Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg elsker claymore og brukte det mye, men jeg fikk så inni hutten mange kills med det at jeg mista interessen. Kjørte ACR RDS + claymore, predator/harrier/pave low og hadde vel i gjennomsnitt 1-2 pave lows hver kamp. Claymores kan misbrukes hardt hvis du er taktisk, om du så anser det som misbruk eller ei. Hver sin smak selvfølgelig, men jeg synes det er mye morsommere å ha en god kamp med null eksplisiver og en SMG enn å ha det med slike setups jeg brukte før Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Noen som blir med på fun lobby i kveld på PS3? Hoster du TMWH? Jeg kan hoste jeg og Endret 15. juli 2010 av dih Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Noen som blir med på fun lobby i kveld på PS3? Hoster du TMWH? Jeg kan hoste jeg og Riot shield? Jeg kan bli med i morgen Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Noen som blir med på fun lobby i kveld på PS3? Hoster du TMWH? Jeg kan hoste jeg og Riot shield? Jeg kan bli med i morgen Gi F i å vis til den tråden din heile tida da.. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Noen som joiner å spille S&D? Gamertag: oyztein Orker ikke å spille med 10-åringer som har heliumstemme. Endret 15. juli 2010 av oyzteinr Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg skjønner ikke Prestige Mode? Hva tjener man på det? Alle våpnene resetes??:S Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Noen som blir med på fun lobby i kveld på PS3? Hoster du TMWH? Jeg kan hoste jeg og Holder faktisk på med en Funtage, så er nok med på litt random ting i løpet av kvelden Bare send meg en mld på PSN, er det plass så inviter jeg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg skjønner ikke Prestige Mode? Hva tjener man på det? Alle våpnene resetes??:S Alt resettes bortsett fra titler og emblems Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Du beholder også dine stats på "Leaderboars" Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Men da må du jo være et eller bra ved det å? Er jo ikke noe vits å resete det hvis man ikke får noe for det:s Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Men da må du jo være et eller bra ved det å? Er jo ikke noe vits å resete det hvis man ikke får noe for det:s Prestige Challenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ferie i tre uker ! Kommer til å savne litt kose cod Skal bare ut i dritt vær uansett. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Men da må du jo være et eller bra ved det å? Er jo ikke noe vits å resete det hvis man ikke får noe for det:s Fordelen er at du åpner opp for å skaffe deg nye emblem og tittler. Du vil også få ein ekstra custom class slot slik at du har eit ekstra eigenkomponert oppsett som du kan velge mellom. Om eg ikkje husker feil så får du ein ekstra slot på prestige 1, 3, 5, osv. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Blir noen med på riot shield PARTY? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Han har det, har tilogmed linket den i denne tråden minst et par ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Blir noen med på riot shield PARTY? Har du ikke skjønt at det er ingen som er med? Finn deg noen kompiser og spill med de, verre er det ikke. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Blir noen med på riot shield PARTY? Er så jævla lei at du går og spammer det på alle tråder. Lag din egen! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Lego; Få deg real friends å spele med Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Lego, hvordan kan du spille CoD når grensa er 18 år? I følge profilen din er du 12, og slik du holder på her så tror jeg det stemmer ganske godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå