danielch Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hahaha Edit: Satt å spilte litt idag og plutselig dukket denne boksen opp Hva betyr dette? Det er en bug i grafikkmotoren."Index out of range" er en feil som kommer opp når spillet prøver å finne noe som ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Haha, en som prøvde å ta en 720 GWK på meg istad; bommet hardt og falt ned i døden fra toppen han sto på. You Ain't Grizz, Baby. Endret 28. juli 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
feggy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Å fyttihelvete. ffa'et i sted og lå ganske greit an. 18-1 i stats. så kommer det noen idioter av crackshits og booster en 30-2 runde. ble så irritert at jeg måtte ta bilde. Navnene til køddene var hvertfall: Jte-rush-en_ og x-willOM-x Endte med ragequit på meg Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ragequit er ikke akkurat mangelvare nå om dagen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg ble 360'd og søkte opp PSN'en hans på YouTube. Han lager montager. -_- Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg ble 360'd og søkte opp PSN'en hans på YouTube. Han lager montager. -_- Få se video da Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1298388 Nei nå ble jeg emo Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Haha, kom heim igår etter 2 vekers ferie Satte meg ned i godstolen, colaboks og snop. Skrudde på PS3'en og putta inni spelet. Stemninga blei fort øydelagt pga dårlig aim :!: Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Haha, kom hjem sist uke etter 2 uker med ferie også, ikke gøy og spille uten god aim Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har fortsatt dårlig aim selv en uke etter jeg kom hjem fra ferie jeg. Kanskje på tide og sette ned sensitivity'en til 8 eller noe sånt. xD Lenke til kommentar
seblar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har begynt å komme meg nå etter en god pause fra mw2, idag hadde jeg noen kjempebra runder Deilig å få harrier og chopper gunner igjen Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har fortsatt dårlig aim selv en uke etter jeg kom hjem fra ferie jeg. Kanskje på tide og sette ned sensitivity'en til 8 eller noe sånt. xD Spela med 10 i sensitivity til vanleg, har satt den ned til 6 og 7 Det seier sitt.. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Haha, kom heim igår etter 2 vekers ferie Satte meg ned i godstolen, colaboks og snop. Skrudde på PS3'en og putta inni spelet. Stemninga blei fort øydelagt pga dårlig aim :!: Komme heim i mårra btw Har ikkje fått tak i deg på andre måta. Klarte og VASKE mobilen min o.O Lenke til kommentar
HCG Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Fikk nettopp wallbang collatt! DEILIG! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Skjedd noen store forandringer i det siste? Begynner å bli noen uker siden sist jeg spilte.. Fortsatt like lite cheatere og bugs som før eller? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 På de 10 matchene jeg spilte på PC for noen dager siden møtte jeg faktisk ingen cheatere. Var mest Domination jeg spilte da, men det kryr sikkert av dem i Ground War. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hohooooo... Fikk "tuna" lydkortet på et eller anna vis. (kompis som så på pcèn min) Fikk ca dobbelt volum ut, nå er det digg å høre M4èn knatre i ørene så det gjør vondt :!: Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hohooooo... Fikk "tuna" lydkortet på et eller anna vis. (kompis som så på pcèn min) Fikk ca dobbelt volum ut, nå er det digg å høre M4èn knatre i ørene så det gjør vondt :!: Haha ^^ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ikke noe Haha^^, det er jo ramme alvor Sjekk denne syke killcamen... http://www.youtube.com/watch?v=m_vREkizjRo&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå