Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS3 kontrollen er jo like ergonomisk som en vedkubbe. Triggerne buer feil vei, analogstikkene buer feil vei. Er rett og slett for mye dumme designvalg til at den er god å holde. Xbox kontrollen er rett og slett den beste kontrollen jeg noengang har prøvd. Den er ikke spesielt stor iforhold til de første mursteinene de laget. Plasseringen av analogstikkene er dessuten helt fantastisk og det føles mye mer naturlig å hvile tommlene på analogstikken iforhold til sixaxis/dual shock 3 kontrollen.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

er hipp som happ det. For min del er ps3 bedre, ved xbox får jeg vondt i tommel leddet etter en liten stund, ikke ved ps3, og jeg har store hender(Lange fingre). Men dette er fortsatt en mw2 tråd... Så er litt care å snakke om xbox og ps3 kontrollere:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg kan qse på PC.

Men kontrollene her er uvandte, første jeg gjorde når jeg kom online, var å trykke på equippement knappen (dermed sprengte jeg meg selv med en semtex) akkurat som i den family guy mw2 episoden.. .__.

Du falt for playstation ja :)? I starten er det helt jævlig og omvende seg fra pc til playstation... Jeg slet ekstremt, men nå er det bare deilig. Hvis du har lyst på en cw så pm meg :)

Lenke til kommentar

I er iG7|

Ignorance gaming, fordi alle sier vi hacker :p Og fordi vi er 7 stykk ^^

Jeg spiller på Xbpx, spiller du på PC? Tror jeg har noen som kaller seg iG7, blant annet "ZeluXX"..

Stemmer nok det ja ;)

Mulig jeg har deg på vennelisten også!

Hva kaller du deg?

EDIT: Vi pleide jo å spille i en del sniperøobbier vi! Men merkelig at jeg ikke har tenkt stort over "iG7" som klannavn, når vi bruker det samme..

 

 

 

De gjør vel ikke en så god jobb når det er mange hackere?

Du vet ikke hvor mange spillere som kjøper spillte på nytt og cheater, noen lager egne cheats som man ikke kan bli bannet av.

Det er så absolutt ikke VAC som gjør en dårlig jobb. Det er IW4 motoren til IW som har mange hull og er basert på en utdatert grafikkmotor.

Heter vel Dernel på Steam om jeg ikke er helt på jordet :p

Lenke til kommentar

like ergonomisk som en vedkubbe + at xbox kontrolleren er mindre. Nå håper jeg virkelig du dro en spøk.

Har du noen gang holdt en dualshock kontroller? Men det er vel smak og behag.

 

Pluss viss du ikke har noe imot å betale 500kr i året på online så er xbox det soleklare valget.

 

Mvh PS3 fan:) :D

Endret av Kamwolf14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...