Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammel nok :)

Jeg lurer enda på hvem som koda IWNet til å sette hosten som er lengst unna alle andre, gjerne også en med ISDN til å være host? Vi må være i et party på 6 for at vi skal bli valgt, og sitter ofte fire-fem av de på fiber fra lyse i samme byen til og med...

Lenke til kommentar

Var en runde i går på Team Tactical. Jeg og 3 andre venner, alle med 10/10Mbps, komme inn i en lobby med et par andre karer.

Han ene på det andre laget blir Host. Hosten har 4-bar, de andre på laget hans 3-bar. Vi derimot har 1-bar, av og til gul. Vi spiller litt, venter på at det skal bli host migration, men dette skjer aldri... Er så idiotisk

Lenke til kommentar

Hvor mange i denne tråden som spiller cod er over 18? :s

Halvparten virker jo til å være under 14.

Jeg er 29 OG ET HALVT år... :tease:

Hehe, da er jeg ihvertfall ikke den eldste ^^ gammel'n ;)

Hirr hirr, jeg har btw spilt WoW i 4 år og syns det suger lut nå... MW2 er instant action og lite whining om tactics o.s.v.... :p

MEN i det siste så har jeg ikke hatt aim.. WTF... :mad:

Lenke til kommentar

Hvor mange i denne tråden som spiller cod er over 18? :s

Halvparten virker jo til å være under 14.

Jeg er 29 OG ET HALVT år... :tease:

Hehe, da er jeg ihvertfall ikke den eldste ^^ gammel'n ;)

Hirr hirr, jeg har btw spilt WoW i 4 år og syns det suger lut nå... MW2 er instant action og lite whining om tactics o.s.v.... :p

Jeg har spilt CS aktivt i x antall år selv, når det var det store, så vet hva du tenker ;P

I det siste har jeg fått mer og mer aim, og du får den aldri tilbake fra meg nå ;)

edit: Et eksempel på aim kan du jo få også, siden jeg var så heldig å filme det i kveld også :)

Endret av branick
Lenke til kommentar

Uff ja, har slike perioder jeg også. En match er aimen helt rævva, og andre runder blir jeg beskylt for å hacke ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fikk 18/0 med UMP45 på en runde Domination på Rundown nå, med UAV/CUAV/EMP som killstreaks og Blast Shield som equipment. Smaker så helvetes mye bedre enn en runde med 60/5 hvor 40 av killene er "courtesy of Mr Harrier and Ms Pave Low" og gjesteopptreden fra Semtex/Claymore/Noobtube

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...