PgUp Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Intervention og Barrett er underpowered. Skal ikkje vere mulig å få hitmarkers når me skyter dei i magen. Du dør jo av sånt! Man får ikke hitmarkers av det heller, i magen er det alltid kill har man SP på. Endret 13. august 2010 av Cuz Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jippi! Kom på en hacka server (Jeg trodde det ikke fantes hackede MW2 lobbyer på PS3), som boosta meg til Prestige 10 Fikk ikke nye titler og emblems (heller ikke challenges heller), men jeg er fornøyd, nå som jeg faktisk har levlet til P10 to ganger på PC Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jippi! Kom på en hacka server (Jeg trodde det ikke fantes hackede MW2 lobbyer på PS3), som boosta meg til Prestige 10 Fikk ikke nye titler og emblems (heller ikke challenges heller), men jeg er fornøyd, nå som jeg faktisk har levlet til P10 to ganger på PC wHOOOOOOT? PS3? Det va nytt Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) huh? Det sies jo at ingen hadde klart å hacke en MW2 lobby på PS3. Har tilogmed googla det.. Men ferdighetene stemmer ikke over rens med levelet da "/ EDIT: NY PSN! ADD "enquad". Endret 13. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Intervention og Barrett er underpowered. Skal ikkje vere mulig å få hitmarkers når me skyter dei i magen. Du dør jo av sånt! Man får ikke hitmarkers av det heller, i magen er det alltid kill har man SP på. Rart eg får det da Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Du dør jo egentlig av et skudd i hodet, selv om du må bruke to på mange av våpnene i spillet ... MW2 er jo ikke akkurat et realistisk spill. Endret 13. august 2010 av Dernel Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvorfor i alle navn og dager begynte jeg med prestige, jeg HATER å være helt nederst på stigen. Dæver jo hele tiden. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 TITS MED GAMER PÅ!!! Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Følte for og poste det her Føler eg har forbedrett meg i Vegas. Dette er den 3 gangen eg redigerer og er ganske fornøyd! Virkelig flott om eg hadde fått Feedback fra dere! http://www.youtube.com/watch?v=swBM3lpjYp0 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Awesome! Men jeg er ingen stor fan av "lens-flare" effekten =D Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Awesome! Men jeg er ingen stor fan av "lens-flare" effekten =D Fant ikke noe annet som passet Har ikke så altfor mange plug-ins effecter.. Laster ned en pakke med det neste gang : D Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 AHHAHAHAHAHHAHA xD Lol omg! :b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 1. get a better recorder 2. get better at quick scoping 3.that wasnt a drop shot that was a fall. 4. learn the difference between a hardscope and a quickscope Valid points. Intervention er forøvrig morro. Irriterende mye sway, men gøy. Driver og "levler" den nå Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Synst det er det beste med spille eg ^^ Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vet ikke om noen av dere har sett på de forrige filmene mine, men hva syntes dere om den nye kvaliteten min? HUSK Å SE I 1080p! http://www.youtube.com/watch?v=kxXWbxY2pq8 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Skaff deg en Dazzle eller en HD PVR dekoder.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dere sier så, men jeg gidder ikke å kjøpe inn det. Det er dessuten ikke så viktig for meg. Men vil vite hva dere syns om hvordan det ble med bare kameraet. Kan også bli bedre om jeg endrer litt innstillinger på tven for jeg har det nok på litt vel skarpt og litt høy kontrast kanskje. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det var god kvalitet til å være filmet med kamera.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå