WheelMan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er da ikke noe hokuspokus det der. Helt vanlig IW-fail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Akkurat hjemme fra ferie :)/:(. Har en liten tanke om at jeg kommer til å suge balle. Akkurat nå sitter jeg og funderer på hvordan joysticken fungerer :O? (spøk for de som ikke tok den.) Endret 1. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Mohahaha, akkurat no er MW2 så kjedelig at eg huntar supercoolekills uten opptakar, så ingen får sjå dei ! :D MOHAHAH. Endret 1. august 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Notil Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Nettopp laget min første MW2 montage Det hadde vært kos om noen kommenterte, likte og den slags (Edit: Fikset link, jeg fjernet videoen og lastet opp HD-versjon) Endret 3. august 2010 av Notil Lenke til kommentar
seblar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fikk 8 killstreak med Riot Shield på Crash nå nettopp Det var driit gøy å se hvordan fiendene fikk panikk når jeg kom mot dem med Riot Shieldet mitt Riot Shield er elsk her nå for tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Så lenge du ikke sitter i et hjørne med c4 og venter på at fienden skal komme, så syntes jeg ikke riot er irriterendes. Endret 2. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
festuz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei, morsom tråd Jeg og noen venner har en clan som heter ArTic, vi har nettopp startet å legge videoer ut på youtube. http://www.youtube.com/user/looserweak Hadde vert kjekt om dere gidder å kommentere eller subscribe Vi er 14 år, og alle gode venner IRL, egentlig bare for funn, men det hadde vert mer funn om noen faktisk liker det vi gjør Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hei, morsom tråd Jeg og noen venner har en clan som heter ArTic, vi har nettopp startet å legge videoer ut på youtube. http://www.youtube.com/user/looserweak Hadde vert kjekt om dere gidder å kommentere eller subscribe Vi er 14 år, og alle gode venner IRL, egentlig bare for funn, men det hadde vert mer funn om noen faktisk liker det vi gjør I lol'd. På tide å finne opp et eget orginalt clan navn, istedenfor å ta ideen fra en annen clan? lolololololol. Endret 2. august 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
seblar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Så lenge du ikke sitter i et hjørne med c4 og venter på at fienden skal komme, så syntes jeg ikke riot er irriterendes. Nei, bruker marathon og lightweight så jeg springer rundtomkring på banen hele tiden jeg Lenke til kommentar
festuz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei, morsom tråd Jeg og noen venner har en clan som heter ArTic, vi har nettopp startet å legge videoer ut på youtube. http://www.youtube.com/user/looserweak Hadde vert kjekt om dere gidder å kommentere eller subscribe Vi er 14 år, og alle gode venner IRL, egentlig bare for funn, men det hadde vert mer funn om noen faktisk liker det vi gjør I lol'd. På tide å finne opp et eget orginalt clan navn, istedenfor å ta ideen fra en annen clan? lolololololol. Vi spiller på PC, å ingen av oss har sett noen andre under navnet ArTic, så w00t? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Til og med skrivefeil. Arctic faktisk. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Til dere CoD: MW2 (PC) - spillere: Esportsiden ArcticNova arrangerer 1vs1 TDM konkurranse, med plass til 64 deltakere. Startes på 14. august kl 1730, sjekk info i link hvis dere er interessert, og meld dere på! http://www.arcticnova.org/article/1845/arcticnova-1v1-team-deathmatchturnering Lenke til kommentar
festuz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Til og med skrivefeil. Arctic faktisk. Vi vet jo det -.- Men vi synes ArTic høres bedre ut ;D Lenke til kommentar
festuz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei, morsom tråd Jeg og noen venner har en clan som heter ArTic, vi har nettopp startet å legge videoer ut på youtube. http://www.youtube.com/user/looserweak Hadde vert kjekt om dere gidder å kommentere eller subscribe Vi er 14 år, og alle gode venner IRL, egentlig bare for funn, men det hadde vert mer funn om noen faktisk liker det vi gjør I lol'd. På tide å finne opp et eget orginalt clan navn, istedenfor å ta ideen fra en annen clan? lolololololol. Hahah, jeg snakket vennen min har snakket litt med den andre ArTic clanen, å vår clan ble startet 10 dager før den andre, så teknisk sett er det de som har kopiert oss... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jaa, Artic er på ingen måte feil? En clan kan hete Eason gaming hvis de vil det. Og det med å finne et eget originalt navn er stress, du tar det du faller for. Man vet jo aldri hvem, hvor, eller hva andre bruker? Om du finner ut senere at noen har det, så spiller det ingen rolle. Det er jo akkurat samme med nicks? Til dere CoD: MW2 (PC) - spillere: Esportsiden ArcticNova arrangerer 1vs1 TDM konkurranse, med plass til 64 deltakere. Startes på 14. august kl 1730, sjekk info i link hvis dere er interessert, og meld dere på! http://www.arcticnova.org/article/1845/arcticnova-1v1-team-deathmatchturnering Lykke til Erik! Endret 2. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
festuz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jaa, Artic er på ingen måte feil? En clan kan hete Eason gaming hvis de vil det. Og det med å finne et eget originalt navn er stress, du tar det du faller for. Man vet jo aldri hvem, hvor, eller hva andre bruker? Om du finner ut senere at noen har det, så spiller det ingen rolle. Det er jo akkurat samme med nicks? Til dere CoD: MW2 (PC) - spillere: Esportsiden ArcticNova arrangerer 1vs1 TDM konkurranse, med plass til 64 deltakere. Startes på 14. august kl 1730, sjekk info i link hvis dere er interessert, og meld dere på! http://www.arcticnova.org/article/1845/arcticnova-1v1-team-deathmatchturnering ps3? Det står PC i parentes så det er pc... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 2 bad 14 aug er en lørdag da... for da er det stor sannsynlighet at jeg drikker 17.30 eller skal meget snart Lenke til kommentar
Notil Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Om noen har litt tid til å se på montagen min og kanskje gi litt kritikk til framtidige prosjekter så hadde det vært til stor hjelp. Opplastet på nytt med 1080p og HD Endret 3. august 2010 av Notil Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Likte filmen din godt. Mye kills og lite tomrom. Spennende fra start til slutt. Likte spesielt godt den killen hvor du skyter gjennom 2 vinduer. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) I lol'd! Du volumeboy - Fanboys av clanen min ArTiiC ? Har nok av dei.. Btw, såg på VGnett idag; Blodbad etter hevnopprør i Karachi Hehe Endret 3. august 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå