mrDave Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Bare prøv dette: Ta på: Scar/Tar/M4 med Noobtube One Man Army Danger Close whatever Claymore Stun Killstreaks: Predator-Harrier-Chopper Gunner Fremgangsmåte: Sett ut claymore på begge ingangene til et fint velplassert sted. Tub deg frem til 5 kills, så fikser airsupport resten - - - - Ikke gjør dette mer enn en gang Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Open Lobby filmen fra i går: http://www.youtube.com/watch?v=uZC0x7FNg8U 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Bare prøv dette: ********************LAME******************** Ikke gjør dette mer enn en gang Slikt ødelegger bare spillet... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Bra de skal patche one man army og noob-tube Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Bra de skal patche one man army og noob-tube Når og hva er forandringen? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 http://www.gamefaqs.com/boards/951944-call-of-duty-modern-warfare-2/54134629 Av en eller annen grunn er linken fjernet, var en venn av meg som sa at OMA ikke lenger fylte på ammo på grenade launcher Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 http://www.gamefaqs.com/boards/951944-call-of-duty-modern-warfare-2/54134629 Av en eller annen grunn er linken fjernet, var en venn av meg som sa at OMA ikke lenger fylte på ammo på grenade launcher Er det berre meg eller høyrest dette ut som ein svært simpel løysning? Resultatet av at OMA ikkje lenger gir granater til GL gjer då berre at OMA ikkje blir brukt. Noke som igjen betyr at vi har ein perk som berre tar opp plass og ikkje gir spelet meir dybde. Hadde ikkje ei beire løysning vært å begrense skaden til granaten slik at du må treffe nærmare for å få eit kill? Som komensasjon kunne granaten fått ein slags stun effekt på samme måte som stun grenade. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Synes alikevel det er bedre at den ikke blir brukt enn at den blir brukt til KUN gl. Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Veit ikke når denne updaten skal være planlagt, men den tråden det linkes til er jo fra Mars. Har i hvertfall ikke skjedd noe enda. Når er eventuelt neste update planlagt? Tviler også på om de kan tweake OMA ved å kun la være å fylle på noobtuben. Hva hvis man f.eks bytter mellom flere klasser, og ikke bare bytter frem og tilbake til den samme klassen hver gang man skal fylle på? Blir jo idiotisk om man skal ha et handicap bare fordi man eventuelt bytter til en annen klasse. Dessuten bør man vel se på commando før man klager over OMA, det er virkelig noe som bør fikses i hvertfall. Endret 15. juli 2010 av bas Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvorfor er commando så gal? Sinnsyk range på kniven ja, men ALLE hører deg jo komme... Jeg bruker ikke commando i det hele tatt pga akkurat det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Mere "work in progress" Noen som vet om jeg trenger 25 eller 50 av "special delivery" for å få den "DONE"? Edit: Endret 15. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Selv om folk hører deg komme med marathon, lightweight og commando rekker du nesten ikke reagere før han teleporterer over rommet og kniver deg i ryggen. Var som sagt en venn av meg som sa at de skulle patche OMA og noob-tube, jeg bare googla meg frem til den tråden der, så kanskje de ikke har tenkt til å gjøre noe med det :s Endret 15. juli 2010 av Dernel Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Hvorfor er commando så gal? Sinnsyk range på kniven ja, men ALLE hører deg jo komme... Jeg bruker ikke commando i det hele tatt pga akkurat det. Commando blir sjelden brukt av folk som prøver å snike seg rundt uhørt, det er tross alt en CQC perk vi snakker om. Teleporting er det som er problemet, og det faktum at du faktisk ikke kan forsvare deg i 99.9% av tilfellen hvor de er innenfor rekkevidde da selv et velplantet shotgun skudd rett i planeten er virkningsløst når de først har begynt teleportinga (får kanskje hitmarker en gang i mellom). Stort sett alt annet i dette spillet kan man kontre på en eller annen måte, men er man først utsatt for et commando angrep har man ikke en sjangs til å overleve. Edit:leif Endret 15. juli 2010 av bas Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Med på Riot Shield PARTY? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Commando er sinnsykt.. Det går ikke ann å si imot det spør du meg. Her er et klipp jeg og noen venner mekka for å demonstrere hvor sykt det er. http://www.youtube.com/watch?v=t54fe3Aj4Pg 1 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Commando er sinnsykt.. Det går ikke ann å si imot det spør du meg. Her er et klipp jeg og noen venner mekka for å demonstrere hvor sykt det er. http://www.youtube.com/watch?v=t54fe3Aj4Pg Det er jo helt vilt. Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 ^^ Et glimrende bevis på hvor idiotisk den perken er ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har gått så lei alle idiotiske opplegg i spillet at jeg har laget en klasse som forhåpentligvis går foran med et godt eksempel: Fall Camo Mini-UZI Extended Mags USP .45 Akimbo Stun Grenades Blast Shield Scavenger Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro UAV Counter-UAV EMP Med andre ord en klasse som er 100% basert på å skyte KULER og ingenting annet, hverken uber-våpen (AA12, Akimbo G18 etc) eller noen form for eksplosiver på hverken eqquipment, attachments eller killlstreaks. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Vil ikke si claymore eller C4 er en del av noob-delen av spillet, da det krever taktikk for å utnytte dem mest mulig, i forhold til nade som bare kan kastes en plass, eller Semtex som du klister på en vegg rett over fienden. Så klassen min blir nok: M16 eller FAL (burst er veldig praktisk, ellers, semi er lett kontrollerbart) Silencer og RDS, evnt RDS og FMJ på softcore. USP eller Raffica. Semi eller burst, jeg tar ofte motsatt, USP på M16, Raff på FAL. USP med FMJ og Silencer, Raffica med Silencer og RDS, eller FMJ istedet for Silencer om primary har FMJ. C4 eller Clay Stun pga. instant "cast", i motsetning til flash som har 0.5 sec "castingtime" Bling Pro Cold-Blooded Pro Ninja Pro Stealth is key S&D: Carepackage Predator Precision Airstrike HQ: Predator Harrier (alle er for det meste samlet på vei mot HQ) Chopper Gunner TDM: Predator Attack Helicopter (folk er spredt, du risker å skyte dine egne på hardcore) Chopper Gunner Endret 15. juli 2010 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå