Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Zebraskin, tror du ikke jeg glemte å ta screenshot av scoren fra i går? :O

Jeg og zebraskin møttes til en liten sniperduell på rust. Resultatet var så jevnt at det egentlig er skremmende. 100-89 ble det til slutt. Morsomste jeg har spilt på lenge :p

Omg, hadde tenkt og ta screenshot selv, men da jeg skulle lime inn bildet i paint så kom det ikke noe frem. Jeg hadde kopiert noe annet i mellomtiden. :(

Btw, så var det gøy og prøve noe nytt med Acog! Tror jeg skal prøve en runde TDM med den. :D

Poster scoren også. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zebraskin, tror du ikke jeg glemte å ta screenshot av scoren fra i går? :O

Jeg og zebraskin møttes til en liten sniperduell på rust. Resultatet var så jevnt at det egentlig er skremmende. 100-89 ble det til slutt. Morsomste jeg har spilt på lenge :p

Omg, hadde tenkt og ta screenshot selv, men da jeg skulle lime inn bildet i paint så kom det ikke noe frem. Jeg hadde kopiert noe annet i mellomtiden. :(

Btw, så var det gøy og prøve noe nytt med Acog! Tror jeg skal prøve en runde TDM med den. :D

Poster scoren også. :p

Jeg har brukt den i hele dag selv, og det har vært noen øyeblikk hvor jeg trodde jeg var gud selv :O Traff alt jeg siktet på, uansett avstand.. Mens neste kamp var det ikke en hitmarker engang, og jeg gikk på det verste 7-15 i en GW TDM :(

Lenke til kommentar

Anbefalte for en uke siden disse...

Baaaaaad idea...

Måtte bytte settet 3 ganger før jeg fikk et som fungerte som det skulle.

Det siste settet har nå falt fra hverandre :nei:

Har vært å bytta det på Elkjøp til disse og på stereo setting fungerer de utmerket rent lydmessig. Skal bli gøy å teste MW2 med full 5.1-lyd :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...