Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mitt oppsett med SCAR: ACOG + Silencer Urban cambo hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mitt oppsett med SCAR: ACOG + Silencer Urban cambo hvis det har noe å si Bruker SCAR selv nå. Men har bare FMJ på, siden det er den challengen jeg har igjen. Spilte mye med Cold-blodded, men skiftet til Stopping Power, og jeg økte kills'ene mine betraktelig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mitt oppsett med SCAR: ACOG + Silencer Urban cambo hvis det har noe å si Bruker SCAR selv nå. Men har bare FMJ på, siden det er den challengen jeg har igjen. Spilte mye med Cold-blodded, men skiftet til Stopping Power, og jeg økte kills'ene mine betraktelig. Stopping power er knall, bruker det selv _____ Hvilken bane liker folk her best? Selv elsker jeg flyplassen. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Flyplassen, den tog banen (husker ikke navn) og scrapyard er mine favoritter. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mitt oppsett med SCAR: ACOG + Silencer Urban cambo hvis det har noe å si Bruker SCAR selv med ACOG. Hvordan får du både ACOG og silencer på SCAR'en? ^^ så du bruker begge samtidig altså ? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mitt oppsett med SCAR: ACOG + Silencer Urban cambo hvis det har noe å si Bruker SCAR selv med ACOG. Hvordan får du både ACOG og silencer på SCAR'en? ^^ så du bruker begge samtidig altså ? Du bruker eit perk kalt "Bling". Då kan du velge to attachments på våpenet. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Okei når får jeg den perken? ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Mutu har riktig. Jeg bruker bling Er å anbefale, ACOG og lyddemper, folk skjønner ingen ting Du får Bling i lvl 21 Endret 19. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Okei når får jeg den perken? ^^ Husker ikkje. Men det du kan gjøre er å gå inn på "Perk 1" og velg "Bling". Då ser du kor tid du låser den opp. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Okei når får jeg den perken? ^^ Husker ikkje. Men det du kan gjøre er å gå inn på "Perk 1" og velg "Bling". Då ser du kor tid du låser den opp. Jeg svarte rett over her ^^ På et tidspunkt får du også Bling Pro, husker ikke hva som skal til, da kan du ha 2 attachments på sec wep Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Okei når får jeg den perken? ^^ Husker ikkje. Men det du kan gjøre er å gå inn på "Perk 1" og velg "Bling". Då ser du kor tid du låser den opp. Jeg svarte rett over her ^^ På et tidspunkt får du også Bling Pro, husker ikke hva som skal til, da kan du ha 2 attachments på sec wep Var litt for sein på "Svar" knappen der ja For øyeblikket bruker eg Scar med Holographic Sight. Funker fint, er nesten som Red Dot Sight bare meir robust. Prøver å nå 1000 kills Anbefaler folk å bruke 44. Magnum revolver, eit av dei beste secondary weapons imo Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hehe. Jeg synes RDS er mye bedre, holographic tar så stor plass i siktet, RDS er mye mindre og du får større vidde å sikte på. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mutu har riktig. Jeg bruker bling Er å anbefale, ACOG og lyddemper, folk skjønner ingen ting Du får Bling i lvl 21 Det var det planen min var! får vell bling snart da.. er lvl 17-18 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg bruker Bling+Cold Blooded+Ninja (alle i Pro) på samtlige classes. Det jeg mister i killpower tar jeg igjen ved at jeg aldri blir funnet og folk ikke skjønner en dritt av hva som traff dem. Bling bruker jeg da med silencer+ett eller annet. Men faen å lang tid det tar å bli "ferdig" med våpen achievements. Har fått alle unlocks på MP5K og UMP45 nå, men har fortsatt Marksman og Expert igjen (begge er på marksman VIII og Expert VI). Tror i grunn ikke jeg gidder å fullføre de med det første. Er på lvl 40 og kun ferdig med to våpen... lol. Er i grunn drit lei submachine nå. Elendig presisjon og vanskelig på long-range så gleder meg til jeg er ferdig med de og kan gå over på Assault rifles. Er 1/4 på vei med Vector nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er alt det som det snakkes om nå multiplayerdelen? lvls? Jeg må vel spille det litt mer for å forstå dette. Prøvde multiplayer, hakke kjangs i havet, headshoot 24/7 sykt gode folk på nytt spill. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er alt det som det snakkes om nå multiplayerdelen? lvls? Jeg må vel spille det litt mer for å forstå dette. Prøvde multiplayer, hakke kjangs i havet, headshoot 24/7 sykt gode folk på nytt spill. Er multiplayer ja. Det er bare å prøve litt mer. Har spilt ganske mye selv og blir eid hele tiden, så ikke gi opp Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er alt det som det snakkes om nå multiplayerdelen? lvls? Jeg må vel spille det litt mer for å forstå dette. Prøvde multiplayer, hakke kjangs i havet, headshoot 24/7 sykt gode folk på nytt spill. Det blir lettere når du lærer deg banene Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 6 timer på SP er i underkant lite for å si det pent men var jo moro så lenge det varte Så da var det jo bare å starte å spille litt online og bli drept i hue og ræva som vanlig Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nokon som har låst opp ACR? Har prøvd det og må seie eg gleder meg til å låse det opp Det er eit perk som heiter "Last Stand". Kva er det? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når du dør ligger du på bakken og kan skyte. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå