Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artiic, lær dere å følg clan war schedule.

Haha, lol! Dikka fulgte dei ikkje, da drog me fram litt ekstra. Og dikka satte clanwar i PUBLIC GAME? Da gav me litt faen i det.. Og når dikka klikkar fullstendig, og begynner å ruinere for TMWHs open lobby, så begynner me å lure på kvifor me spelte mot dikka..

Og nei, du sa for 2 kveldar sidan at dikka kun var 2 stk, og da sa eg greit. Så sa du ikkje meir. Og så klikkar du på meg fordi eg ikkje svarte på mld på PS3? Du får no skjønne at når eg ikkje svara deg, så er det ein grunn...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Artiic, lær dere å følg clan war schedule.

Haha, lol! Dikka fulgte dei ikkje, da drog me fram litt ekstra. Og dikka satte clanwar i PUBLIC GAME? Da gav me litt faen i det.. Og når dikka klikkar fullstendig, og begynner å ruinere for TMWHs open lobby, så begynner me å lure på kvifor me spelte mot dikka..

Og nei, du sa for 2 kveldar sidan at dikka kun var 2 stk, og da sa eg greit. Så sa du ikkje meir. Og så klikkar du på meg fordi eg ikkje svarte på mld på PS3? Du får no skjønne at når eg ikkje svara deg, så er det ein grunn...

Okei sikker på dette her? Vi snakket på msn og på slutten av samtalen sa eg at vi ble tre alikevel! Clan war i public game var fordi det ble enklere og ikke velge bane etc etc. (Vi spilte Team Tactical.) Vi lurte jo så jævlig på hvorfor vi spilte med dere og! Dere hadde satt så jævlig med regler, også når vi har commando på MEN aldri bruker det, så løper dere rundt med ump silencer, som dere sa ikke var med! Heller ikke akimbo wep var med? Uansett løper det en tulling rundt med Raffica Akimbo? Og ja, når vi spilte Qs NS med dere, grunnen til at han på laget mitt skiftet til barret var fordi dere hardscopet så jævlig. Kanskje det ikke var deg? Men da må du faen med få orden på laget ditt.

Og ja, en ting til. Vi sendte ikke 1 melding om cw, nermere 30-40 meldinger om cw. Ikke faen til svar! etter de første 15 så tenkte vi det var en viktig game, så vi ventet i 45 min? også når vi sender igjen så svarer dere faen heller ikke. Rart det klikker for oss når det til og med var avtalt på forhånd?

Som oftest spiller vi med NPL regler, bare med teamspeak på dataen.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

-DIkka brukte commando, da klikka det for ein fyr, og satte på akimbo

-Dikka campa jævli, sjølv om me sa at me ungår det, eg satte på UMP

-Hardscoping? Me hardscope ikkje i den klankampen. Og det gir heller ingen grunn til å utsette han fyren dikka KICKA frå klanen til å vere med å øydeleggje..

Btw, sjølv om eg ikkje svarar på 30-40 PMs. Så må du tenke litt før du sender.. Etter 30 invites, så må du skjønne at eg ikkje kan ta inviten. Men neida, dikka tenkjer ikkje så langt. Dikka på øydeleggje TMWHs Open Lobby ved å bruke Riot Shield og Maschine Guns. Og når hosten prøvar å kicka dikka, så skjønna dikka ikkje det heller..

Og grunnen til reglane me satt opp var at me prøvar å ungå camping, ta vekk dei meste av killstreak og campingvarer. Og ta vekk dei store rushetinga..

Sidan me ikkje spelar så mykje skikkelege klankampar, men snipermatcha, så har ikkje folk satt seg inn i NPL, GB, CB eller kva faens namn det er, i reglane til det. For i snipermatchar så er det enkle rules; Ingen Steady Aim, miniscule elns, me tek vekk killstreaks, UAV off.. Enkelt og greit.

Men, eg er ferdig med saken. Ferdig med dikka.

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

1. En person glemte å ta commando av? MEN! Han knivet aldri! Han har tatt opp så hvis du vil se videoen? så versegod.

2. Hvordan faen kan du kalle camping når du defender et flag? Det er objectives? Vi bevegde på oss. Hva faen forventer du da? At vi skal løpe rundt alle steder på banen og skite i flagget? Du burde faen med vite bedre enn å ta på UMP då.

3. Vi tok han inn igjen når vi fikk se hardscopet til dere. Dere må faen greie å holde deres egne regler.

4. Åja, javel? 15 invites, venter i 45 min, du har skifta bane og da tenker jeg? No burde han være klar. Jeg sendte mange meldinger om du kunne komme på msn, også sendte jeg at det var clan war. Du kunne i det minste svart på et av de! Kun etterpå sier du vi er noen jævla noobs. Og da svarer du? Når vi løp rundt med riot shield tok vi ingen, vi ville bare at DERE skulle legge merke til oss!!! Og når dere kicka oss, da klikket det. Kanskje vi gikk langt over streken der, men der tok sinnet over.

5. Det var ikke Sniper Match? Du sa det selv at det ikke var. Igår NÅR vi skulle ha sniper match møtte dere aldri opp.

Uansett så har vi mange fler / bedre å spille mot nå. Som faktisk følger reglene SINE.

5.

Lenke til kommentar

Hmm, skal jeg legge det fra meg nå mon tro?

685791.jpeg

Kills: 100007

Deaths: 44004

Assists: 8492

Headshots: 8452

Wins: 2429

Losses: 2929

Ties: 14

Prestige: 1

Level: 70

Days: 24

Hours: 7

Minutes: 44

---------------------------------------------------------------------------------------

Your KD ratio is: 2,3

That means that for every time you died, you have gotten 2,3 kills on average.

You have 56003 more kills than deaths.

You have played for a total of 583,73 hours. Or a total of 35 024 minutes. Or a total of 2 101 440 seconds.

You have played 5372 rounds.

This means that, on average per game, you get:

- 18,6 Kills

- 8,2 Deaths

- 1,6 Assists

- 1,6 Headshots

You have more Losses, than Wins... You are in a losing round 54,5% of the time.

On average, a round of gaming takes you 7 minutes.

You end in a tied match around every 384 games.

Because you are a prestige 1 and you're level 70, you have gone up a total of 140 levels!

On average, it takes you 4,2 hours to go up a level.

On average, you get 50 004 kills per prestige.

When playing the game, you average:

- A kill every 21 seconds

- A death every 48 seconds

- An assist every 4,1 minutes

- A headshot every 4,1 minutes

Endret av branick
Lenke til kommentar

@bluewaffle96

Ikke for å blande meg, men når du er sint på Artiic folka, ikke kom å ødlegg for de 15 andre som var i min Open Lobby. Og når jeg kicker deg 40 ganger og du fortsatt kommer tilbake, da lurer jeg på hvor tilbakestående det går ann å bli...

Btw, når du sier faen i hver settning blir du ikke tatt så veldig seriøst :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

@bluewaffle96

Ikke for å blande meg, men når du er sint på Artiic folka, ikke kom å ødlegg for de 15 andre som var i min Open Lobby. Og når jeg kicker deg 40 ganger og du fortsatt kommer tilbake, da lurer jeg på hvor tilbakestående det går ann å bli...

Btw, når du sier faen i hver settning blir du ikke tatt så veldig seriøst :)

Visste ikke at det var deres lobby, beklager det. Som sagt sinnet mitt tok over.

Bergenser, bruker faen ofte.

Lenke til kommentar

Hvor får du sånn informasjon fra?

Fra programmet modern warfare 2 configuration utility :) Du kan hente det ned her. Var det programmet som reddet meg for litt siden når jeg havnet på en hacket server som endret alle mine stats osv. Hadde tatt backup med dette programmet, og kunne gjenopprette det meste da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...