Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg greier ikke xbox pga de forferdelig stygge kontrollene.. i hate them. Også har de ikke bluray <3

Kontrollene på Xbox er awesome! PS3 kontrollen er ekstremt vondt å holde i i strekk. BLuRay har jeg hatt ett år (på pcen) og jeg har kun brukt BD spilleren 1-2 ganger.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

kan sitte 8 timer i strekk med ps3 kontroll uten å få ondt? liker å ha litt mer "plass" enn en mega svær stygg kontroll. Innrømm det, på ps3 er utseendet best. Og jeg syntes kvaliteten på kontrollen er også best, men det er mitt valg og dere er høyst sannsynlig uenig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg greier ikke xbox pga de forferdelig stygge kontrollene.. i hate them. Også har de ikke bluray <3

BLuRay har jeg hatt ett år (på pcen) og jeg har kun brukt BD spilleren 1-2 ganger.

Bluray filmer har jeg/vi og jeg/vi bruker filmene på bluray. Så da lurer jeg på hvorfor jeg skal kjøpe xbox hvis jeg ikke liker en detalj av den egentlig :/ Min mening, den kan ikke endres, so why try?

En ting, er cod på Nintendo Wii gøyt?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

kan sitte 8 timer i strekk med ps3 kontroll uten å få ondt? liker å ha litt mer "plass" enn en mega svær stygg kontroll. Innrømm det, på ps3 er utseendet best. Og jeg syntes kvaliteten på kontrollen er også best, men det er mitt valg og dere er høyst sannsynlig uenig.

Har du sett den nye XBOX360 Slim? Insane. Er enig med at den gamle XBOX'en ikke var en perle tho.

Selv bruker jeg en modifisert PS3 kontroll når jeg spiller. Den ligner akkurat på en XBOX kontroll og den er lik i størrelse også. Ble lei av de små kontrollene som er laget for japanske piker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...