Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Haha, lol Skal kjøpe den bilen, så skal eg spele paintball og lage nåke greie på den Fiksar sånn at eg berre sprenge ein ballong full med maling i f.eks! Ikke for å være frekk elns men funker ikke det til en vanlig radiostyrt bil ? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det er jo kamera på denne da Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Haha, lol Skal kjøpe den bilen, så skal eg spele paintball og lage nåke greie på den Fiksar sånn at eg berre sprenge ein ballong full med maling i f.eks! Ikke for å være frekk elns men funker ikke det til en vanlig radiostyrt bil ? Men, det er jo ikkje ein RC-bil Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 FUNTAGE http://www.youtube.com/watch?v=0a2uT5FnYyg Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 FUNTAGE http://www.youtube.com/watch?v=0a2uT5FnYyg I'M ON A BOAT MADDAFAKKA Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 er det en grunn til at du sitter å fastswitchet mellom primary og secondary weapon? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 er det en grunn til at du sitter å fastswitchet mellom primary og secondary weapon? Det gjør at man ser død ut. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fast switch + cold blooded pro = nesten dau Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Herre min gud. I går var det noen unger på lekeplassen utenfor. Vet ikke hva de lekte, men de løp i alle fall rundt. Så hører jeg en av dem rope "jeg har ninja pro så du kan ikke høre meg når jeg løper".. Haha. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det der var jo en ninja defuse-tage Det er en funtage. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det der var jo en ninja defuse-tage Det er en funtage. hahahahahahahaaaa... 100 killstreak reward megan fox åsså rickroll.... Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Herre min gud. I går var det noen unger på lekeplassen utenfor. Vet ikke hva de lekte, men de løp i alle fall rundt. Så hører jeg en av dem rope "jeg har ninja pro så du kan ikke høre meg når jeg løper".. Haha. HA HA!!! Burde nesten vært under tråden.... Du vet du har spilt for mye Modern Warfare 2 når du... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=M58SDhXreJk Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Herre min gud. I går var det noen unger på lekeplassen utenfor. Vet ikke hva de lekte, men de løp i alle fall rundt. Så hører jeg en av dem rope "jeg har ninja pro så du kan ikke høre meg når jeg løper".. Haha. HA HA!!! Burde nesten vært under tråden.... Du vet du har spilt for mye Modern Warfare 2 når du... HAHAHA, ja!!! Genialt.. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qHal48bWKug&hd=1 Noen som har prøvd dette?? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 likevel ganske stilig.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva er så fake med den? I midten av videoen bruker han deadtricks (skifte fort mellom primary og secondary), det funker som juling og bruker man coldblooded så ser man dau ut Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva er så fake med den? I midten av videoen bruker han deadtricks (skifte fort mellom primary og secondary), det funker som juling og bruker man coldblooded så ser man dau ut Ehm, DET ER COD4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå