Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Quickscpere må være den mest harmløse typen COD spillere som eksisterer. Teknikken er omtrent like effektiv som kastekniver, som vel er grunnen til at de bare legger ut montager og ikke hele games. Ytterst sjelden man faktisk blir truffet av slike, vanligvis bommer de med noen meter og effektiviteten blir mer som mygg som surrer rundt hodet på en. Favorittene mine er de som tar 360 og ender opp med å hoppe ut av en kliffe, inn i en vegg etc. Mange tabber før de ender opp med en kill å stappe inn i montagen

Lenke til kommentar

Jeg plukka opp en intrevention på Salvage når jeg var tom for ammo.

Hadde sprunget opp i camperhytta å STABBA en satan så det var han som var så snill å lot rifla ligge igjen :p

Anyway, jeg så en kar rett ovenfor plassen oppe på der hvor det er en halv container. Jeg hadde han sånn ca midt i skjermen og tenkte "quickscope"? Trykte på venstreknappen sånn ca 3 nanosekunder etter sikteknappen og fyren datt kald med headshot :nei:

Jeg mener å ha lest en plass at siktemotoren til spillet er "flawed" slik at om man vet hvordan man kan utnytte den så får man bedre aim. En slags "autoaim" om man vil. Nå tror jeg på det i og med at jeg traff så latterlig bra. Og kom ikke å si at det var tilfeldig.

Lenke til kommentar

Ja, du ser det med metodene i filmen. Mye sikrere noscope hvis du bytter våpen frem og tilbake, i animasjonen så bare skyter du, og det er nesten garantert at du treffer..

Men på konsoll har vi autoaim og vi har kontroller som er mye lettere å holde i stabilt sikte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...