kloningen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 6 timer på SP er i underkant lite for å si det pent men var jo moro så lenge det varte Så da var det jo bare å starte å spille litt online og bli drept i hue og ræva som vanlig Prøv Spec ops med en kammerat over skype på veteran :] Dritgøy Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når du dør ligger du på bakken og kan skyte. Tror jeg. Stemmer. Men du blir da (bokstavelig talt) sett ned på. Folk liker ikke Last Stand. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Stemmer det ja, når du egentlig skulle være død så har du muligheten til å ligge på bakken å skyte med pistol. Kan være ganske så irriterende i grunn Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når du dør ligger du på bakken og kan skyte. Tror jeg. Stemmer. Men du blir da (bokstavelig talt) sett ned på. Folk liker ikke Last Stand. folk, eller du? Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Lars, hvilken plattform spiller du på? Edit: Jævla skrivefeil. Endret 19. november 2009 av MaCh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har bare spilt det på PC. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har bare spilt det på PC. Da må du jo legge inn et svar i "venneliste"-tråden til PC da feiten! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva om jeg ikke vil?! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 I Last Stand så kan du også dra deg bortover. Med Last Stand Pro så kan du bruke utstyr som granater og kastekniv Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Last stand er at du kan ligge på bakken og skyte etter du har "dødd". Med Final stand perken blir du liggende og kan bevege deg rundt (prone) og skyte, hvis ingen dreper deg mens du ligger nede og du blir liggende en stund kommer man faktisk helt tilbake Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Last stand er at du kan ligge på bakken og skyte etter du har "dødd". Med Final stand perken blir du liggende og kan bevege deg rundt (prone) og skyte, hvis ingen dreper deg mens du ligger nede og du blir liggende en stund kommer man faktisk helt tilbake Sånn det var ja Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Går det an å se hvor mye liv man har? Eller finnes ikke dette i COD? Bare når man har ren skjerm, så har man fullt med liv? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Last stand er at du kan ligge på bakken og skyte etter du har "dødd". Med Final stand perken blir du liggende og kan bevege deg rundt (prone) og skyte, hvis ingen dreper deg mens du ligger nede og du blir liggende en stund kommer man faktisk helt tilbake Gjelder "Last Stand" etter å blitt skutt av helikopter/air strike? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som vet hvilket game man kan få mest xp i? selvfølgelig kommer det jo ann på hvor godt man spiller.. Har så langt følt jeg får mest xp av demolition(hvis man vinner), domination eller capture the flag (iom jeg tar så mange flagg) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Last stand er at du kan ligge på bakken og skyte etter du har "dødd". Med Final stand perken blir du liggende og kan bevege deg rundt (prone) og skyte, hvis ingen dreper deg mens du ligger nede og du blir liggende en stund kommer man faktisk helt tilbake Gjelder "Last Stand" etter å blitt skutt av helikopter/air strike? Dette er jeg usikker på, men tror du blir drept helt, jeg merker at etter jeg er drept av et helikopter så skyter det litt til når jeg er død. Airstrike kommer på tre like steder rett etter hverandre så tror du er bra død da. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva skal til for å få Cold blooded pro? Destroy enemy killstreak blabla. Jeg vet hva den gjør. Men hva er det jeg skal gjøre/drepe? Er det å drepe folk som har fått en killstreak reward, eller drepe de mens de har en KSR i gang? Er godt i gang på den, men vet som sagt ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har selv bare spilt en del på team slayer (holdt på å si) og domination. Selv får jeg myyye mer poeng på team slayer. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva skal til for å få Cold blooded pro? Destroy enemy killstreak blabla. Jeg vet hva den gjør. Men hva er det jeg skal gjøre/drepe? Er det å drepe folk som har fått en killstreak reward, eller drepe de mens de har en KSR i gang? Er godt i gang på den, men vet som sagt ikke helt hva jeg skal gjøre. Skyt ned choppers osv. Bruk Law/stinger. Trenger bare 1 skudd på de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå