Wutwut Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det var god kvalitet til å være filmet med kamera.. God nok til at du kunne sett en montage med den kvaliteten? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Sure! EDIT: NÅ ELSKER JEG TREYARCH! Det perfekte middelet mot campere! http://www.youtube.com/watch?v=0MjcEeTmEys Endret 15. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Finnes det noen måte å få på auto-mute? Sånn at alle man spiller med er muta automatisk og at man må unmute dem hvis man vil høre hva de sier? Er så jævla lei av britiske tiåringer som sitter å synger i lobby og ingame. Og er enda mer lei av å mute dem hele tida Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 håper de ike har tactical insertion! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tactical insertion er fjernet, men det var ikke noe poeng i å fjerne den. Ingen nuke i BO. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 mange jukser med å vinne kampen bare eller få attatchments og achivemnts. glad de fjernet driten Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Altså, nå er det bare å sende inn en RC til camperene! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hjelper lite når de har gjort nok skade på gamet. hadde de hatt tactical er je gikke sikke rpå om je ghadde giddet å kjøpe spillet da jeg liker FFA Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg møtte mine første oostere på PS3 på FFA i går, flere folk den dagen.. Jeg hørte lyden, så på stats-siden, og drepte dem. Alle gangene jeg så boosterene. Jeg sendte dem også en melding, med innholdet "U Mad?", og svarene var så ille som "FUCKINGNOOOBFUCKGETALIFENOBRAINERGOF*CKYOURMOMANDSISTER, FUCK YOU!!" Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Finnes det noen måte å få på auto-mute? Sånn at alle man spiller med er muta automatisk og at man må unmute dem hvis man vil høre hva de sier? Er så jævla lei av britiske tiåringer som sitter å synger i lobby og ingame. Og er enda mer lei av å mute dem hele tida Start->Options->Voice (så bare demper du den linja) Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille black ops prestige edition til ps3 ? Cdon.no hadde bare til 360... Endret 15. august 2010 av ImJoacim4Life Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Regner med at det kommer til 360 først ettersom de arbeider tettere med Microsoft. Dvs. xbox-eiere får "godene" først. Men bare vent litt så kommer det nok til ps3 og. Bare ikke håp på å få det til lansering. Du finner "Hardened Edition" til ps3 derimot. http://www.play.com/Search.html?searchstring=black+ops+prestige+edition&searchtype=allproducts&searchsource=0 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 jeg forhåndsbestilte til ps3 på elkjop.no for 349 kr på superonsdag:D Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Prestige Edition eller Hardened? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille black ops prestige edition til ps3 ? Cdon.no hadde bare til 360... LOL, skal du leke med RC-XD'en? Pass på at den ikke sprenger da. Haha jk, du finner den sikkert på Spaceworld, Gamestop etc. Har du prøvd der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har du problemer med tac insertion, bruk Sitrep. Bruker tac Insertion selv når jeg spiller Objective barebones, er så kjett å løpe gjennom halve bana hver gang. Ekstremt sjelden jeg ser folk som booster, men så spiller jeg ikke FFA Lenke til kommentar
seblar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille black ops prestige edition til ps3 ? Cdon.no hadde bare til 360... LOL, skal du leke med RC-XD'en? Pass på at den ikke sprenger da. Haha jk, du finner den sikkert på Spaceworld, Gamestop etc. Har du prøvd der? De har det på Gamestop Forresten så finnes det en egen tråd for Black Ops her Endret 15. august 2010 av BlueB0y Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille black ops prestige edition til ps3 ? Cdon.no hadde bare til 360... LOL, skal du leke med RC-XD'en? Pass på at den ikke sprenger da. Haha jk, du finner den sikkert på Spaceworld, Gamestop etc. Har du prøvd der? Jaja, men med den prisen syns jeg C4 burde være inkludert Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Haha, lol Skal kjøpe den bilen, så skal eg spele paintball og lage nåke greie på den Fiksar sånn at eg berre sprenge ein ballong full med maling i f.eks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå