Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Er enig med at Ump montages er spennende. Er så møkka lei sniper montages, sett hundrevis av de og det er jo som oftest det samme. Vis noen skills med andre våpen! kunne gjerne likt å sett magnum fragmovie etc, etc. Jo mer forandring, jo gøyere blir det.

Lenke til kommentar

Men sniper-montages gir mening? Der du springer rundt å skyter med en sniper ?? Meget intelligent innlegg :tease:

 

Ikke prøv og å få meg til og se dum ut. Tingen eg mener er at UMP er det mest brukte våpne i mw2 i mine auge. Ump silence, marathon lightweit commando/ninja... er lei av det! Enig me konamixx at det er kjekt med andre våpen men UMP MONTAGES er det siste eg vil se

Endret av Cup-Cakez
Lenke til kommentar

Fy faen som jeg suger for tiden, vurderer å legge opp. Ingen motivasjon til å spille lenger, har faen 2000 mere death enn kills atm. og det er jævla flaut når jeg har spilt såppas lenge og er egentlig bedre enn det der. Faen til COD :p

Kom ikke her å vær tøff...

 

Jeg har 27800 deaths og 21500 kills :p

Lenke til kommentar

Er jo akk det samme?

 

Nei, ved å skrive skråstrek i stedet for kolon kommer det opp et fint regnestykket øverst, med det eksakte svaret. Med kolon ble det bare et vanlig søk, der den ga masse linker til sider der de tallene ble brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...