Elefantmesteren Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hvordan får du til å linke til en tweet / hva det heter? Man trykker på tidspunktet, f.eks "26 minutes ago" under tweeten takk Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 nå er jeg blitt helt forvirret, blir det utsatt eller ikke? :huh: Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 det blir ikke utsatt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke utsatt, men ingen dedicated servers til PC: http://www.infinityward.com/forum/viewtopi...w=unread#unread Jeg har allerede kansellert preorderen min. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Ikke utsatt, men ingen dedicated servers til PC: http://www.infinityward.com/forum/viewtopi...w=unread#unread Jeg har allerede kansellert preorderen min. Hvordan er dette mulig? Ingen dedicated servers betyr ingen custom maps som betyr at spillet ikke vil leve like lenge. Jeg kommer ikke til å synes synd på Activision eller IW hvis det blir cracked for offline/dedicated-play. Nå har de virkelig skutt seg selv i foten. Jeg har også avbestilt min bestilling, dette blir for dumt. Endret 17. oktober 2009 av Syvertsen Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Dedicated server Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva vil det si? At hele spillets multiplayer del er herpet. Ingen dedicated servers vil bety: Alle kan være host for game. - dette hørres kanskje positivt ut først, men tenk: De fleste har ikke god nok internetttilkobling til å støtte stor mer enn 6-8 spillere. Ingen serverlister å velge mellom, istedet vil IWnet matchmake deg og koble deg på en "passende" server. Ingen clanservers -> ingen community og ingen kompetitiv spilling P.g.a veldig få har passende internetttilkoblinger, vil det ta knekken på 30+ slot servere. Ingen community mods, ingen custom maps. De dreper hele spillet m.a.o. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Enda godt at jeg skal ha det til konsoll da Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Enda godt at jeg skal ha det til konsoll da Ja, for der har vi det problemet allerede. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Men det sytemet funker godt for meg Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er vel fordi du er dårlig vant Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 det suger lut, og ødelegger alt som er interessant (community, clanscenen) Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) For de som fremdeles ikke har sett det så er det laget en underskriftskampanje mot det at de ikke har dedicated servers: http://www.petitiononline.com/dedis4mw/petition.html Oppfordrer også alle til ikke å kjøpe dette spillet siden det var PC communityet som gjorde Call of Duty kjent, og IW skiter på alle gamle og trofaste PC-fans. Endret 19. oktober 2009 av Emblazer Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 For de som fremdeles ikke har sett det så er det laget en underskriftskampanje mot det at de ikke har dedicated servers:http://www.petitiononline.com/dedis4mw/petition.html Oppfordrer også alle til ikke å kjøpe dette spillet siden det var PC communityet som gjorde Call of Duty kjent, og IW skiter på alle gamle og trofaste PC-fans. jeg er hvertfall regga nå Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ser at det er kjipt for dere pc gamere at dere ikke får dedicated servere, men skal nok ha det til xboxen uansett Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det er også en ting. Hvordan klarer dere å spille fps spill på konsoll? vet det er off-topic, men jeg har aldri forstått det :/ (har selv halo på xbox så jeg vet hva jeg snakker om ) Endret 19. oktober 2009 av Emblazer Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Helt enig . Noen ganger kommer venner bort og vi gamer cod på xbox jeg spiller aldri cod på xbox fordi jeg foretrekker det på pc og jeg blir eid. jeg kalrer det bare ikke Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) ajaj en trist nyhet. blir COD4 på meg:D edit: signers i stor hastighet ser jeg =D, om det har noen virkning tviler jeg. tviler nok at samme mengden vil boikkotte men Endret 19. oktober 2009 av Axl91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå