Ylajali Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Zebraskin, tror du ikke jeg glemte å ta screenshot av scoren fra i går? :O Jeg og zebraskin møttes til en liten sniperduell på rust. Resultatet var så jevnt at det egentlig er skremmende. 100-89 ble det til slutt. Morsomste jeg har spilt på lenge Omg, hadde tenkt og ta screenshot selv, men da jeg skulle lime inn bildet i paint så kom det ikke noe frem. Jeg hadde kopiert noe annet i mellomtiden. Btw, så var det gøy og prøve noe nytt med Acog! Tror jeg skal prøve en runde TDM med den. Poster scoren også. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Zebraskin, tror du ikke jeg glemte å ta screenshot av scoren fra i går? :O Jeg og zebraskin møttes til en liten sniperduell på rust. Resultatet var så jevnt at det egentlig er skremmende. 100-89 ble det til slutt. Morsomste jeg har spilt på lenge Omg, hadde tenkt og ta screenshot selv, men da jeg skulle lime inn bildet i paint så kom det ikke noe frem. Jeg hadde kopiert noe annet i mellomtiden. Btw, så var det gøy og prøve noe nytt med Acog! Tror jeg skal prøve en runde TDM med den. Poster scoren også. Jeg har brukt den i hele dag selv, og det har vært noen øyeblikk hvor jeg trodde jeg var gud selv :O Traff alt jeg siktet på, uansett avstand.. Mens neste kamp var det ikke en hitmarker engang, og jeg gikk på det verste 7-15 i en GW TDM Lenke til kommentar
feggy Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Har hatt noen helt syke dager på FFA Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 gitt opp FFA. Spilt det 9 ganger, nuke i 3 av de. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Anbefalte for en uke siden disse... Baaaaaad idea... Måtte bytte settet 3 ganger før jeg fikk et som fungerte som det skulle. Det siste settet har nå falt fra hverandre Har vært å bytta det på Elkjøp til disse og på stereo setting fungerer de utmerket rent lydmessig. Skal bli gøy å teste MW2 med full 5.1-lyd Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva er den her karens setup mon tro? Bling PRO? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvordan får du 5.1 lyd? USB lyd på PS3? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva er den her karens setup mon tro? Bling PRO? Tipper nok han cheater Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvordan får du 5.1 lyd? USB lyd på PS3? PC... Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva er den her karens setup mon tro? Bling PRO? Yep, Red Dot Sight + Grip Lenke til kommentar
feggy Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Syke våpen folkene har. Mest sannsynlig ikke den beste speeden de har, uansett om lightweight og Marathon er med. n00bs Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Ouch. http://www.youtube.com/watch?v=vLVygwgB1tc&feature=sub&videos=_wlzImw--rY Painkiller en er sann plage, men han fortjente det egentlig. Se på hans tredje perk. Endret 27. juli 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Skjønner ikke hvorfor de ikke har gått inn å fikse disse tingene for fansen. Sånn som commando pro som det klages på rett over her. Men painkiller er idiotisk. De skulle gjort juggernut til en deathstreak. Da tålte man bare 1 skudd ekstra liksom Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Painkiller bruker jeg for å unngå spawnkilling, rekker ikke bort til fiender i SnD på 10 sek. Commando Pro bruker jeg pga at man ikke skader seg når man hopper ned fra ting (Bruker aldri knife). Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 PØH!!!!! Jeg blir kalt noob uansett hva jeg gjør ingame så klaging på perks kan dere ta å stappe der dere er mørkest... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Du tuller? Alt på mw2 er noobish nå. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 jaja. Var nå i hvertfall en semi-nice knife da Lenke til kommentar
seblar Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Hahaha Edit: Satt å spilte litt idag og plutselig dukket denne boksen opp Hva betyr dette? Endret 28. juli 2010 av BlueB0y Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Camping FTW? Aaah epic, har så jævlig lyst å bli snikskytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå