danielch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Skulle ønske noen ville ha hjulpet meg med Spec Ops på veteran.. Omtrent umulig med en bot på laget.. Har heller ikke Bluetooth Mic, så i såfal må det bli gamle gode Skype. Add pop-fiske på skype, kan sikkert få til noko ein dag Btw, gammal du er ? Mp bvare minne deg på at jeg ikke får spillt online den uken som kommer, skal på hyttetur .___. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sitrep Pro er et herk å få... So worth it. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg foretrekker Ninja Pro på alle klassene mine.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fant nettopp ut at på Evasion, (Special Ops) så er det 3 stykker utenfor banen som kommer inn hvis de andre merker deg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva i svarte s***an??? Kommer hjem fra ferie så tar skjermkortet kveld... Får kun brukt maskinen i sikkermodus med nettverkstilkobling Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Start opp i VGA-modus. Hadde skjermkortet tatt kvelden hadde du ikke fått noe bilde i det heletatt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er SVGA-delen/prosessoren som er føkked... Maskinen vil ikke starte i vanlig modus og sikkermodus gir meg 800x600 men ikke tilgang til steam eller lyd eller noe som helst vettig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 VGA-modus er 640x480. Resett drivere og det som er. Fungerer ikke et skjermkort så fungerer det ikke, det er ingenting halvveis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Akkurat begynt med mini uzi, det var faktisk enormt bra! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Tenkte eg skulle prøve P90 og spawntrappe folk. Det må jo berre bli tripplekills og multikils med fire raten og ammoen den har Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sitrep Pro var rått å spille med! Er som å ha en konstant UAV oppe som oppdaterer seg fortløpende. Unlocka midt i en kamp og hadde vel 20/2 i ratio siste delen av kampen. Hørte nøyaktig når folk kom og fra hvor, i god nok tid til å gjøre meg klar. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 VGA-modus er 640x480. Resett drivere og det som er. Fungerer ikke et skjermkort så fungerer det ikke, det er ingenting halvveis. Meeeeeh, prøvde det og fikk spilt 2 matcher mw2 så var det svart skjerm igjen Reklamasjon incoming Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Vår gode quick scope fyr en på ferie, men kan sikkert det i 11-12 tiden. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har aldri vært noe fan av sniping, men prøvde å qs og no scope litt idag. Var ikke så ofte jeg traff men de få gangene jeg traff gliste jeg fra øre til øre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har aldri vært noe fan av sniping, men prøvde å qs og no scope litt idag. Var ikke så ofte jeg traff men de få gangene jeg traff gliste jeg fra øre til øre Dette er sikkert sagt 100 milliarder ganger før meg, men jeg sier det igjen Øvelse gjør mester, vil du virkelig bli god i sniping, så bruk det myyye. Jeg er heller ikke en fan av sniping, men det hender jeg drar opp gode gamle intervention og finner noen skjulte skillz Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Vet noen her om noen kule bugs på Xbox 360 som ikke er patcha? Har ikke planer om å utnytte det, selv om dere tror det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Vet noen her om noen kule bugs på Xbox 360 som ikke er patcha? Har ikke planer om å utnytte det, selv om dere tror det. kule og kule :/ Fuel har jo en stein glitch, rimelig enkel ellers er det vel maaange shotgun jumps bugs. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vet noen her om noen kule bugs på Xbox 360 som ikke er patcha? Har ikke planer om å utnytte det, selv om dere tror det. kule og kule :/ Fuel har jo en stein glitch, rimelig enkel ellers er det vel maaange shotgun jumps bugs. Har ingen av de nye banene. Shotgun jump bugs? o_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 hvis du vil virkelig vite hva det er så er det 3 søkeord unna på youtube. MW2 Shotgun Jumps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå