Dufen Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Fuel er bare irriterende, pga steinbuggen. Alltid noen som misbruker den Bug? Fortell... Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Det står alltid noen hyener, eller feiginger som noen liker å kalle dem, gjemt inni en magisk stein hvor de fritt kan prikke inn kills etter ønske. Hvorfor IW er såpass inkompetente at de ikke klarer å fikse denne elementære feilen, er et spørsmål jeg ikke orker å stille. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Noe som er på konsoll for å gjøre det lettere å aime. EDIT: Se på meg, jeg er kul fordi jeg cheater!!! Er det ikke kjedelig å miste et spill til et par hundre kroner ? Huh, bildet? Det tok jeg bare for å vise en typisk mw2 cheat..Miste ett spill? Cheaten er programmert i Phyton (Og VAC klarer ikke å scanne python filer). Og nei, jeg bruker ikke cheats heller. EDIT: Stein? THIS? http://www.youtube.com/watch?v=vMN63j00Il4 Endret 10. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 For første gang på - hvem vet hvor lenge fikk jeg åtte i killstreak. SÅ daua jeg -.- Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 For første gang på - hvem vet hvor lenge fikk jeg åtte i killstreak. SÅ daua jeg -.- Det er slik at Ola, han som vet svaret på dette utrolig gode spørsmålet er på ferie nå, i 3 uker til, så vi kan og må vente en måned, minst, på et svar, som at vi kan forstå, bedre for andre... Hæ? 1 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Etter de nye kartene kom, + at jeg ikke hadde spil på en uke, var det virkelig morro å spille igjen Har Syntes ikke de nye banene var så spesiellt gode, men var virkelig morro å få tilbake strike og vacant. Vacant var heller ikke så dårlig som fryktet, den var faktisk ganske bra. Har fått tilla på Hq, som jeg nesten aldri har spillt. også begynner de å bli ganske morro å spille demolition igjen Noe som er på konsoll for å gjøre det lettere å aime. EDIT: Se på meg, jeg er kul fordi jeg cheater!!! attachment=378679:lol.png] Cheater du? :O (lol, 2 mini-maps) Jeeej, lvl 70 Bra hvor mange timer? Jeg kjønner egentlig ikke hvorfor alle bryr seg som at folk lvl hacker, det går faktisk ikke utover noen som helst. Hvis de ikke syntes det er så morro å spille cod så får de jo flere custom classes med en gang.. og de må ikke komme til lvl 70. 10. prestige med alle challengene gjordt, slik at de ikke har noen utfordring. De kan også komme dit uten å ha åpnet noe som helst eller å bare være i lvl 1. 10. prestige. Det eneste de gjør er å åpne alle custom classene og unlocke alle challengene slik at det går ann å gjøre dem. Det at lvlet ville være en form for status ville aldri blitt virkelighet mer enn de første ukene.. Tremeningen min er i lvl 70. 2. prestige. ikke fordi han er god, men fordi han har spillt mye. alle kan komme seg til det høyeste lvlet selv hvor hardt man suger Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Altså, dette er sikkert ikke relevant. Men lvl 70 2. prestige tar ikke så veldig lang tid... Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Regner med at det er 12 stk på vacant uansett? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 For dere som er lvl 70 i 10. prestige: Hvor lang tid brukte dere? Jeg brukte noe mellom 9 og 10 dager. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Snakker du ingame tid eller irl tid nå? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 ingametid på 9-10 dager på å komme deg til lvl 70 10th prestige? O.o Jeg brukte mellom 16-17 på å komme meg til lvl 1 10th prestige. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Snakker du ingame tid eller irl tid nå? Ingame. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 En liten film bare for å demonstrere hvor sykt commando egentlig er... http://www.youtube.com/watch?v=t54fe3Aj4Pg Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 En liten film bare for å demonstrere hvor sykt commando egentlig er... http://www.youtube.com/watch?v=t54fe3Aj4Pg Oi. Det der ser veldig rart ut. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) hi hi ihi hi!! denne var morsom!! Anbefaler å se hele! Jeg prøvde dette med noen venner i går. Hi Hi Hi!!! Har aldri hatt så lang latterkrampe i hele mitt liv! Blir noen med å kødde seg med riot shield på SnD i kveld? Er digg. Endret 11. juli 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Og med i kveld så mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kdr til folket her då? Min er 1,70 foreløbig Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kdr til folket her då? Min er 1,70 foreløbig 1,15 på Sepe45. På backup accounten har jeg nesten 3. Den bruker jeg bare når jeg skal spille tryhard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 3 :O, det blir sykt vanskelig å holde på når du kommer høyere i lvl og spiller mot "Pro'e" Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 3 :O, det blir sykt vanskelig å holde på når du kommer høyere i lvl og spiller mot "Pro'e" Det er et problem hvis han er dårlig, ikke ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå