Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott, pangåpning på domination afghan. predator tar 4, sender ut harrieren. Den tar ingen. Tar to med maskingeværene når den kommer inn på banen. skaffer meg min AC 130, og så dør jeg på DENNE måten?? Takk faen for at jeg har god trening i rage quitting nå, for ellers hadde skjermen flydd ut på E6 rimelig fort!

684416.jpeg

Endret av branick
Lenke til kommentar

Flott, pangåpning på domination afghan. predator tar 4, sender ut harrieren. Den tar ingen. Tar to med maskingeværene når den kommer inn på banen. skaffer meg min AC 130, og så dør jeg på DENNE måten?? Takk faen for at jeg har god trening i rage quitting nå, for ellers hadde skjermen flydd ut på E6 rimelig fort!

684416.jpeg

Klarer ikke se på bildet hvordan du ble drept... forklar?

Lenke til kommentar

Mer random får du det nesten ikke...

har jo en liten morsom random historie selv. Epic kniv-battle mellom en kar og meg. ENDELIG står han med ryggen til. Jeg løper mot han og kniver RETT ved siden av han, bommer på han og knifer en claymore som står ved siden av. Claymor'en sprenger. Resultat: jeg dør, han lever.

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Joina en hacka lobby i sted, men ble værende... :tease:

Hosten hadde scripta jumphack og alle fløy milevis og tok ikke falldamage. Var en annen kar som kjørte aimbot sammen med wh men hosten kicka han. Det blir bedre... Hosten tillot ikke at folk var negative og ville kun ha folk med på moro, det ble ganske gøy til slutt med mye LOLz o.s.v... :thumbup:

Bildene er fra Invasion.

684624.jpeg

684626.jpeg

Han på det andre bildet var hosten så om dere treffer på han så vet dere. PC BTW...

Lenke til kommentar

Joina en hacka lobby i sted, men ble værende... :tease:

Hosten hadde scripta jumphack og alle fløy milevis og tok ikke falldamage. Var en annen kar som kjørte aimbot sammen med wh men hosten kicka han. Det blir bedre... Hosten tillot ikke at folk var negative og ville kun ha folk med på moro, det ble ganske gøy til slutt med mye LOLz o.s.v... :thumbup:

Bildene er fra Invasion.

684624.jpeg

684626.jpeg

Han på det andre bildet var hosten så om dere treffer på han så vet dere. PC BTW...

En host som modder mappet til sin egen preferanse, men OGSÅ kicker aimbotter? Det er ikke mange av de der ute virker det som.. Håper alle de hackede lobbyene snart kan starte med gunmod snart, for det har jeg lyst til å prøve meg på :p

For de som ikke er sikker på hva en gunmod server er: Alle starter med samme loadout. Den første pistolen. Man må deretter få to kills med denne, og når man har gjort det oppgraderes våpenet til neste pistolen. Slik går det gjennom hele arsenalet med 2 kills på hvert våpen. Etterhvert når det er 12/18 stykker som kun har javelin å bruke, kan ting begynne å bli morsomt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Da var Fall camo på AK47 i boks. Vurderer å ta F200 neste...går for å få Fall på de minst brukte våpnene i spillet :p M21, MP5K aog AK47 hittil

Lenke til kommentar

Spiller på PS3, og de sa de skulle fikse The Rock Clich på fuel. Det kom til og med en patch, men de har jo faen ikke endret en drit. Lying scum!

Har forøvrig sittet inni den, men har ikke tålmodighet til å vente til at en eller annen kommer løpende på den siden på mappet hvor faktisk ingen beveger seg.

Lenke til kommentar

Spiller på PS3, og de sa de skulle fikse The Rock Clich på fuel. Det kom til og med en patch, men de har jo faen ikke endret en drit. Lying scum!

Har forøvrig sittet inni den, men har ikke tålmodighet til å vente til at en eller annen kommer løpende på den siden på mappet hvor faktisk ingen beveger seg.

Har ikkje vært inni sjølv, men eg har observert fiendar som er der.

Plassen i seg sjølv er eigentleg ikkje spesielt god, med mindre du speler ein objective mode som tvinger andre spelere ut i ørkenen.

Har også funnet ut at det går greit å plukke ut fiendar inne i steinen ved hjelp av FMJ, eksplosiver hjelper ikkje, men kuler går gjennom.

Dei som har mest nytte av denne buggen er nok boostere.

Ein anna ting er at strengt tatt så synest eg at dei burde unngå å lage kart med steinar i det heile tatt. Steinane fungerer dårleg i spelets spelemotor og lager stort sett meir irritasjon en dei skaper stemmning og nytte. Er det ikkje ein stein i Afghan som det også går an å komme seg inn i?

Steinane på Fuel var spesielt irriterande sidan dei hindrer spelaren i å klatre over dei på plassar der det ser ut til at det går an å passere. Du må med andre ord være godt kjent på kartet for å unngå å bli hindra av usynlege hindringer på og rundt steinane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...