Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Skulle ønske noen ville ha hjulpet meg med Spec Ops på veteran..

Omtrent umulig med en bot på laget..

 

Har heller ikke Bluetooth Mic, så i såfal må det bli gamle gode Skype.

Add pop-fiske på skype, kan sikkert få til noko ein dag ;)

Btw, gammal du er ?:p

Mp bvare minne deg på at jeg ikke får spillt online den uken som kommer, skal på hyttetur .___.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Sitrep Pro var rått å spille med! Er som å ha en konstant UAV oppe som oppdaterer seg fortløpende. Unlocka midt i en kamp og hadde vel 20/2 i ratio siste delen av kampen. Hørte nøyaktig når folk kom og fra hvor, i god nok tid til å gjøre meg klar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Har aldri vært noe fan av sniping, men prøvde å qs og no scope litt idag. Var ikke så ofte jeg traff :thumbdown: men de få gangene jeg traff gliste jeg fra øre til øre :new_woot:

Dette er sikkert sagt 100 milliarder ganger før meg, men jeg sier det igjen :) Øvelse gjør mester, vil du virkelig bli god i sniping, så bruk det myyye. Jeg er heller ikke en fan av sniping, men det hender jeg drar opp gode gamle intervention og finner noen skjulte skillz :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Vet noen her om noen kule bugs på Xbox 360 som ikke er patcha? :) Har ikke planer om å utnytte det, selv om dere tror det. :p

kule og kule :/ Fuel har jo en stein glitch, rimelig enkel :) ellers er det vel maaange shotgun jumps bugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...