dTd Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er det mulig å ha flere profler på PC versjonen? Begynner å bli litt kjipt å være siste prestige. Derfor har jeg litt lyst å begynne på lvl 1 igjen. Men samtidig vil jeg ikke miste den profilen som er i 10th prestige Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nei, det går ikke.. Med mindre du lager deg en ny Steam account og kjøper MW2 til den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er jo ganske sløkket at det ikke går ann. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nei,det er på grunn av VAC. Lager man seg en ny bruker kan man lett gå forbi en ban. Fordi at VAC ikke baserer seg på serienummeret til spillet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 I er iG7| Ignorance gaming, fordi alle sier vi hacker Og fordi vi er 7 stykk ^^ Jeg spiller på Xbpx, spiller du på PC? Tror jeg har noen som kaller seg iG7, blant annet "ZeluXX".. Stemmer nok det ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 De gjør vel ikke en så god jobb når det er mange hackere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Spilte en del i går og hadde et par artige episoder. Ene var Demolition på Fuel. Mellom der A og B flagget er på Domination er det et lite hus med en trapp opp. Sto bak der og holdt stort sett hele motstanderlaget tilbake. Jeg kom inn halveis i runde 2/3 (normal tid + overtid) og rakk allikevel å få 50/10. Det var Barabones, så uten killstreaks, og jeg bruker ikke eksplosiver, så det var artig. På en Domination kamp på Salvage var det et par som prøvde å booste. Vet ikke om det var for nuke eller headshots, men tviler på sistnevnte siden fyren hadde Fall på Internvention. Løp etter og fant dem hver gang, herpa tac insertion. Fyren som boosta kills var på mitt lag, så fikk ikek stoppet streaken hans, men det var bare å lage nok lyd så kom det noen fra andre laget og fikset den saken. Må forøvrig si at Blast Shield er STERKT undervurdert. Selv på Barebones er det folk som liker å være idioteer og bruke RPG, noobtube eller liknende. Var en fyr som brukte Javelin med Danger Close for å fjerne alt rundt bombestedene for så å løpe bort og plante boben, og da var jheg eneste overlevende flere ganger. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) I er iG7| Ignorance gaming, fordi alle sier vi hacker Og fordi vi er 7 stykk ^^ Jeg spiller på Xbpx, spiller du på PC? Tror jeg har noen som kaller seg iG7, blant annet "ZeluXX".. Stemmer nok det ja Mulig jeg har deg på vennelisten også! Hva kaller du deg? EDIT: Vi pleide jo å spille i en del sniperøobbier vi! Men merkelig at jeg ikke har tenkt stort over "iG7" som klannavn, når vi bruker det samme.. De gjør vel ikke en så god jobb når det er mange hackere? Du vet ikke hvor mange spillere som kjøper spillte på nytt og cheater, noen lager egne cheats som man ikke kan bli bannet av.Det er så absolutt ikke VAC som gjør en dårlig jobb. Det er IW4 motoren til IW som har mange hull og er basert på en utdatert grafikkmotor. Endret 5. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Spill warrock så har du en dårlig grafikkmotor Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Spill warrock så har du en dårlig grafikkmotor Det suger Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 I motsetning til COD, så er det gratis.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Grafikken er elendig. Elendige tiltak mot bugs, massive hull på hele spillet som betyr at halvparten av spillerne er hackere eller har hacket. De fikser aldri problemene, de bare kommer opp med tilbud som kan gjøre at de selger bedre. Selv om de vet at spillerne forlater spillet i stor fart. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det reklamerer jo for og kjøpe hack til spille, sykt teit Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Med tanke på at de ikke tar betalt, trenger de ikke å tenke mer på brukerene. EDIT: Leif Endret 5. august 2010 av ANiftyNinja 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 De tar jo betalt for premium og bruk av de beste våpene? Penger får de nok av. Det med at det er gratis og man kan lage flere brukere er jo bare lagt opp til at man skal hacke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som er med på en clan war? 1v1, 2v2 eller 3v3? qs, no scope? Eller alle weps ? Pm me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå