itzTheTruth Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 For første gang på - hvem vet hvor lenge fikk jeg åtte i killstreak. SÅ daua jeg -.- Det er slik at Ola, han som vet svaret på dette utrolig gode spørsmålet er på ferie nå, i 3 uker til, så vi kan og må vente en måned, minst, på et svar, som at vi kan forstå, bedre for andre... Hæ? :!: Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Flott, pangåpning på domination afghan. predator tar 4, sender ut harrieren. Den tar ingen. Tar to med maskingeværene når den kommer inn på banen. skaffer meg min AC 130, og så dør jeg på DENNE måten?? Takk faen for at jeg har god trening i rage quitting nå, for ellers hadde skjermen flydd ut på E6 rimelig fort! Endret 11. juli 2010 av branick Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Flott, pangåpning på domination afghan. predator tar 4, sender ut harrieren. Den tar ingen. Tar to med maskingeværene når den kommer inn på banen. skaffer meg min AC 130, og så dør jeg på DENNE måten?? Takk faen for at jeg har god trening i rage quitting nå, for ellers hadde skjermen flydd ut på E6 rimelig fort! Klarer ikke se på bildet hvordan du ble drept... forklar? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Javelin vel (?) Endret 11. juli 2010 av dih Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Det var en stinger missile som ble siktet inn mot min harrier som fortsatt var i lufta. må bare elske MW2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Mer random får du det nesten ikke... har jo en liten morsom random historie selv. Epic kniv-battle mellom en kar og meg. ENDELIG står han med ryggen til. Jeg løper mot han og kniver RETT ved siden av han, bommer på han og knifer en claymore som står ved siden av. Claymor'en sprenger. Resultat: jeg dør, han lever. Endret 12. juli 2010 av Munty Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Går det an å av-installere Stimulus packen? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Går det an å av-installere Stimulus packen? Tviler, hva er grunnen for at du vil det uansett? Endret 12. juli 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Fordi jeg, personlig, syns at absolutt alle banene suger balle, uansett hvilken game-mode man spiller på. Det verste er jo at vi hele tiden kommer inn på de faens banene! Endret 12. juli 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Joina en hacka lobby i sted, men ble værende... Hosten hadde scripta jumphack og alle fløy milevis og tok ikke falldamage. Var en annen kar som kjørte aimbot sammen med wh men hosten kicka han. Det blir bedre... Hosten tillot ikke at folk var negative og ville kun ha folk med på moro, det ble ganske gøy til slutt med mye LOLz o.s.v... Bildene er fra Invasion. Han på det andre bildet var hosten så om dere treffer på han så vet dere. PC BTW... Lenke til kommentar
branick Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Joina en hacka lobby i sted, men ble værende... Hosten hadde scripta jumphack og alle fløy milevis og tok ikke falldamage. Var en annen kar som kjørte aimbot sammen med wh men hosten kicka han. Det blir bedre... Hosten tillot ikke at folk var negative og ville kun ha folk med på moro, det ble ganske gøy til slutt med mye LOLz o.s.v... Bildene er fra Invasion. Han på det andre bildet var hosten så om dere treffer på han så vet dere. PC BTW... En host som modder mappet til sin egen preferanse, men OGSÅ kicker aimbotter? Det er ikke mange av de der ute virker det som.. Håper alle de hackede lobbyene snart kan starte med gunmod snart, for det har jeg lyst til å prøve meg på For de som ikke er sikker på hva en gunmod server er: Alle starter med samme loadout. Den første pistolen. Man må deretter få to kills med denne, og når man har gjort det oppgraderes våpenet til neste pistolen. Slik går det gjennom hele arsenalet med 2 kills på hvert våpen. Etterhvert når det er 12/18 stykker som kun har javelin å bruke, kan ting begynne å bli morsomt Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 skjekk ut montagen min, leave a comment and subscribe pl0x :* Lenke til kommentar
seblar Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Hvordan redigeringsprogram brukte du? Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 sony vegas pro 9.0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Da var Fall camo på AK47 i boks. Vurderer å ta F200 neste...går for å få Fall på de minst brukte våpnene i spillet M21, MP5K aog AK47 hittil Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Men faen da. Ikke kommer jeg meg inn på noen "servere" eller noe. Forbanna iwnet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Tilogmed når vi voter på Stimulus-maps så kommer det faen meg flere baner fra Stimulus ... HAAAALP! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Ja det virker som om når de mapene kommer så kommer de på rad Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Spiller på PS3, og de sa de skulle fikse The Rock Clich på fuel. Det kom til og med en patch, men de har jo faen ikke endret en drit. Lying scum! Har forøvrig sittet inni den, men har ikke tålmodighet til å vente til at en eller annen kommer løpende på den siden på mappet hvor faktisk ingen beveger seg. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Spiller på PS3, og de sa de skulle fikse The Rock Clich på fuel. Det kom til og med en patch, men de har jo faen ikke endret en drit. Lying scum! Har forøvrig sittet inni den, men har ikke tålmodighet til å vente til at en eller annen kommer løpende på den siden på mappet hvor faktisk ingen beveger seg. Har ikkje vært inni sjølv, men eg har observert fiendar som er der. Plassen i seg sjølv er eigentleg ikkje spesielt god, med mindre du speler ein objective mode som tvinger andre spelere ut i ørkenen. Har også funnet ut at det går greit å plukke ut fiendar inne i steinen ved hjelp av FMJ, eksplosiver hjelper ikkje, men kuler går gjennom. Dei som har mest nytte av denne buggen er nok boostere. Ein anna ting er at strengt tatt så synest eg at dei burde unngå å lage kart med steinar i det heile tatt. Steinane fungerer dårleg i spelets spelemotor og lager stort sett meir irritasjon en dei skaper stemmning og nytte. Er det ikkje ein stein i Afghan som det også går an å komme seg inn i? Steinane på Fuel var spesielt irriterande sidan dei hindrer spelaren i å klatre over dei på plassar der det ser ut til at det går an å passere. Du må med andre ord være godt kjent på kartet for å unngå å bli hindra av usynlege hindringer på og rundt steinane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå