salamishit Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg har ALDRI sett boostere på PC utenom en gang (Når spillet var lansert). Spiller FFA innimellom, men går for det meste i sniperlobbyer nå.. Jeg spiller endel free for all og jeg møter seriøst boostere i nesten hver match, skjønner ikke at det kan være noe gøy å spille sånn... Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 92 504 / 52 144 = 1.77401043 En spiller med gode ferdigheter kan "kanskje" ligge mellom 16-18% headshots, mens snittet ligger rundt 6-7% headshots. Du har over 50% headshots, og enten er det noe feil, eller så har du en meget nifty bot Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Evt Boostet som en helt. Uansett lukter det sure sokker lang vei. Endret 20. juli 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) ANBEFALES! Ikke surround, men fy feite for en lydgjengivelse. Passer som f**n til MW2. Creative HS-1200 Endret 20. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen som vet om det går an å ta av "musikken" som blir spilt når det er ca. ett minutt igjen på kampene? Noe inn i svartens irriterende. Umulig å høre folk etterhvert. spiller på ps3 forresten Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 ANBEFALES! Ikke surround, men fy feite for en lydgjengivelse. Passer som f**n til MW2. Creative HS-1200 Eyy, takk for det. Hat lett etter headsett Prisen på den? Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) http://www.youtube.com/user/CuuPCakeZz Kunne trengt litt feedback, se viden som popper opp på framsida der. Det er første gang eg redigerer i vegas og eg vet ikke om dette er bra til og vere første gang Endret 20. juli 2010 av Cup-Cakez Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 ANBEFALES! Ikke surround, men fy feite for en lydgjengivelse. Passer som f**n til MW2. Creative HS-1200 Eyy, takk for det. Hat lett etter headsett Prisen på den? Betalte 999,- på Elkjøp i Tromsø (drittbedrift) Se HER... Fant de til deg på datakjeden. De er jo trådløse så nå kan man gå på do uten å gå glipp av noe som helst Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kjøp heller PX21 hos gamestop.com.. Lavere pris, ja inkl frakt, for ett av de desidert beste headsettene for gaming. Bestilte de fra USA, fikk de på døren 3 dager senere. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har ALDRI sett boostere på PC utenom en gang (Når spillet var lansert). Spiller FFA innimellom, men går for det meste i sniperlobbyer nå.. Hvorfor skal man booste på PC? Man kan jo bare finne seg en fucked-up lobby som gir det alt mulig. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvordan er de uten surround? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kjøp heller PX21 hos gamestop.com.. Lavere pris, ja inkl frakt, for ett av de desidert beste headsettene for gaming. Bestilte de fra USA, fikk de på døren 3 dager senere. De er til PS3. De jeg bruker nå er til PC. Hvordan er de uten surround? Surround gir ikke bedre aim Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finnes det noen gode tips for å gå opp i level fortere? er level 50 akkurat nå, men føler at det går sakte fremover. Ja, jeg vet at jeg bare kan drepe mer, men finnes det noen kombinasjoner av perks osv. som gjør at man får xp fortere? gjennom challenges osv. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Bare se på challenges i baracks, og gjør de som ser lette ut. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Spille demolition. Haugevis med xp... Og mastre våpen. Masse der og! Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finnes det noen gode tips for å gå opp i level fortere? er level 50 akkurat nå, men føler at det går sakte fremover. Ja, jeg vet at jeg bare kan drepe mer, men finnes det noen kombinasjoner av perks osv. som gjør at man får xp fortere? gjennom challenges osv. Spill ground war så blir du raskest level 70 ihvertfall.. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finnes det noen gode tips for å gå opp i level fortere? er level 50 akkurat nå, men føler at det går sakte fremover. Ja, jeg vet at jeg bare kan drepe mer, men finnes det noen kombinasjoner av perks osv. som gjør at man får xp fortere? gjennom challenges osv. Spill ground war så blir du raskest level 70 ihvertfall.. Groundwar er bullshit. Blir bare tuba eller drept av airsuport o.O Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finnes det noen gode tips for å gå opp i level fortere? er level 50 akkurat nå, men føler at det går sakte fremover. Ja, jeg vet at jeg bare kan drepe mer, men finnes det noen kombinasjoner av perks osv. som gjør at man får xp fortere? gjennom challenges osv. Spill ground war så blir du raskest level 70 ihvertfall.. Groundwar er bullshit. Blir bare tuba eller drept av airsuport o.O Nei... Du blir EID av Branick Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finnes det noen gode tips for å gå opp i level fortere? er level 50 akkurat nå, men føler at det går sakte fremover. Ja, jeg vet at jeg bare kan drepe mer, men finnes det noen kombinasjoner av perks osv. som gjør at man får xp fortere? gjennom challenges osv. Spill ground war så blir du raskest level 70 ihvertfall.. Groundwar er bullshit. Blir bare tuba eller drept av airsuport o.O Nei... Du blir EID av Branick Haha, takk for tillitten Men jeg mente at med antallet hackede servere som er der nå for tiden, kan det umulig ta lang tid å bli level 70 Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Haha, takk for tillitten Men jeg mente at med antallet hackede servere som er der nå for tiden, kan det umulig ta lang tid å bli level 70 ------------------------------------------------ (den quot greia va fucka) What, da spiller du ikke på PS3 Endret 20. juli 2010 av Cup-Cakez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå