Dernel Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvor mange i denne tråden som spiller cod er over 18? :s Halvparten virker jo til å være under 14. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Gammel nok Jeg lurer enda på hvem som koda IWNet til å sette hosten som er lengst unna alle andre, gjerne også en med ISDN til å være host? Vi må være i et party på 6 for at vi skal bli valgt, og sitter ofte fire-fem av de på fiber fra lyse i samme byen til og med... Lenke til kommentar
WASD Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Anbefalt aldersgrense er 18 år, det er opp til hjemmet og bestemme om man er egnet til å spille spillet. I tillegg har noen butikker valgt og følge den aldersgrensen over hvem de selger spillet til. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Var en runde i går på Team Tactical. Jeg og 3 andre venner, alle med 10/10Mbps, komme inn i en lobby med et par andre karer. Han ene på det andre laget blir Host. Hosten har 4-bar, de andre på laget hans 3-bar. Vi derimot har 1-bar, av og til gul. Vi spiller litt, venter på at det skal bli host migration, men dette skjer aldri... Er så idiotisk Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvor mange i denne tråden som spiller cod er over 18? :s Halvparten virker jo til å være under 14. 27 og teller dag for dag Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvor mange i denne tråden som spiller cod er over 18? :s Halvparten virker jo til å være under 14. Jeg er 29 OG ET HALVT år... Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Hvor mange i denne tråden som spiller cod er over 18? :s Halvparten virker jo til å være under 14. Jeg er 29 OG ET HALVT år... Hehe, da er jeg ihvertfall ikke den eldste ^^ gammel'n Endret 16. juli 2010 av branick Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er man 15 så skal 18 års aldersgrense spel vere lov Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvor mange i denne tråden som spiller cod er over 18? :s Halvparten virker jo til å være under 14. Jeg er 29 OG ET HALVT år... Hehe, da er jeg ihvertfall ikke den eldste ^^ gammel'n Hirr hirr, jeg har btw spilt WoW i 4 år og syns det suger lut nå... MW2 er instant action og lite whining om tactics o.s.v.... MEN i det siste så har jeg ikke hatt aim.. WTF... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg har sånne tider selv.. EDIT: Hvor lang burdte en montage være? Endret 16. juli 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Hvor mange i denne tråden som spiller cod er over 18? :s Halvparten virker jo til å være under 14. Jeg er 29 OG ET HALVT år... Hehe, da er jeg ihvertfall ikke den eldste ^^ gammel'n Hirr hirr, jeg har btw spilt WoW i 4 år og syns det suger lut nå... MW2 er instant action og lite whining om tactics o.s.v.... MEN i det siste så har jeg ikke hatt aim.. WTF... Jeg har spilt CS aktivt i x antall år selv, når det var det store, så vet hva du tenker ;P I det siste har jeg fått mer og mer aim, og du får den aldri tilbake fra meg nå edit: Et eksempel på aim kan du jo få også, siden jeg var så heldig å filme det i kveld også Endret 17. juli 2010 av branick Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Korleis i helvette får me til Jack-In-The-Box challengen ? Der du får emblemet Tadà. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har sånne tider selv.. EDIT: Hvor lang burdte en montage være? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hirr hirr, jeg har btw spilt WoW i 4 år og syns det suger lut nå... MW2 er instant action og lite whining om tactics o.s.v.... MEN i det siste så har jeg ikke hatt aim.. WTF... Uff ja, har slike perioder jeg også. En match er aimen helt rævva, og andre runder blir jeg beskylt for å hacke ^^ Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det verste er at den dritbra runden kommer etter en rekke med dårlige, ofte som "den siste før jeg tar kveld". Så gjør du det så bra at du skal ta et par til. Så går det ræva igjen. Forbanna dritt Lenke til kommentar
danielch Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Upload Progress: 39% Time Remaining: 111min Endret 17. juli 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
killing_for_me Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det verste er at den dritbra runden kommer etter en rekke med dårlige, ofte som "den siste før jeg tar kveld". Så gjør du det så bra at du skal ta et par til. Så går det ræva igjen. Forbanna dritt Det samme skjer med meg Får aldri banen jeg vil ha!! Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvorfor er det sånn at jeg må "recover gameaccount" når jeg kommer hjem til min egen xbox hver gang jeg har spilt hos en kompis på hans xbox? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Fikk 18/0 med UMP45 på en runde Domination på Rundown nå, med UAV/CUAV/EMP som killstreaks og Blast Shield som equipment. Smaker så helvetes mye bedre enn en runde med 60/5 hvor 40 av killene er "courtesy of Mr Harrier and Ms Pave Low" og gjesteopptreden fra Semtex/Claymore/Noobtube Endret 17. juli 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE... Var på Elkjøp i Tromsø i stad og kjøpte DISSE... Da jeg kome hjem var ikke usb-enheten ikke i eska Må vente til mandag for å få den... De er jo sef ikke åpne i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå