. Bfbc2 er mye bedre men er kjedelig i lengde , sitter og hakv sover når jeg spille bf Lenke til kommentar
nichoBK Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 NY montage ute nå! http://www.youtube.com/watch?v=it0qrCfWReg Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ikke noe spessielt i den egentlig 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Fy faen for et spill, det er fult av cambere , jeg løper rundt og prøver å få kills. Plutselig sitter en i et hjørne og prøve å få kills, og hva faen skjer med commando, hadde hvært fett om det hadde funke på ekte da hedde jeg ikke trenkt en gunner. Bfbc2 er mye bedre men er kjedelig i lengde , sitter og hakv sover når jeg spille bf Haha, blir så flirfull når jeg leser slike innlegg... Spillet er likt for alle... Camping funker fint det, man velger hver sin spillemåte. Spill et anna spill om du skal whine over ting du heller kan lære deg å kontre... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er man god til å bruke Stun/flash skal du lett greie og ta campere. Som sagt slutt å whine. Ikke noe spessielt i den egentlig Syntes det var mye gode clips jeg Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Aaah jeg ler så hardt de gangene jeg får voicemessage også er det en idiot som griner i andre ennen over at jeg og de jeg spiller med (pref. IRL venner) camper. Det ER faktisk ikke værre enn å bruke Propipe eller lempe noen granater i riktig rettning, eller som sagt tidligere, stun/flash. Jeeez. Hvaslags K/D-ratio har folket forresten? Har selv 1.39 og 22k-ish kills. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) folk er latterlige! Spilte HC TDM på wasteland. var 3-4 folk som whina som F på at jeg brukte wh, rankhack etc. (ofc gjør jeg ikke det). Så kommer vi til game winning kill. Der så vi at en av de som whina mest brukte wh. Drev å aima gjennom buskene og drepte en dude med sniper... gr8 tenkte jeg da da Aaah jeg ler så hardt de gangene jeg får voicemessage også er det en idiot som griner i andre ennen over at jeg og de jeg spiller med (pref. IRL venner) camper. Det ER faktisk ikke værre enn å bruke Propipe eller lempe noen granater i riktig rettning, eller som sagt tidligere, stun/flash. Jeeez. Hvaslags K/D-ratio har folket forresten? Har selv 1.39 og 22k-ish kills. K/D ratioen min er nesten 2, er 1.92-4 elns med nesten 100k kills Endret 19. august 2010 av dTd Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 1.64, 20k kills. Løper rundt med intervention og fastscoper. Dgl FMJ secondary Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hadde 1.16 Fra januar til februar. Helt til eg fant sniperen. Starta og se montages på youtube og løpte rundt som nesten sniper only og øvde med på quickscope, noscope.. å det. Husker eg brukte silenced usp for og bruke sniperen min mer. Før så var det raffica akimbo og det tok helt over vist du skjønner hva eg mener.. K/D'n min ble helt ødelagt etter det sniper oppleget men eg brydde meg ikke. Er en ganske useriøs spiller, på en måte. Spiller vel egentlig CoD Pga snipers. Eneste som intreserer meg i spillene siden eg NESTEN aldri bruker andre våpen for eg spiller med 10 i sens, og av og til sensetivity hack ^^ går for syke gwk's og har egentlig aldri gjort noke anna. Eneste våpna uten om sniper eg klarer og bruke pga altfor høg sens er vell burst våpen. K/D er det siste eg bryr med om og takler ikke folk som er altfor opptat av det og ser ned på andre som spiller kun for og ha det gøy og ikke for og skryte av sin egen K/D man stresser med for og holde oppe. Endret 19. august 2010 av Cup-Cakez 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hadde 1,80 da jeg faktisk brydde meg om kdr, nå er den nede på 1,11 pga fine gwks, øving på quick scope no scope og tulle greier da vi for eksempel bare løper rundt motstanderene for å få oss en god latter Nå bryr vel jeg/og clanen bare om win ratio. Vi satser på å vinne og ha det gøyt. Endret 19. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har vel 1.15 elns jeg, 10% headshots. 22k kills, 2300 headshots og rundt 19k deaths. Men hva søren er vitsen med å bry seg om det? Man kan være en like god spiller med lav ratio som en med høy... Jeg spiller kun for å ha det gøy, og jeg bryr meg sjeldent om hvilken type spillemodus en spiller. Jeg kjører mest Domination, men driter i taktikker og går som regel inn for å forårsake mest mulig skade for motstanderne, ikke bry meg så veldig om baser.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har vel 1.15 elns jeg, 10% headshots. 22k kills, 2300 headshots og rundt 19k deaths. Men hva søren er vitsen med å bry seg om det? Man kan være en like god spiller med lav ratio som en med høy... Jeg spiller kun for å ha det gøy, og jeg bryr meg sjeldent om hvilken type spillemodus en spiller. Jeg kjører mest Domination, men driter i taktikker og går som regel inn for å forårsake mest mulig skade for motstanderne, ikke bry meg så veldig om baser.. Da går du glipp av mye og Det er herlig og vite at man nesten er uslåelig public som et lag. Dessuten kan det være drit gøy og :=) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg spiller ikke sammen med folk i MW2, hvertfall sjeldent. Det er selvfølgelig de gangene der jeg går inn for å vinne på "riktig" måte også, men jeg trives best som en "lone wolf" der jeg gjør som jeg vil i dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå