Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Går det an å se hvor mye liv man har? Eller finnes ikke dette i COD? Bare når man har ren skjerm, så har man fullt med liv?

Man har hele tiden full helse. Tar man skade, vil du se blod på skjermen og figuren din lager pustelyder. Når disse forsvinner har du fult liv igjen.

Lenke til kommentar
Jeg fikk også virus (PSW.OnLineGames.VM)i kveld. Det må være minst 2 år siden siste jeg fikk virus på pcn, så får jeg det FXXX meg via et spill...

Incompetent Ward mener hardnakket at virusprogrammene gir "false positive", men noe annet ville jo ha vært overraskende. Jeg er overbevisst om at virustrusselen er ekte og at IW lyver for å dekke sin egen bak.

 

Nå har avira sagt det er false positive på 2 filer vi som har avira driver å får opp alert på. Men jeg fant ut at jeg får fortsette å joine servern selv om jeg velger deny access, så velger å fortsette med dette til det evt er helt avklart.

Lenke til kommentar
Prøv Spec ops med en kammerat over skype på veteran :] Dritgøy

Spec Ops er intet mindre enn fantastisk morsomt. Spiller på hardened stort sett (mens jeg har tatt steget opp på veteran i SP nå) med en bekjent, virkelig gøy! Håper på å se mer til co-op i spill framover. Jeg er for dårlig/andre for gode i multiplayer, så er fint å ha noe å kose seg med som faktisk fungerer uten å bli grusa. Selve multiplayer-delen er jo 4x så vanskelig som veteran-SP, og veteran er vanskelig nok for min del :)

Edit: Håpløs setning..

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg og fetteren min spiller spec ops på pc. Dette er kjempe gøy, begge har kommet til Echo. På Echo skal du på en olje plattfor å drepe 15 juggernauts og vi klarte det på recruit vel og merke. Når man spille spec ops kan man nesten føle spenningen krype oppover ryggen spessielt på den sniper banen fra cod 4. Sp er bra men de har virkelig rotet det til på mp delen

Lenke til kommentar

MP er som det var i COD4. Sykt hardt i begynnelsen og virkelig tøft å bli god i, men jeg digger det. Spiller jeg i et game der jeg eier alle er det jo kjedelig. Elsker når det er noen som er hakket bedre enn meg for da blir det så ekstra deilig når man knifer de i ryggen.

 

@Knugo. Det er helikoptre, fly og sentry guns. Harrier og det vanlige helikopteret er enklest å skyte ned. Du får mer enn ett kill pr. Helo så det lønner seg å sette en launcher som secondary i noen runder så har du cold blooded pro ganske fort.

 

Ang. helse så funker det slik: Blod på skjermen = tåler noen skudd til. Blod på skjermen + pusting = gjem deg fort som faen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jeg har rundet MW2 på regular, hardened og veteranx2 (fire ganger tilsammen)

Mens jeg venter på at en kompis skal bli ferdig med prøvene sine så vi kan spille specops ilag

underholder jeg meg med å klare så mange achievements som mulig SKAL ha platinum! har 61% nå da :) (spiller ps3)

 

edit: 62%^^

 

Det som er bra med achievements med dette spillet i motsettning til de andre jeg har (som er en del) er at det er så mye variert..jeg kan liksom se en jeg vil ta.. f.eks knife an enemy without him knowing you were there ever. ..så bare hopper jeg inn i en random map, spec-ops å tar den..mange andre spill har bare achievements som: Complete 'navn på map' etc

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Jeg har rundet MW2 på regular, hardened og veteranx2 (fire ganger tilsammen)

Mens jeg venter på at en kompis skal bli ferdig med prøvene sine så vi kan spille specops ilag

underholder jeg meg med å klare så mange achievements som mulig SKAL ha platinum! har 61% nå da :) (spiller ps3)

 

edit: 62%^^

 

Det som er bra med achievements med dette spillet i motsettning til de andre jeg har (som er en del) er at det er så mye variert..jeg kan liksom se en jeg vil ta.. f.eks knife an enemy without him knowing you were there ever. ..så bare hopper jeg inn i en random map, spec-ops å tar den..mange andre spill har bare achievements som: Complete 'navn på map' etc

 

Jeg lover deg, du får grå hår før du er ferdig med samtlige enemy intelligence, spec ops og MP achievements i dette spillet hehe.

Lenke til kommentar

hehe ja jeg har nå klart alle achievements bortsett fra Spec-ops achievementene (portsett fra de enkle som 'get 8 stars in spec-ops'. Jeg mangler selvfølgelig også litt enemy intelligence achievements..trur jeg har bare 10 stk til nå :p Jeg synest det burde være online achievements også! f.eks 'capture the flag 5 times in one round' elns! men men :) man får være fornøyd med det man får :)

 

edit: retta bare litt skrivefeil

Endret av xitto
Lenke til kommentar
hehe ja jeg har nå klart alle achievements bortsett fra Spec-ops achievementene (portsett fra de enkle som 'get 8 stars in spec-ops'. Jeg mangler selvfølgelig også litt enemy intelligence achievements..trur jeg har bare 10 stk til nå :p Jeg synest det burde være online achievements også! f.eks 'capture the flag 5 times in one round' elns! men men :) men får være fornøyd med det man får :)

Det er jo challenges og sånne andre greier da ;)

Lenke til kommentar
Flere som ikke finner andre spillere?

Kommer ikke inn i noen kamper... på PC btw.

 

Kommer ikke inn heller.

Når iwnet er nede, ja, da får du ikke spilt MP.

Flotte saker.

Egentlig så er iwnet bra for nybeginnere og folk som vil spille kjapt og enkelt på nettet.

Men det skulle vel gå an å kombinere dette med dedicated servere.

Lenke til kommentar
Flere som ikke finner andre spillere?

Kommer ikke inn i noen kamper... på PC btw.

 

Kommer ikke inn heller.

Når iwnet er nede, ja, da får du ikke spilt MP.

Flotte saker.

Egentlig så er iwnet bra for nybeginnere og folk som vil spille kjapt og enkelt på nettet.

Men det skulle vel gå an å kombinere dette med dedicated servere.

Godt å høre. Håper dette blir realiteten framover slik at IW innser at systemet er håpløst og at de igjen må innføre dedi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...